Ongelmia sähköpostin kanssa ???? Minulla on !

Suomi24.fi ei vain pelaa kun yritän aukaista liitteitä, joudun siirtämään ne toiseen sähköpostiin jossa saan liitteet auki. Tämä ei myöskään anna minun lähettää sähköpostia sukulaiselleni USAan "@bellsouth.net" virheilmoitus "blocket", samasta osoitteesta kyllä saan postia ihan OK, ei myöskään eilen suostunut siirtämään vietiäni täällä Helsingissä firmaan vaan ilmoitti sen olevan spam ?
Teenköhän itse jotain väärin vai onko suomi24.fi rajoitteita mihin saan lähettää ja mihin en? Onko muut törmänneet vastaaviin ongelmiin.

7

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+6

      miksi käytät maailman toimimattominta ja tietoturvaltaan huonointa sähköpostipalvelua?

      vaohda nyt hyvä ihminen jo kiireesti esim gmailiin. miksei myös hotmailiin, mutta se valitettavasti muuttuu outlookiksi.

      • Kiitän neuvosta, teinkin sen hetimmiten. Katsotaan toimiiko tämä uusi paremmin. Arvasinkin, että löytyy minu aviisaampia jotka osaa neuvoa! Mukavaa alkanutta viikkoa!


    • en ole törmännyt

      Käytän varmemmin toimivia sähköposteja (gmail, hotmail, yahoo..). Suoli24:ään en ole ohjannut edes mainoksia ym. roskaposteja, vaikka tuleehan niitä sinne silti.

    • Hei,
      voisitko kopioida tähän virheilmoitukset, jotka saat kun yrität avata liitetiedostoa tai lähettää sähköpostia sukulaisellesi. Virheilmoitusten sisältö kertoo aina, mistä virheessä on kyse.

      Terveisin,
      Piia
      Suomi24

      • Kyllästynytjo

        Tuosta liitetiedostojen avaamisesta...En saa omista posteistani auki pdf-tiedostoja.Ei pysty myöskään tallentamaan koneelle ja avaamaan toisella ohjelmalla. Ei anna mitään virheilmoituksia minulle ainakaan tuosta asiasta,ei vaan ala edes lataamaan....Jotain downloaderia väittää oletusohjelmaksi aina...en tiedä mikä se on tai mistä tullut..


    • sannanannan

      minulla on ollut tuo ongelma liitteiden kanssa vaikka kuinka monesti, ie:llä saattaa ehkä vielä toimiakin, mutta firefoxilla ja chromella ei. valittaa vaan, kun painaa liite napista, että Javascript void().

    • annam.

      Hyvä teille , että ylipäätään saatte sähköpostia. Minulle on yli viikon ajan lähetetty useita viestejä hotmailista, Perille on tullut kaksi. Ylläpito on vastannut että asia tiedossa ja tutkitaan. SIIS YLI VIIKKO!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      401
      5123
    2. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      42
      2494
    3. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      111
      1947
    4. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      224
      1922
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1913
    6. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      130
      1405
    7. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      47
      1390
    8. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      11
      1300
    9. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      3
      1232
    10. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      39
      1106
    Aihe