Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Aurinkorasvoista..

matleena8

Mitä kertoimia teillä ollut mukana??

11

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjjjjjjjj

      P20 AURINKOSUOJAVOIDE
      Biotherm Lait Solaire SPF50

    • Ultrasun sport30

      Ultrasun:in 30:stä 2viikkoa ja tuli hyvä rusketus

    • matleena8

      Kiitos viesteistä. Itse olen siis ensi kertalainen ja ostin juurikin tuota ultra sunia 2 ja 3 kymppistä.

    • Matkaaja 123

      Kannattaa olla ekat päivät varjon alla, vaikka voidetta laitatkin. Ihon polttaminen heti ekoina päivinä hankaloittaa oloasi monta päivää.

      Itsellä oli hyvin rusketuspohjaa syyslomalta, mutta silti aloitin kertoimella 50. Vähensin sitä mukaa kerrointa kun iho sieti ja lopussa mentiin "pilvihäkäräpäivänä" jo kertoimella 10. Ja hyvät D-vitamiinit sai ihoon kerättyä :)

    • Olen vaalea ja helposti palava, iholla viimeksi joulukuussa PizBuinin Allergy 50 ja käytännössä suurin osa ajasta rantsussa varjon alla. Pari vikaa päivää Nivean lasten 30, ja mahtavat aurinkoihottumat tuli (pahimmat kuin koskaan). Suomessa pärjään ilman rasvoja normielämässä kesällä, en siis ota aurinkoa täällä.. Itselle on varattu SPF 50, jossa mukana fysikaalinen aurinkosuoja. Nyt maaliskuussa mukaan tulee La Roche-Posay Anthelios SPF 50 suihke, sitä ei aiempaa kokemusta. Systerille joka ruskettuu, on varattu Vichyn Capital Soleil suihke SPF 40, alkureissusta hänkin laittaa tuota 50:stä.

      Ja kantsii olla myös Aftersun -tuote, niitä saa myös paikan päältä mutta rasvat kannattaa ostaa kotoa. Itsellä huippuhyvä Dermalogican aftersun.

      Kokeilen tällä kertaa myös aurinkokapseleita, ei kai niistä ainakaan haittaa ole.

    • Mää vaan 257

      Suosittelen herkkäihoisille Eucerin sun allergy aurinkovoidetta. Kertoimia löytyy 25 ja 50. Hyväksi todettu, tosin Thaimaassa polttaa silti itsensä... kannattaa tosiaan herkästi aurinkoon reagoivien pysytellä varjossa ainakin klo 12-15 välisen ajan.

    • Kalkki4

      Ekat päivät suojakerroin 15 ja sitten kasia loppuloma, tosin vikat pävät yleeensä ilman rasvaa.

    • ruskeaverikköinen

      Mulle ainakin 50 on ollut ihan paras.

      Aikaisemmin on ollut 30, ja kyllä silläkin on joten kuten pärjätty jos rajoittaa enemmän auringossa oleilua, viettää keskipäivän varjossa, valitsee varjoisan puolen kadusta jne.

      Mutta nyt kun kokeilin 50, niin se on kyllä ihana kun ei iho punoita ja eka kerran elämässäni rusketuin ihan kunnolla.

      Helmi-maaliskuussa on Thaimaassa paljon polttavampaa kuin joululoman aikoihin.

    • herkkäihoinen

      Meillä oli suojakerroin 50 ja silti pidimme keskipäivällä paidat päällä uidessa. Aurinko on polttava, kannattaa olla varovainen jos on herkkä iho! Ihanaa matkaa :)

      • Nivea mies

        Pari ekaa päivää Nivea 10, sitte viikon verran Nivea 6. Lopuks muutama viiminen päivä ilman rasvaa ja hyvin rusketuin enkä palanut. Loppua kohti on hyvä pienentää suojakerrointa ettei koto Suomessa luulla että koko loma on vierähtänyt baarin puolella.


    • thaimaa2

      Ostimme sekä lapsille että itsellemme 50 ja 30 suojakertoimista ja olen syönyt aurinko kapseleita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe