Motormanin hinnat heh heh

moto toto

Naurettavan kalliita on edelleenkin, vaikka kyse vanhoista pyöristä, esim Busa 2000 mallia ajettu melkein 70tkm, hinta 6800euroa ym vastaavia.
Tuonikäisen pyörän arvo kunnosta riippuen noin 3300 - 4500 euroa.
Itse ovat maksaneet siitä ehkä noin 2500-3000 korkeintaan.
Mutta vielä hullumpi se joka maksaa ylihintaa, vaikka kuinka perävalotakuu on.
Vai onko se hienoa, kun saa ostaa pyörän oikein liikkeeestä ja voi vaikka saada kaffeet ja hymyn kaupanpäälle.

4

363

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkjjhghuuyy

Muutenkin siellä on aika nihkeää ja välipitämätöntä palvelua.
      pulju ollut 26 vuotta pystyssä, liekkö kus mennyt huviin, eikä pate saa pidettyä kuria.

• Perustuu huijaukseen

Ne tienaa niillä ylihintaisilla HD-pyörillä ja varsinkin niiden varaosilla. HD-miehet ei hintoja kysele kunhan paketissa vaan on oikea logo...

• Onks kellään jääny nurkkiin lojumaan vanhaa ZXR 750 Kawan mottii (H-kone) tai koko pyörää varaosiks? Pitää olla käyntikuntonen.

• Moto-oristi

Kun menee kauppaan ja haluaa vaihtaa pyörän uuteen / toiseen, niin alkaa hirvittävä vinkuminen siitä, ettei kauppias hyvitä älyttömiä summia vanhasta pyörästä.
      Kun menee kauppaan kyselemään käytettyä alkaa hirvittävä vinkuminen käytettyjen hinnoista.

Miten tähän saa parannuksen:
      Perustaa ihan itse moottoripyöräliikkeen ja maksaa käytetyistä ylihinnan ja sitten myy halvalla ja antaa vielä alennusta. Semmosta saa tehdä ihan vapaasti.
      Ei se sen monimutkaisempaa ole.

Rahoituksen raaminen tuollaiselle "liiketoiminalle" saattaa olla kovin kinkkistä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      119
      2440
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1582
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      648
      1039
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      972
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      916
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      720
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      710
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    Aihe