melkoinen pettymys, kun kurkku kipeänä avaa Courvoisier VSOP -konjakin ostettuna ko. puodista ja sisältö maistuukin roskabrandylle, väri on oikea vaan maku täysin luokaton etitkettiin nähden eikä ikinä ole tehtaalta tuommoisena lähtenyt. VAROKAA!!
Kapo duty free svetossa huijarifirma
16
1757
Vastaukset
- temari,,,
Venäläiset eivät huijaa koskaan!! Meidän perheessä on aina luotettu rajantakaiseen toimintaan ja haluamme ajaa samaa idologiaa tänne suomeen!!
- ÄLÄ NAURATA
Mitä venäläiset muka huijaa! Ei ikinä. Heitä rehellisemppiä ei ole edes ameriikassa.
- Metanoljakki
"Heitä rehellisemppiä ei ole edes ameriikassa"
Paitsi ameriikanvenäläiset. - ergie
OLIKO MUKA YLLÄTYS??
-esimerkkejä löytyy joka pakkauksesta , siitä maasta et löydä mitään laadukasta ja aitoa!! - tennari,..
Pala heponautaa ja huijjaus konjakkia päälle,,,,nam.
- laatu=länsimaat
Hei haloo, mitä muuta voi odottaa rajan takaa kun p....aa ? ? ?
- Anonyymi
Niin ja ERÄÄT on olleet oikein työssä siellä!
Luulisi että insinööri saisi täältäkin töitä
- Vannokaa vaan
jatkossakin ystävyyden ja yhteistyön nimeen niinkuin tähänkin asti. Tulevat sikailemaan ja huijaavat joka tilanteessa missä vain mahdollista. Minun puolesta rajan voisi hyvin sulkea niin selvittäisiin paljon pienemmillä harmeilla. Oikea ahneuden mallimaa.
- XO:ta vauraille
Vain köyhät juo VSOP liemiä jotka ovat tislausjätettä!
- Korvenkontio
Ei se ole epärehellisyyttä ja huijausta vaan pelkästään kulttuurieroa...tehkää kauppoja sen mukaan.
- OPA 8+4=12
Ostakaa juomanne Suomesta ja ALKOsta, niin ei tarvii kiukuta eikä jonotella rajalla.
- l,tolstoi
no täällä valitetaan ruskin taksi free vapaista ostoksista,sitten jotkut temarit sanovat
että ostattehan te myös venäjältä taksi freeeee ostoksia eli jotain paskaa saa
vähän halvemmalla,
tuskin venäjän valtio kustantaa nämä paska litkut,
mutta suomi antaa ruskeille 24%alennusta - on se halpaa
Olen aina saanu taxfreesta laatu tavaraa.Esim kossua litra 9e .Persaukiset ostaa vsop kuraa .Osta XO konjakkia ei tarvii valittaa
- Anonyymi
Jouduin huijauksen uhriksi kyseisessä kaupassa, kun poikkesin siellä. Ei tarvitse enää käydä siinä puljussa.
- kyllä näin on
Sä et juntti erottais vaikka tekisin sulle pontikkateepaukut ja väittäisin konjakiks.
- Anonyymi
Se on sitä pelleilemistä että pitää olla
aina joku kusen värinen juoman siinä nokan
alla .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst26914500Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1533993PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1293795Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1701688Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3961639En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351629Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491326Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81101Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1141036Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok511020