Vai lakannut kaikki mielenkiinto urheilua kohtaan?
Yksi erittäin merkittävä seikka eri palstoilla on pistänyt molemiin silmiini, ja näössäni (monilaseissa) ei ole vikaa.
Kun joka jeevelin vuosi, oli kisat mitkä hyvänsä, on ilmestynyt veikkaukset, niin tänä talvena ne puuttuu. Kukaan ei aprikoi tai veikkaa, montako mitalia suomi saa?
En siis osoittele pelkästään tätä 60 palstaa vaan suomi24 palstoja yleensäkin.
Onko iskenyt vanhuus vai kisaväsymys?
8
64
Vastaukset
En ole tällä vuosituhannella juuri hiihtoa seurannut. Syykin lie selvä.
Sen sijaan nytkin menossa Premier-liigan futispeli, ManU johtaa odotetusti 0-2...Eurosta vetoo että jotain sieltä tulee.....tai sitten ei.
- Vain 20 centtiä
20 centtiä sitä vastaan, että yksi tulee jos tulee, mitali. Osaisi vaan tietää missä lajissa? Aino-Kaisa heittää kaikki yhden kortin varaan, yksi matka, ei mitalia. Heikkinen ? MUstikka-Hevonen. Mäessä. Ei.
Lumikouruilussa varmaan. Naisten viesti, ehkä.
Kun aikanaan olis ollut katottavaakin niin piti tuijottaa musta valko telkkaria.
Nyt kun on kauheet teräväpiirto ruurut niin on suoranaista tuskaa kattoa tota rämpimistä .
Mustavalkosta kun kattois niin ei erottas kuka viimesenä tulee.- Hyvä itsetunto.
Helppo kait tuohon on vastata.
M.M-kisoista ei tule yhtään kul-
tamitalia.- Kiiltokuvamies.
Ei kultaa mutta kiiltoa kuitenkin. Huulikiiltoa ja vaatteetkin kiiltää.
- ;))
Kiiltokuvamies. kirjoitti:
Ei kultaa mutta kiiltoa kuitenkin. Huulikiiltoa ja vaatteetkin kiiltää.
Kuluneitten housujenkin persus kiiltää. Ei minulla, tietenkään. ;))
- Tänään..-.,.-
Toivottavasti ei huumeet taas Suomella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024772Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852969- 811727
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411500450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071322- 161039
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj106981Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29973Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971