Vai lakannut kaikki mielenkiinto urheilua kohtaan?
Yksi erittäin merkittävä seikka eri palstoilla on pistänyt molemiin silmiini, ja näössäni (monilaseissa) ei ole vikaa.
Kun joka jeevelin vuosi, oli kisat mitkä hyvänsä, on ilmestynyt veikkaukset, niin tänä talvena ne puuttuu. Kukaan ei aprikoi tai veikkaa, montako mitalia suomi saa?
En siis osoittele pelkästään tätä 60 palstaa vaan suomi24 palstoja yleensäkin.
Onko iskenyt vanhuus vai kisaväsymys?
8
78
Vastaukset
En ole tällä vuosituhannella juuri hiihtoa seurannut. Syykin lie selvä.
Sen sijaan nytkin menossa Premier-liigan futispeli, ManU johtaa odotetusti 0-2...Eurosta vetoo että jotain sieltä tulee.....tai sitten ei.
- Vain 20 centtiä
20 centtiä sitä vastaan, että yksi tulee jos tulee, mitali. Osaisi vaan tietää missä lajissa? Aino-Kaisa heittää kaikki yhden kortin varaan, yksi matka, ei mitalia. Heikkinen ? MUstikka-Hevonen. Mäessä. Ei.
Lumikouruilussa varmaan. Naisten viesti, ehkä.
Kun aikanaan olis ollut katottavaakin niin piti tuijottaa musta valko telkkaria.
Nyt kun on kauheet teräväpiirto ruurut niin on suoranaista tuskaa kattoa tota rämpimistä .
Mustavalkosta kun kattois niin ei erottas kuka viimesenä tulee.- Hyvä itsetunto.
Helppo kait tuohon on vastata.
M.M-kisoista ei tule yhtään kul-
tamitalia.- Kiiltokuvamies.
Ei kultaa mutta kiiltoa kuitenkin. Huulikiiltoa ja vaatteetkin kiiltää.
- ;))
Kiiltokuvamies. kirjoitti:
Ei kultaa mutta kiiltoa kuitenkin. Huulikiiltoa ja vaatteetkin kiiltää.
Kuluneitten housujenkin persus kiiltää. Ei minulla, tietenkään. ;))
- Tänään..-.,.-
Toivottavasti ei huumeet taas Suomella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511