Haluaisin olla...

nainen 26v

pyörätuolissa olevan miehen vaimo. Itsellä jalat toimivat. Siis semmoinen älykäs, normaalipainoinen, rauhallinen ja mukava mies, joka on pyörätuolissa. Semmoista haen. Olisi ihanaa olla "hoitsu". Naiset ovat perusluonteeltaan hoivaavia. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Veikkaan, että sama fantasia on todella monella muullakin. Itse sentään uskallan myöntää sen.

Kun rakastelisi, tulisi jotenkin jännä olo. Aivan kuin mies olisi kokonaan minun. Hitsi sentään kun en ole löytänyt ketään tuommoista, saati ylipäätään minulla ei ole ketään. Olen varmaan omistushaluinen, mutta minkäs itselleni mahdan.

Mielipiteitä??

10

391

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,kumpi vai kampi

Ei tule noilla perusteilla onnistumaan...ainakaan pidemmän päälle.

• onnea matkaan

Ei se pyörätuoli saa olla mikään syy hyväksyä ihminen.

Tottakai asenteesi on hieno, mutta kemiat ratkoo, ja niitä ei tuoli ratko.

• sinkkumies_82

Vaikuttaa erikoiselta. En keksi mitään juttua, missä pyörätuolimies voisi antaa jotakin enemmän suhteelle kuin kävelevä. Olen kuullut, että tilastollisesti pyörätuolilaisilla on paljon suurempi todennäköisyys olla työtön kuin kävelevillä. Siitä vaan tutustumaan jos kohdalle sattuu sopiva!

• kjhggfrt6t7yu

jos on tuolissa saa eläkettä.ajatteles nyt aivoillas jos ne sulla on.

• sinkkumies_82
        kjhggfrt6t7yu kirjoitti:

jos on tuolissa saa eläkettä.ajatteles nyt aivoillas jos ne sulla on.

No ei kai pelkällä pyörätuolilla saa eläkettä. Monia toimistohommia voi tehdä pyörätuolista käsin. Ajattelen toki aivoillani

• jjggyyuu
        sinkkumies_82 kirjoitti:

No ei kai pelkällä pyörätuolilla saa eläkettä. Monia toimistohommia voi tehdä pyörätuolista käsin. Ajattelen toki aivoillani

no kuka maksaa niin paljon palkkaa että on varaa tuhlata aikaa työntekoon pelkän eläkkeen. (vanhuus) takia.

• onnea matkaan

Alkaja on joku sadomasokisti, joka kuvittelee, että saa kiksejä pyörätuolista.

Sinkkumies 82, sanoi pyörätuolin olevan suurempi riski työttömyyteen. Yleensä vammaisuus on riski syrjäytymiseen. Vammaisuus aiheuttaa taloudellista epävarmuutta ja luopumista helpommiin.

Mutta se o väärä ajatus, että vammainen on seksuaalisesti jotenkin ... no joo....

Mutta itse olen kohdannu tosiaan näitä jotka suoraa sanoo muttei meinaa, ja sitä tää alkajakin on,,,,

• Jarmo Vihtori

Támá selvástikin vammaisen hyváksi káyttóá jos ei muu kelpaa kuin Seksi Vammaisen kanssa kun itse ainakin haluun naimisiin ja jopa lapsia ja asuakkin yhdessá ja olisin kyllá todella onnellinen jos mulla olisi tuollainen oma hoitsu vaimona mutta ei tuo sinun juttusi tule onnistumaan ikiná jollet muuta asenteitasi kyllá vammainen ku haluu muutakin kun Seksiá eiká vammaiset myóskáán haluu sááliá ja áiti hahmoa kuka koko ajan vaan paapoo ja kertoo kuinka pitáá pukeutua tai oletko muistanu ottaa láákkeesi ym ei kiitos

• jarmo vihtorin

vaimo
        ap:lle terveisiä=)

• varttimaili0078

ap:lle sellainen ajatus, että vammaisen mierhen löytäminen on helppoa. ei tarvi kun olla sopivissa piireissä, niin se tulee vastaan... varsinkin pyörätuolilssa.

Mut toi hoitsu sana ei oikee kuvaa älykkyyttä. mielummin tasavertainen ihminen joka ymmärtää asioita ja tavallaan sitten haluaa olla suojaamassa tätä pyörätuolinkäyttäjää sellaisista ihmiskokemuksista, joissa hän on alapuolella, niitä nimittäin tulee.

Harva ns. terve uskaltaa hyökätä vammaisen kimppuun jos näkysällä on vammaisen puolella oleva terve, joka vielä on suhteessa tähän vammaiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7111
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      109
      6168
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5205
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      17
      3477
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3390
    Aihe