pyörätuolissa olevan miehen vaimo. Itsellä jalat toimivat. Siis semmoinen älykäs, normaalipainoinen, rauhallinen ja mukava mies, joka on pyörätuolissa. Semmoista haen. Olisi ihanaa olla "hoitsu". Naiset ovat perusluonteeltaan hoivaavia. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Veikkaan, että sama fantasia on todella monella muullakin. Itse sentään uskallan myöntää sen.
Kun rakastelisi, tulisi jotenkin jännä olo. Aivan kuin mies olisi kokonaan minun. Hitsi sentään kun en ole löytänyt ketään tuommoista, saati ylipäätään minulla ei ole ketään. Olen varmaan omistushaluinen, mutta minkäs itselleni mahdan.
Mielipiteitä??
Haluaisin olla...
10
348
Vastaukset
- ,kumpi vai kampi
Ei tule noilla perusteilla onnistumaan...ainakaan pidemmän päälle.
- onnea matkaan
Ei se pyörätuoli saa olla mikään syy hyväksyä ihminen.
Tottakai asenteesi on hieno, mutta kemiat ratkoo, ja niitä ei tuoli ratko. - sinkkumies_82
Vaikuttaa erikoiselta. En keksi mitään juttua, missä pyörätuolimies voisi antaa jotakin enemmän suhteelle kuin kävelevä. Olen kuullut, että tilastollisesti pyörätuolilaisilla on paljon suurempi todennäköisyys olla työtön kuin kävelevillä. Siitä vaan tutustumaan jos kohdalle sattuu sopiva!
- kjhggfrt6t7yu
jos on tuolissa saa eläkettä.ajatteles nyt aivoillas jos ne sulla on.
- sinkkumies_82
kjhggfrt6t7yu kirjoitti:
jos on tuolissa saa eläkettä.ajatteles nyt aivoillas jos ne sulla on.
No ei kai pelkällä pyörätuolilla saa eläkettä. Monia toimistohommia voi tehdä pyörätuolista käsin. Ajattelen toki aivoillani
- jjggyyuu
sinkkumies_82 kirjoitti:
No ei kai pelkällä pyörätuolilla saa eläkettä. Monia toimistohommia voi tehdä pyörätuolista käsin. Ajattelen toki aivoillani
no kuka maksaa niin paljon palkkaa että on varaa tuhlata aikaa työntekoon pelkän eläkkeen. (vanhuus) takia.
- onnea matkaan
Alkaja on joku sadomasokisti, joka kuvittelee, että saa kiksejä pyörätuolista.
Sinkkumies 82, sanoi pyörätuolin olevan suurempi riski työttömyyteen. Yleensä vammaisuus on riski syrjäytymiseen. Vammaisuus aiheuttaa taloudellista epävarmuutta ja luopumista helpommiin.
Mutta se o väärä ajatus, että vammainen on seksuaalisesti jotenkin ... no joo....
Mutta itse olen kohdannu tosiaan näitä jotka suoraa sanoo muttei meinaa, ja sitä tää alkajakin on,,,, - Jarmo Vihtori
Támá selvástikin vammaisen hyváksi káyttóá jos ei muu kelpaa kuin Seksi Vammaisen kanssa kun itse ainakin haluun naimisiin ja jopa lapsia ja asuakkin yhdessá ja olisin kyllá todella onnellinen jos mulla olisi tuollainen oma hoitsu vaimona mutta ei tuo sinun juttusi tule onnistumaan ikiná jollet muuta asenteitasi kyllá vammainen ku haluu muutakin kun Seksiá eiká vammaiset myóskáán haluu sááliá ja áiti hahmoa kuka koko ajan vaan paapoo ja kertoo kuinka pitáá pukeutua tai oletko muistanu ottaa láákkeesi ym ei kiitos
- jarmo vihtorin
vaimo
ap:lle terveisiä=)
- varttimaili0078
ap:lle sellainen ajatus, että vammaisen mierhen löytäminen on helppoa. ei tarvi kun olla sopivissa piireissä, niin se tulee vastaan... varsinkin pyörätuolilssa.
Mut toi hoitsu sana ei oikee kuvaa älykkyyttä. mielummin tasavertainen ihminen joka ymmärtää asioita ja tavallaan sitten haluaa olla suojaamassa tätä pyörätuolinkäyttäjää sellaisista ihmiskokemuksista, joissa hän on alapuolella, niitä nimittäin tulee.
Harva ns. terve uskaltaa hyökätä vammaisen kimppuun jos näkysällä on vammaisen puolella oleva terve, joka vielä on suhteessa tähän vammaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108