Eli olen pelaillut The Sims FreePlay-peliä iPadilla ja en vaan saa kahta simiä naimisiin. Miessimi muutti naisen luokse ja heidän status on tällä hetkellä Partner. Noh pistin miehen kosimaan naista ja osti sormuksen ja nainen sen hyväksyi. Haluisin saada näille lapsen ja ostin siis kehdon. Kun kehdosta klikkaa, niin peli väittää että tarvitaan rakastavat vanhemmat eli parin joka asuu saman katon alla. Kokeilin sitten silleen, että nainen kosi miestä ja osti sormuksen -> mies hyväksyi mutta edelleen lukee tiedoissa että Partner. :( Mitä vielä pitäs tehdä, että ne menee naimisiin??
The Sims FreePlay: Miten naimisiin??
81
5315
Vastaukset
- Jokusims3pelaajaxD
Kokeile saada vielä paremmat välit niille :/ muuta en osaa sanoa..
- Rahojensatuhlaaja
Miul se menee vaan niin ettei kukaan haluu mennä kenenkään kaa naimisiin ku koko ajan tulee vaa et not this me ja sit niil lukee viel et partner ja ne auu saman katon alla ja oon yrittänyt saada niitten välei paremmaks siitä partnerist mut ei muutu... :( Ku haluisin toisrn vauvan siihe mut ei onnistu!!!!!! Oon kokeillut jo kaikkia niitä sormuksia sekä lp että simolenons...
- turhautunut pelaaja
Olen kokeillut vaikka mitä: Olla romanttinen, tanssimista, olla mukava jne. mutta ei se Partner-status muuksi muutu. Ihmetyttää edelleen, että peräti puolin ja toisin kosittu ja molemmat mies ja nainen hyväksy sormukset toisiltaan - ei vieläkään lue että Married. :(
- Jokusims3pelaajaxD
Mmh...mulla lukee jtn engaget en muista. Häviskö sulta rahat siitä sormuksesta? Entä onko se partner ihan täysillä?
- turhautunut pelaaja
Jokusims3pelaajaxD kirjoitti:
Mmh...mulla lukee jtn engaget en muista. Häviskö sulta rahat siitä sormuksesta? Entä onko se partner ihan täysillä?
Rahaa hävisi kaksi kertaa, kun siis ostin sormukset sekä naisella että miehellä. Ja Partner-status on ihan täysillä. Edelleen on vaihtoehtona valikossa se Propose to marriage tai joku sellanen. En kyllä halua tuhlata rahoja uudestaan, kun ei edellisetkään kerrat auttaneet... :(
- Jokusims3pelaajaxD
turhautunut pelaaja kirjoitti:
Rahaa hävisi kaksi kertaa, kun siis ostin sormukset sekä naisella että miehellä. Ja Partner-status on ihan täysillä. Edelleen on vaihtoehtona valikossa se Propose to marriage tai joku sellanen. En kyllä halua tuhlata rahoja uudestaan, kun ei edellisetkään kerrat auttaneet... :(
Hmm...aika vaikea tapaus. Kokeile hankkia lisää simejä ja laittaa ne naimisiin. Muuta en osaa neuvoa. :/
- Sims hullu
turhautunut pelaaja kirjoitti:
Sun pitää saada ne johonkin ämmällä olkavaan tilaan.. Itselläni on lapsi ja avioituneet aikuiset.
- Anonyymi
Mikä level siin pitää olla et pystyy saada lapsen tai olla yhes
- turhautunut pelaaja
Ei hemmetti sentään, onnistuin nyt vasta menee pelissä kihloihin! :D Piti ostaa se kallein sormus eli joku eternity ring. Toivotaan et naimisiinmeno tästä eteenpäin on helpompaa... :)
- Minäpä tiedän
Sun pitää laitaa niille WooHoo ennen kun ne voi saada lapsen :3
- Epätoivoinen
Tiedättekö, että onko mitään huijauskoodeja joilla sais lisää simoleoneita kun en pääse pelissä eteenpäin kun ei ole rahaa ! :) oon yrittänyt jo niitä juttuja, että "avaa kauppa ja sulje koko peli ennenkuin se lataa ja odota sitten kymmenen sekuntia ja avaa sitten peli uudestaa ja paina nopeasti raksia siitä kauppakohdasta ja mene sitten takaisin kauppaan ja kaikki on ilmaista" olen jopa nähnyt videon siitä kuinka se toimii, ja videolla se toimikin, mutta minulla ei vaan mitenkään toimi ! :/ tarvitsisin rahaa kipeästi, ja iphonella pelaan ! :)
- simsaddikti
Epätoivoinen kirjoitti:
Tiedättekö, että onko mitään huijauskoodeja joilla sais lisää simoleoneita kun en pääse pelissä eteenpäin kun ei ole rahaa ! :) oon yrittänyt jo niitä juttuja, että "avaa kauppa ja sulje koko peli ennenkuin se lataa ja odota sitten kymmenen sekuntia ja avaa sitten peli uudestaa ja paina nopeasti raksia siitä kauppakohdasta ja mene sitten takaisin kauppaan ja kaikki on ilmaista" olen jopa nähnyt videon siitä kuinka se toimii, ja videolla se toimikin, mutta minulla ei vaan mitenkään toimi ! :/ tarvitsisin rahaa kipeästi, ja iphonella pelaan ! :)
Miten siinä voi saada lapsia? Mulla on 2 simiä naimisissa ja saman katon alla...
- Level16
Lapsia voi tehdä vain ostamalla kehdon ja klikkaamalla sitä
- tietämätön
miten voi ostaa sormuksen niille?
- Yksinäinen harakka
Pitää olla tietyllä tasolla, että voi saada lisää simejä laitettua. Vanhempien tulee olla kihloissa ja naimisissa. Se ainakin kannattaa katsoa, ettei ole tason simivara täynnä. Simeistä muistaakseni ainakin toisen tulee olla vapaana askareistaan..
- niko111
Mä tiiän. mul on naimissisa kun laitat siihen kokoajan site et ne pussailee ja tällee. sit tulee sormus juttu sen hälkeen muuta yhteen
- ukkopuuk
Haittaako se jos ei yhdistä sims freetä facee
- miksiettetiedä
käytä ea eristoo eli jos sul on tilkka tipahtaa tai playgoum nii voit mennä sinne sivulle ja apua ja sit sims freeplay ja naimisiin meno ja sit on kaikkee tietoo
- minäpä tässä
Mikä sen paikan nimi on ?
- Sims fani
Mäkin oon epätoivonen tässä pelissä kun en tiedä miten noita ihmisiä saa lisää sinne ? Elikkä miten saan lisää ihmisiä peliin ? Mulla on 2/5 eli voisin jo ottaa uutta ihmistä mut ei tiiä miten sen saa "tehtyä"? Help me !:)
- mursulainen
eli pitää rakentaa uus talo ja sitte oottaa että talo on valmis . Kun se on valmis nii tulee 100% varmasti add sim kun painat talon painiketta
- miewaa
Itse asiassa ei tarvi oottaa et se talo on valmis (mul ei ainaskaan oo tarvinnu)
- djethm
miten siinä saa simit muuttamaan samaan taloon??
- tuskallinen
Miten ne voi muuttaa samaan taloon?
- pelihullu
Ensin pitää ystävystyä best friend ttasolle, muistaakseni.. sen jälkeen tulee mahdollisuus ask to move in.. tai jotain sellasta..
- The sims freeplay
Mulla on toi sama että onko olemassa jotain huijauskoodeja jolla sais lisää simoleoneita?
- Simsfani <3 <3
sinun täytyy järjestää juhlat ja valita sieltä järjestä häät
- Kwkw
Miten saa ne parhaista ystävistä eteen päin ku aina kyse on niiku 100 ni sit se laskee 0
- Nopeasti apua!!!
Mistä voi valita ne juhlat
- romantic
Parhaista ystävistä ei pääse eteenpäin kuin romanttiseen haaraan, eli tee romanttisia juttuja niin menee eteenpäin.
- Fyhf
Mite voi järkätä ne juhlat???
- sims fani <3 <3
Fyhf kirjoitti:
Mite voi järkätä ne juhlat???
sori sekotin täyttä elämää lisäosan tähän. Ei voi mun tietääkseni tässä pelissä järjestää juhlia. Sorry
- mminäpä tässä
Mista saa sormuksen pliiis sanokaa.
Haluisin tietaa ois suuri toive sekin
Et tietää miten voi kosia tai mennä
Naimisiin mulla on semmonen tehtävä jota en
Tiiä mitä pitää tehä siin on sormuksen kuva
Ja sori jos en osaa kirjoittaa :D - sismkdkdkd
Mulla on muutama simi naimississa ja niillä on lapsia mutta haluisian muutkin simini naimsiin mutta ne eivät suostu menemään ja se pinkki palkki ei mene eteenpäin ja on täysi
- Epätoivoinen
Eli olen ostanut kehdon ja vauvakin on jo siellä, mutta miten saan vanhemmat hoitamaan vauvaa? Olen laittanut vanhemmat esim. antamaan ruokaa vauvalle mutta ne eivät vaan pysty. Kehtoni on kyllä seinässä kiinni, ehkä sen takia vanhemmat eivät pysty hoitamaan lastaan... Auttakaa joku.
- .Pikkis.
Kääntele kehtoa ja kokeile, mikä kulma mahdollistaa lapsen hoitamisen. Kehto voi olla ns. väärinpäin.
- Jen2
Miten simit voi vierailla toistensa luona?!
Pitäisi olla romanttinen, mutta kun en saa simejä tapaamaan toisiaan..Klikkaa sieltä missä on simssin ne jutut et on tyytyväinen yms eli tarkoitan simtracker. Jos et ymmärtänyt mitä tarkoitin niin tarkoitin sitä missä on tehtäväpalkki niin sen yläpuolella laatikko. Sitten kutsut paikalle sen jädän minkä haluut pillistä.
sori jos olin epäselvä jos et ymmärtänyt laita youtubeen: how to use simtracker.- Äitisims
jullueve kirjoitti:
Klikkaa sieltä missä on simssin ne jutut et on tyytyväinen yms eli tarkoitan simtracker. Jos et ymmärtänyt mitä tarkoitin niin tarkoitin sitä missä on tehtäväpalkki niin sen yläpuolella laatikko. Sitten kutsut paikalle sen jädän minkä haluut pillistä.
sori jos olin epäselvä jos et ymmärtänyt laita youtubeen: how to use simtracker.Moi!
Osaatko neuvoa miten vauvoista tulee taaperoita? Jostain luin että ovat kolme päivää vaan vauvoja. Mulla varmaan jo viiko ollut kaks vauvaa ja vieläkin kehdoissa. Pelaa siis puhelimella Sims 3 freetä.
- simsfani fani
millä tasolla voi muuttaa yhteen?
- qupsu
Mulla on rahapuu tehtävä SimsFreePlayssa. Mutta en millään löydä mistään rahapuuta, jonka voisi istuttaa ja kasvattaa, että saisin edettyä tehtävässä. Osaisiko joku neuvoa?
- jansku121
Kannattaa ladata myös tämä!
Kaikki cheatit ja parasta, pääsee pelaa verkossa! Pääsee latamaan kun vastaa lyhyeen kyselyyn!
http://vcssimulator.t15.org/simstool/
Kuvakaappaus: http://gyazo.com/3a5d8648556de7fac21e8a5d5a094051- siruliru
Joo aika hyvä, kannattaa valita tuossa kyselyssä ensin se "Täytä kysely" jos se nyt edes satuu olemaan, itsellä meni siinä alle 10min ja pääsin lataamaan ohjelman.
- älppä
Ääh mie en pääse tolle sivulle :((?
- hjälppä
Tulee vaa unlock this to continue?!
- blueberry1
Hei!
Minun simini ovat parhaita kavereita.Kysyelen tässä että miten pystyy tekemään niitä romanttisia toimintoja.Pelaa Iphonella plus Sekin on freeplay.Voisiko joku vielä vastata minun kysymykseeni :))
Hyvää joulu
Terveisin:blueberry1- blueberry1
Pelaan*
- Simss
Siin vasemmalla lukee kohta "active " tai vastaavaa, klikkaa siitä ja sit siinä on ne tehtävät mitä pitää tehä. Mulla on nois tehtävissä sormus ja kun klikkaan sitä nii tulee tarkemmat ohjeet miten ne saa romanttisiks. Tehtävinä oli mm. Ostaa tv, laittaa ne samaan aikaan kylpyhuoneeseen, laittaa käymään suihkussa, ostaan kahvinkeitin yms. Asioita jotka ei hirveästi liity tohon romantiikkaan, mutta silleen sain ite toimiin. :)
- blueberry1
Ok kiitti paljon :=)
- T_O_M_A_A_T_T_I
Moi!
Munkin hahmojen status on partner ja en osaa laittaa niitä naimisiin plus asumaan saman katon alla mitä teen? - yhteenmuuttoooo
Minulla on taas sellainen ongelma johon sinä ehkä pystyisit vastata se on: kuinka miehen saa muuttamaan naisen luokse asumaan kun kaikki sanoo että pitää olla hyvät välit mutta en tiedä miten saada kun heidän tilansa pysyy kokoajan siinä samassa' best frend' joten mitä teen??
Ps.minulla on peli sims freeplay - Rojoooo
Juu apua kaivaittais :-D
- rahapu
Mä pelaan tätä peliä wp:llä ja en pääse siitä saakelin rahapuu tehtävästä (money grow trees?) ja siis oon 13lvl ja yhä siinä jumissa
- Jokusimspelaaja
SSama mut oon vaan 14 lvl ja olen viekäkin jumissa siinä rahapuu tehtävässä😰😰
- MoonWolff
Poikkean nyt pienesti aiheesta, mutta miten puistossa olevaa koiran pentua voi auttaa? :"D
- MoonWolff
Niin ja millä levelillä koiran- ja kissan pentuja voin ostaa lemmikki kaupasta?
- Minkax
28lvl mulla ainakin oli pennut kaupas mut en tiiä voiko se enää olla niin emt...
- rahapu
Sulla pitää olla kaikki tehtävät tehtynä jotta sitä pystyy auttaa
- MoonWolff
Esim. mitä?
- jjjjjjjjjjjtyeyuoojhcxdf
Hei miten teillä toi sim vauvanhoito. Vaikka laittaa että vaihda vaipat niin sen vaavin vessahätä laskee vaan?
- mieva
Mie tilasin sims 3 vitti hermot men tuohon free playhyn.
- Simahtanut
Taisi olla järkevin idea koko keskustelussa.
- Jokusimspelaaja
Sun pitää ostaa lemmikki kauppa, sieltä kaupungista missä kaikki muutkin talot ja taluokset
- Pläääää
En tiiä tuleeko kysymys oikeesee kohtaa mutta mitä tehdä jos aika kerkee loppuu enneku saa tehtävän suoritettuu? Mä jäin jumiin siihen mysterious island kohtaa eikä suostu sims tekee enää eteepäi tehtävää.. pitääkö nyt alottaa koko sims alusta.. osaako kukaan auttaa??
- emiliaellimaria
Mulla kaks simiä kaupungissa enkä tiiä miten saada ne naimisiin :/ Osaako joku neuvoo?
- emiliaellimaria
Eikä niitä voi laittaa samaan sänkyyn nukkumaan!
- oliviakatriiina
Osaako joku neuvoa että miten tehdä lisää kerroksia talpihin the sims freeplayssä?
- Simahtanut
Kyllä joku osaa neuvoa. Tuolla on ainakin sanoin ja kuvin kerrottu kovasti asiaa : https://www.youtube.com/watch?v=KcRDlzLZVuY
Ja tuolla lisää, elleivät mainokset sitten jo kokonaan tukkineet sivua: http://www.supercheats.com/iphoneipad/questions/thesimsfreeplay/307608/how-do-i-add-a-second-floor-to.htm - Tuntematon888
Miten muutetaan yhteen ja rakastutaan tai et miten mennä naimisiin ja mistä sen sormuksen voi ostaa pelaan sims freeplaytä.. VASTAUS NOPEE
- Mursu2
Miten saa simssit muuttamaan saman katon alle sims freesiä iPadilla ?
- Laku_
Mun simit on niiku parhait kamui mut en vaa tajuu miten saa tehtyy romanttisii juttui ja oon siiis 7 level ja pelaan huowei p8 lite ja mul on myös friiplay
- Manguli
Mä pelaan samsung galaxy A5. Mulla on sama ongelma :/
- Jokusimspelaaja
Tää ei liity mitenkään tähän mutta mistä saa mummon keittokirjan ja miklä levelillä saa rappuset
- Apuaaw
Sitäpä koska tiedän että se on siellä kirjahyllyssä se kirja ja mulla on kirjahylly ,mutta ei sitä näy missään sitä kirjaa😯?
- Apinapapina
Tää nyt ei toho liity mitenkä mut siis pelaan sims free playta ja sinne puistoon ilmesty koiranpentu joka mun pitäis luultavasti saada mut en saa ku siihe tuloo tollee jos painan sitä " Your Sims can't help the puppy right now, becouse they are too busy with another quest. Finish your current quest, then return to the puppy" vaiks ne ei oo tekemäs mitää
- Porkkanakeksi
Noni.Siis siihen tulee kun painat sitä toista simiä nii että "Get marrie!"Ja ku sä painat sitä nii ne menee naimisiin.Ihan yksinkertaista eikö?Siihen ei tarvi mitää häitä tai sellasta.
- Anonyymi
Mä tiedän miten. sun pitää eka ostaa koko hää kokoelma. Mulla on ne jo mennyt naimisiin sillä keinolla
- Anonyymi
En tiedä kannattaa katsoa parthner ihan maksimilla
- Anonyymi
Miten mä voin ostaa sormuksen ku en voi ees flirttailla niillä kahellasimillä
- Anonyymi
En tiedä miten saa simit kosimaan toisiaan auttakaa
- Anonyymi
Mulla kun Simsit rakastu ja olivat koko ajan miehen kotona yhdessä ja sitten kun ne rakastui ja olivat pari mies pyysi heti naista muuttamaan sen luokse nainen suostui ja sitten heti kosi ja nainen suostui alussa tein ne hyvin rakastuneiksi kun alkoi tulemaan paria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983