Parin tunnin päästä vaihtuu liittymä, enkä muista kuinka nykyiseltä kortilta saan nuo numerot siirrettyä uudelle kortille.Kertokaas.
ja kiitokset.
Vanhat numerot, uusi liittymä.
4
415
Vastaukset
- konstia
1. jos puhelimessas on omaa muistia (nykyisin kai kaikissa on mutta esim. 3310:ssä ei ole ja joissakin muissa halpamalleissa) niin käytä sitä välimuistina, eli siirrä ensin puhelimen muistiin ne numerot vanhalta kortilta, sitten laita uusi kortti koneeseen ja siirrät puhelimesta kortille
2. mene puhelinkauppaan ja pyydä kopioimaan, tuolleen saat myös tekstarit kopioitua
3. hommaa jokin puhelinsofta ja datakaapeli tietsikan ja kännyn väliin ja kopsaa sillä
4. hommaa sim-kortin lukija ja softa ja kopsaa silleen
mä itse kopsaan aina käyttäen tota konstia 4 joskin myös keino 3 on käytettävissäni, koska on tarvittavat softat ja tarvikkeet niin en viitsi marssia liikkeeseen tollaisen vuoksi kun sen itsekin voi tehdä. - jep
KERTOKAAS NYT.Tullee kiire muuten. Tuota aikasempaa vastausta en nähnyt. Ja kiitokset.
- konstia
1. jos puhelimessas on omaa muistia (nykyisin kai kaikissa on mutta esim. 3310:ssä ei ole ja joissakin muissa halpamalleissa) niin käytä sitä välimuistina, eli siirrä ensin puhelimen muistiin ne numerot vanhalta kortilta, sitten laita uusi kortti koneeseen ja siirrät puhelimesta kortille
2. mene puhelinkauppaan ja pyydä kopioimaan, tuolleen saat myös tekstarit kopioitua
3. hommaa jokin puhelinsofta ja datakaapeli tietsikan ja kännyn väliin ja kopsaa sillä
4. hommaa sim-kortin lukija ja softa ja kopsaa silleen
mä itse kopsaan aina käyttäen tota konstia 4 joskin myös keino 3 on käytettävissäni, koska on tarvittavat softat ja tarvikkeet niin en viitsi marssia liikkeeseen tollaisen vuoksi kun sen itsekin voi tehdä.- konstia
Suomi24 takkuilee jälleen ja törmäsin ekalla proxy erroriin, siks oli pakko lähettää toi uudelleen. Tämä tiedoks niille jotka vetää herneet tupla tai triplavastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211270
- 113961
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274693- 42690
- 15650
- 59607
- 61523
- 37507
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38505Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on190476