Pakaste seiti

henost

Uskaltaako kissalle syöttää ruokakauppojen pakastealtaasta saatavaa alaskan seitiä? Kissa niin tykkää tuoksusta kun itselleni sitä paistan. Vai saattako niissä olla kissalle haitallisia matoja tai muita öhkömönkiäsiä jos syöttää vain pelkästään sulatettuna vai pitääkö paistaa?

3

11319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissakalat2

No, voit todellakin syöttää. Minä laitan pakastekalan suoraan pakasteesta veteen ja keitän kattilassa hyvin kevyesti kunnes on kokonaan sulanut, samalla paloitellen pienemmiksi paloiksi.

Sitten jäähdytän kalanpalat nopeasti siivilän avulla juoksevan kylmän veden alla. Huoletta voi antaa kissoille ainakin kerran pari viikossa.

Mahdolliset madot, joita harvemmin merikalassa on, on pakastus kyllä tappanut. Ja nopea keittäminen vielä varmistaa asian. Hyvää ruokahalua kissallesi! Minun kissoilleni ainakin maistuu pakastekala.

• Roosa4

Kuule kyllä uskaltaa syöttää aivan hyvin. Minulla on kaksi kissaa jotka on aivan "hulluna" seitiin. Minä keitän sein kypsäksi, keitinveteen ei suolaa , kissat syövät sen 400 g paketin päivässä ja sitä menisi niin paljon kun vain antaisin. Annan sitä nyt noin kerran viikkoon, koska kissahan on lihansyöjä ja ruuassa tulisi olla tauriinia ym. siis ei pelkällä kalaruualla koska ei riittävästi ravinteita kissalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe