HEIPPA! Mulla on kohta 2v. poika kissa. Maatiaiskissa ihan valkoinen ja ongelmana on ollut hirveä karvan lähtö. Kissani turkki on todella paksu. Olen harjannut sen päivittäin silti sitä lähtee kokoajan sillä ei ole mitään erilaisia karvan lähtöaikoja. Mistähän tämä mahtaa johtua? Eki on sisäkissa ja välillä pääsee maalle. madoistakaan se ei johdu.
Karvan lähtö
5
264
Vastaukset
- :o)
Meillä on ihan sama juttu, valkoinen kissa ja karvaa lähtee enemmän kuin uskoisi yhdessä kissassa edes olevan. Karva on suhteellisen karkeaa ja irtoaa ihan silitettäessäkin. Kuitenkaan ei näytä siltä, että mitään kissasta edes puuttuisi. Meillä on kaikkiaan 7 kissaa, kaikki syövät samaa ruokaa ja kaikilla on madotukset ja rokotukset ok. Muilta kissoilta ei kuitenkaan karva nuin irtoa. Että ihan samaa olen ihmetellyt, mutta ratkaisua minulla ei valitettavasti ole :o(
- Minni
Onkohan se sitten jokin valkoisten kissojen kirous tai jotakin..?! Onhan se aika inhottavaa, mutta kun jaksaa jokapvä vaa imuroida niin kyllä selviytyy... Jaksamisia vaan sinullekkin.. :))
- ansu
Minni kirjoitti:
Onkohan se sitten jokin valkoisten kissojen kirous tai jotakin..?! Onhan se aika inhottavaa, mutta kun jaksaa jokapvä vaa imuroida niin kyllä selviytyy... Jaksamisia vaan sinullekkin.. :))
Oon aiemminkin täällä tuskaillut samaa asiaa oman kattini kohdalla. Mun kissa on kanssa ihan perusmaatiainen ja semmoinen karvisen värinen, joten ei se pelkkien valkoisten ongelma ole. Mulla on ollut useampia kissoja (lyhyt ja pitkä karvaisia) ja koskaan muilta kissoilta ei oo karvaa lähteny näin paljon. Pikkasen oon ruokinnalla saanut ongelmaa kuriin, mut muuten oon alistunut ja todennut että kai se päivittäinen harjaushetki on vaan meille pakollinen juttu. Onneksi kissani pitää harjaamisesta, joten ei tarvitse tapella.
- Minni
ansu kirjoitti:
Oon aiemminkin täällä tuskaillut samaa asiaa oman kattini kohdalla. Mun kissa on kanssa ihan perusmaatiainen ja semmoinen karvisen värinen, joten ei se pelkkien valkoisten ongelma ole. Mulla on ollut useampia kissoja (lyhyt ja pitkä karvaisia) ja koskaan muilta kissoilta ei oo karvaa lähteny näin paljon. Pikkasen oon ruokinnalla saanut ongelmaa kuriin, mut muuten oon alistunut ja todennut että kai se päivittäinen harjaushetki on vaan meille pakollinen juttu. Onneksi kissani pitää harjaamisesta, joten ei tarvitse tapella.
Minkälaisella ruokinnalla oot saanut sitä kuriin? Meillä meinaan kanssa lähtee sitä karvaa todella!!!
- vierailija92
mulla on puoliksi ragdoll puolipitkä karvainen musta kissa. Ja karvaa lähtee ihan silittäessäkin ja harjatessa vielä enemmän. Vaatteet usein inhottavasti karvassa ja sohva. Voisiko tää johtua jostain vitamiinin puutteesta? oon menossa huomenna eläinlääkärille punoittavan posken takia, niin ajattelin kysäistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01090- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,138847- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827