Uusi solisti Unelmavävyilla VAU!!!!!!!!

Tätä lisää!

Eilen Auran Nuortentalolla todella yllätti Unelmavävyjen uusi solisti Tuomas Myllylä. Vau mikä ääni miehellä. Kannattaa lähteä kuuntelemaan ja tanssimaan. Itse olen aiemmin kyseisen bändin keikat jättänyt väliin liian nopeitten, ei niin tanssittavien sovitusten vuoksi. Nyt menen toistekin.
J. Karjalaisen "Hän"-jumputuksen voisivat toki jo jättää pois ja lisätä parit upeat rumbat tilalle niin avot! Monipuolista musiikkia tuli kiitettävästi ja oli ilo katsella noin innostunutta ja ammattitaitoista komeaa solistia. Suosittelen lämpimästi! Lupsakat juonnot ja kiva murre näin varsinaissuomalaisen korvaan kuultuna oli oikein mukavaa :D.

29

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikas hyvä

      Yllättävän hyvä myös minun mielestäni. Aivan ihana oli englanniksi laulettu rumba tanssia. Valitettavasti en kylläkään muista sen nimeä. Muutenkin musiikki oli hyvin soitettua ja houkutti tanssimaan. Kakkosbändi olikin sitten jostakin muualta...
      Harmi, että Aurassa nykyään paljon enemmän tönimistä ja tuuppimista.Kaikilla ei tunnu edes olevan tanssisuunnat selvillä. Taitaa nykyään käydä enemmän vanhuksia, jotka menevät siitä mistä lystäävät.
      Aura oli ennen meillä vakiopaikka, nykyään sinne ei oikein huvita lähteä.

      • kolhuja tuli

        Kiva kuulla että tuli rumbaa, lähdin normaalia aiemmin kotiin, mutta ihana oli katsella ja kuunnella uutta Unelmavävyjen solistia. Mielestäni oli todella paljon nuoria naisia liikkeellä, mutta toki joukkoon mahtui niitä isot liikeradat omaavia miehiä ja päälle jyrääviä iäkkäämpiä setiä, jotka väistämisestä ei mitään ymmärrä. Näkyykin olevan Valaksen avajaisissa tuo Unelmavävyt joten sinnehän pitää mennä!


    • tangon huumaa

      Harmi kun toi "Unelmavävyt" ei ole esiintymässä meillä päin.

      Laivalla olis, sinne vaan ei viitsi lähtee tanssiin.

    • Solakka Seija

      Kävin "katsastamassa" uuden solistin viime viikonloppuna leppävirralla ja täytyy sanoa, etttä kyllä oli komeata kuunneltavaa! Onkohan yhtyeessä tapahtunut muitakin vaihdoksia kun eivät muut näyttäneet ainakaan minun silmään tutuilta? Tosi hyvään suuntaan on yhtye mennyt kyllä ja varmasti menen uudestaankin heidän tansseihin.

    • Tanssijakans
      • Ok biisi

        No toi ei ainakaan oo se uusi solisti..


    • hannu...

      Toivottavasti myös joidenkin kappaleiden typerät sovitukset on muutettu. Viime kesänä oli aika tylsää heidän musiikkinsa.

      • Keikkaa odotellen :D

        Mee katso keikka ensin ja arvostele sitten. Itsekin aiemmin kiersin kyseisen kokoonpanon juuri tylsien biisien vuoksi eikä aiempi solistikaan mitenkään säväyttänyt. Tämä uusi solisti Tuomas Myllylä on todella hyvä, suosittelen. Valasrannan avajaisissa näkyy ainaskin esiintyvän Unelmavävyt, joten sinne! Kyllä se vaan niin on että oli bändi kuin bändi niin solistin pitää olla vetovoimainen ja laulutaitoinen, nyt sellainen on Unelmavävyillä.


    • JaninaA
      • janmate

        Tuo on hyvä foksi hei.


      • RK9
        janmate kirjoitti:

        Tuo on hyvä foksi hei.

        On hyvä voksi
        VAU!!!!!!!!


      • teijjia

        Foksina tosi ihana. Ihme taapertelua yrittää jonain rumbana.


      • Rumbaan ihastunut
        teijjia kirjoitti:

        Foksina tosi ihana. Ihme taapertelua yrittää jonain rumbana.

        Hyviä rumban viejiä on harvassa. Kun löytää sellaisen niin ymmärtää että kruunaa illan. Jos olet mies niin ymmärrän toki ettei kaikista ole rumbaamaan :D


      • hyvät naurut
        Rumbaan ihastunut kirjoitti:

        Hyviä rumban viejiä on harvassa. Kun löytää sellaisen niin ymmärtää että kruunaa illan. Jos olet mies niin ymmärrän toki ettei kaikista ole rumbaamaan :D

        Suomalainen rumba heh hee


      • La dolce vita

        Luulin pitkään että tuon kappaleen laulaa Anneli Saaristo, kun biisi oli radiosoitossa aikanaan. Hämmästyin, että olikin miehen laulama. Uudella Vävyjen solistilla on onneksi kunnon miehekäs ääni :D.


    • janika3

      Heh vai muka foksi.. :)

    • kaarina67

      No eipä tuo solisti nyt niin ihmeelliseltä kuulostanut. Mutta makunsa kullakin.

    • Twist Twist
      • Tätä lisää!

        Vau! Kiitos linkistä.


      • 247
        Tätä lisää! kirjoitti:

        Vau! Kiitos linkistä.

        No nyt rupes kiinnostamaan !! Ompas hieno meininki!


    • Jouko66

      Olin lauantaiana tanssimassa Kuopion Isovalkeisessa. Hyin oli saapunut porukkaa paikalle ja tanssitettaviakin oli mukavasti. Orkesterin kappalevalinnat olivat oikein toimivat kokonaisuutta ajatellen. Upeita hitaita ja räväköitä nopeita. Hienoa oli huomata, että orkesteri eläytyi kappaleisiinsa ja kauniita tulkintojakin oli. Lattareita jäin himan enemmän kaaipaamaan, mutta kokonaisuudessaan oli oikein hyvä antoisa tanssi-ilta :). Kiitos kaikille tanssioille, orkesterille ja Isovalkeisen henkilökunnalle.

    • tytti3

      Lauantaina ois vävyt Haapamäen Suojalla. Onko kukaan menossa ?

    • bradnewihanuus

      HEippa poijaat ! Kiitokset eilisestä Rantalavan keikasta ! Nähdään keikoilla :)

    • Ylläpito

      Orkestereille on kyllä ihan oma osionsa. Täällä paremmin kaikkea tanssiin liittyvää.

      • Tätsy

        Niin juu ihmissuhteista...Ne nyt varsinkin kuuluvat tanssiin, mitä nyt orkestereista.


      • Pikku vihje

        Unelmavävyt soittaa muuten hyvää tanssimusiikkia, monipuolista sellaista, suosittelen. On siis tanssiin liittyvää se musiikki, jos ymmärrät mitä tarkoitan..


      • Ylläpito
        Pikku vihje kirjoitti:

        Unelmavävyt soittaa muuten hyvää tanssimusiikkia, monipuolista sellaista, suosittelen. On siis tanssiin liittyvää se musiikki, jos ymmärrät mitä tarkoitan..

        Kiitos selvennyksestä. Nyt ymmärretty.


    • Anonyymi

      Huomenna näyttäis esiintyvän Ämyrillä Unelmavävyt ja Finkut. Pitänee katsastaa kun ei ole näitä vävyjä pitkään aikaan nähnyt esiintymässä. Mikäli Unelmavävyillä on solistina on edelleen upeaääninen Tuomas Myllylä niin se kruunaisi tanssi-illan. 🤗

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe