Krabi L resort

Mimmu11

Ajatuksena varata huone kyseisestä hotellista seuraavalle matkalle. Onko kenelläkään kokemuksia tästä paikasta? Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.

7

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tammikuussa käynyt

Omakohtaisia kokemuksia ei ole muuta kuin kävelimme alueen läpi ja paikka vaikutti tosi kivalta. Myös siellä asuvat kehuivat hotellia kovin. Se on tavallaan omassa rauhassa, mutta rannalla ja lähellä palveluja. Itsekin voisin asua siellä seuraavalla matkalla, jos Krabille päädymme.

• jou/

Älkää sekottako Krabi Resort hotelliin.

• Mimmu11

No niin, varaus hotelliin on tehty ja lähtö olisi lauantaina. Kun vain jaksaisi puurtaa viime hetken töiden parissa että voisi nauttia tulevasta lomasta.

• tiedonjanoinen

Hei,

kertoisitko kokemuksistasi? Varattiin Large room, mutta nyt mietityttää. Osaatko sanoa onko hotelli kokonaan savuton -en löydä tietoa mistään.. Saako allasalueella tupakoida tms. Myös parvekettomuus mietityttää. Montako kerrosta hotellissa on?

Toivottavasti edes jollain olisi tietoa, kiitos

• Mimmu11
        tiedonjanoinen kirjoitti:

Hei,

kertoisitko kokemuksistasi? Varattiin Large room, mutta nyt mietityttää. Osaatko sanoa onko hotelli kokonaan savuton -en löydä tietoa mistään.. Saako allasalueella tupakoida tms. Myös parvekettomuus mietityttää. Montako kerrosta hotellissa on?

Toivottavasti edes jollain olisi tietoa, kiitos

Heippa,
        Me tosiaan oltiin omatoimi lomalla L Resortissa viime vuonna 2 viikkoa ja tykättiin kovasti ko. hotellista. Alue ei suinkaan ole savuton. Allasalueella saa tupakoida jos sitä haluaa, tuhkakuppeja saa allasbaarista. Meillä oli myös Large room, rakenus jossa huone sijaitsi oli kaksi kerroksinen ja ns. luhtitalo tyyppinen ja kävin tupakalla ulkona, oven ulkopuolella hollantilaisen naapurimme kanssa. L Resortin aamupala paikka on myös iltaisin suosittu ruokaravintola jossa oli aivan mielettömän annos, en nyt muista nimeä mutta oli lihavarras monine kastikkeineen ja lisukkeineen. Menemme varmaan vielä tänä vuonna samaan hotelliin uudestaan, eli tykättiin. Me varasimme huoneen suoraan hotellista. Hotellin ulkopuolelta, tien toiselta puolelta menee rappuset suoraan rantaan josta lähtee pitkähäntäveneet saarille. Jos haluat vielä jotain muuta tietoa, yritän vastaila:)

• tiedonjanoinen
        Mimmu11 kirjoitti:

Heippa,
        Me tosiaan oltiin omatoimi lomalla L Resortissa viime vuonna 2 viikkoa ja tykättiin kovasti ko. hotellista. Alue ei suinkaan ole savuton. Allasalueella saa tupakoida jos sitä haluaa, tuhkakuppeja saa allasbaarista. Meillä oli myös Large room, rakenus jossa huone sijaitsi oli kaksi kerroksinen ja ns. luhtitalo tyyppinen ja kävin tupakalla ulkona, oven ulkopuolella hollantilaisen naapurimme kanssa. L Resortin aamupala paikka on myös iltaisin suosittu ruokaravintola jossa oli aivan mielettömän annos, en nyt muista nimeä mutta oli lihavarras monine kastikkeineen ja lisukkeineen. Menemme varmaan vielä tänä vuonna samaan hotelliin uudestaan, eli tykättiin. Me varasimme huoneen suoraan hotellista. Hotellin ulkopuolelta, tien toiselta puolelta menee rappuset suoraan rantaan josta lähtee pitkähäntäveneet saarille. Jos haluat vielä jotain muuta tietoa, yritän vastaila:)

Hei,
        Kiitos kattavasta vastauksesta! Tämä riittää minulle ainakin nyt, sain mielenrauhan :) Laitan kyssäreitä, jos jotain tulee vielä mieleen, mutta pitäähän sitä jotain jännitystäkin matkassa olla ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe