Millaisista tytöistä pojat tykkäävät?

Shinju

Millaisista tytöistä pojat tykkää? En ihan ymmärrä, kun ainoastaan ne tuntuvat olevan suosittuja, keillä on tiukka peffa, tosi paljon meikkii ja yliräväkkä imago. Usein chateissä jne. sanotaan, että vähän meikkiä on plussaa, ujous on plussaa j-n-e. Mut miks sitten ei tunnu olevan näin? Onko ketään joka on samaa mieltä? En nyt sano että kaikki pojat juoksevat vain pissisten perässä. Mut niitä muita taitaa olla aika harvassa? Ainakaa en ole tavannu ikinä sellasta, joka tykkäis ns. tavallisista tytöistä. Nyt joku varmaa ajattelee et tän jutun kirjottaja on itse oudon näköinen ja ylipainoinen, kun tämmösii kirjotan. Mut oon ihan suhtkoht söpö, ja hoikka, mut silti saan olla ihan yksin, kun en oo mikään hilluja ^__^
Ottakaa kantaa please...

15

2182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Voin sanoa että oikeastaan koko tuo maailma kääntyy ylös alaisin kun tulee ikää lisää.

    • Ujokki20

      suositut kundit seurustelevat suosittujen tyttö-
      jen kanssa juuri "maineensa" takia ja muutenkin
      molemmilla on sama/-samanlainen kaveripiiri joten
      seurustelusuhde on aika luontevaa.
      se olisi kai suuri riski suositulle jätkälle alkaa
      seurustelemaan ujon,passiivisen? tytön kanssa.
      kundi saattaisi luulla vieraantuvan kaveriporukas-
      taan ja muutenkin kenties omat tottumukset muuttui
      sivat aika tavalla kun ujo tyttö astuu kuvaan.
      itse en ollut kovin suosittu,mutta pidän herkistä
      ja fiksuista tytöistä.en kuitenkaan sellaisista
      tosikoista,jotka kotonaankin on sellaisia tosikko-
      ja.tytön on oltava avoin,h-tajuinen,ok-näköinen,
      romanttinen..
      haluaisin sellaisen tytön joka vähät välittää
      mitä muut sanovat ja hyväksyy minut sellaisena
      kuin olen..tosin olen myös vähän joustamaan
      sillä on minunkin luonteessani negatiivisia puolia

    • shai-gai

      Oon itse miespuolinen olento, ja mietin usein että mikä niissä pissiksissä oikein viehättää? Mun mielestä aivan älyttömän sairasta touhua. En myöskään tunne suunnatonta vetoa "suosittuihin" tyttöihin. Haluan nimenomaan rinnalleni "tavallisen" tytön (just tyyliin toi vähän meikkiä on plussaa, ujous on plussaa j-n-e), joka pystyy olemaan oma itsensä. Kyllä minunlaisia tyyppejä löytyy, itse asiassa mun mielestä juuri sinunlaisia tavallisia tyttöjä on nykyään aivan liian vähän. Täytyy vaan odottaa, kunnes omalle kohdalle osuu se "oikea", eikä lähtee pissisten perään, joka ehkä olis "helpoin" tapa.
      Älä siis menetä toivoasi :)

      • Shinju

        huh! luulin että sellasia poikia ei oo enää olemassakaa ketkä pitäis minunlaisista. ^___^ onneks taisin olla väärässä...! pitänee vaan toivoo että sellanen "ihme" sattuis minunkin eteen joku kaunis päivä...^^


    • Storde

      Siis sanotaan nyt vielä uudestaan mitä olet jo ennenkin kuullut. Kaikki eivät juokse pissisten perässä. Minä henkilökohtaisesti vierastan pissiksiä vahvasti. Räväkät mimmit sitten... hhmmm... No niistä saa hyviä kavereita, mutta minä en todellakaan haluaisi itselleni mitään sellaista... Olen juuri tyytyväinen omaan kultaani; hivenen hiljaiseen ja ujoon tyttöseen...
      SANOKAA EI PISSIKSILLE!

      • PIzZizRinzzezza <3<3...

        JoO oTan KaNtaa!!!"¤% ZaNoKaA EI PIZZIGSILLE!!"#¤%

        TöÖt: PiZzIzRiNzEzZa..


      • CountryMan

        Ujohko naapurintyttö tyylinen tyttö on kyllä paras. Pissikset ei sytytä. Paitsi ehkä silloin tällöin housuissa. Mut se ei oo se pääasia. Pääasia on jotain aivan muuta.


      • Stockholm syndrom

        että vaihtosi on sujunut onnellisesti, storde.


      • 868
        PIzZizRinzzezza <3<3... kirjoitti:

        JoO oTan KaNtaa!!!"¤% ZaNoKaA EI PIZZIGSILLE!!"#¤%

        TöÖt: PiZzIzRiNzEzZa..

        PUNAPÄÄT JA BLONDIT


    • en juo..

      no mulle ei ainakaa oo välii onko pissis vai ei... kuhan on iha kohtuu hyvännäköne ;) ... mut nää teini pissat o aina suosittui ja sit se o kool ku oot niitten kaa ja maine kasvaa ja tällästä. ainaki tuntus olevan näi

    • Ehk vähän poikatyttö

      Tykkääkö pojat poikamaisista tytöistä? En nyt siis tarkota, ettei tyypistä erottas, että onko se tyttö vae poika.. Ite koen olevani vähän enemmän poikatyttö.. Kiinnostuksen kohteita on enemmänki jenkkiautot, sähkökitarat, kun jotkut lissupissis jutut. Inhoon vaaleanpunaista, pissiksiä yms. Kaveriporukassa puhutaan lähinnä autoista, moottoripyöristä, rummuista, bassoista, sähkökitaroista yms. Kuljetaan mielummin mustat hupparit pääl, ko hilluttas jossain mekoissa.. Haa, en osaa edes kiljua.. Oon ennemmin maalaisjuntti, kun kaupunkilainen.. Kaupunki ei ole miun paikka.. Mie rakastan hymykuoppia! Aina meinaa mennä jalat alta, jos nään jollakin hymykuopat, varsinki pojalla, sulosella sellasella :3

      • Ehk vähän poikatyttö

        Ja tiedän, ketju on alotettu ties millon, mutta oli pakko kommentoida :)


    • jätkä8lk

      Isot tissit ja iso ja tiukka peffa, ne on se meidän yleinen vaatimus lista:)

    • dr no

      (tissit eivät saa olla liian isot, sellaiset roikkuvat, vaan sellaiset sopivan kiinteät)

      Joku voisi tietysti väittää että olen turhan vaativa, mutta 95% työistä on sellaisia joiden kanssa en voisi seurustella (jos nyt sellaiseen edes ryhtyisin). Myönnetään että minulla on tiettyjä vaatimuksia tytön suhteen, mutta pointtini on se, että ainakaan minä en jaottele tyttöjä mustavalkoisesti pissiksiin, ja niihin tavallisiin.
      Ehk vähän poikatytön kaltaiset eivät ainakaan minulle kelpaisi.
      Vaikka en pissistä huolisi, ei minulla välttämättä kelpaisi myöskään sellainen "ujo".

      Ja kaikille pojille sanon: älkää piitatko tyttöjen mielipiteistä, vaan vaatikaa tyttöystävältänne mitä vain haluatte. Ei se tyttöjen iänikuinen marmatus kenenkään mielipiteitä voi (tai ainakaan ei pitäisi voida) muuttaa.

    • Mul se on just toisinpäin tavalliset tytöt on paljon kivempii kuin ne suositut tytöt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe