Millaisista tytöistä pojat tykkää? En ihan ymmärrä, kun ainoastaan ne tuntuvat olevan suosittuja, keillä on tiukka peffa, tosi paljon meikkii ja yliräväkkä imago. Usein chateissä jne. sanotaan, että vähän meikkiä on plussaa, ujous on plussaa j-n-e. Mut miks sitten ei tunnu olevan näin? Onko ketään joka on samaa mieltä? En nyt sano että kaikki pojat juoksevat vain pissisten perässä. Mut niitä muita taitaa olla aika harvassa? Ainakaa en ole tavannu ikinä sellasta, joka tykkäis ns. tavallisista tytöistä. Nyt joku varmaa ajattelee et tän jutun kirjottaja on itse oudon näköinen ja ylipainoinen, kun tämmösii kirjotan. Mut oon ihan suhtkoht söpö, ja hoikka, mut silti saan olla ihan yksin, kun en oo mikään hilluja ^__^
Ottakaa kantaa please...
Millaisista tytöistä pojat tykkäävät?
15
2331
Vastaukset
- minä
Voin sanoa että oikeastaan koko tuo maailma kääntyy ylös alaisin kun tulee ikää lisää.
- Ujokki20
suositut kundit seurustelevat suosittujen tyttö-
jen kanssa juuri "maineensa" takia ja muutenkin
molemmilla on sama/-samanlainen kaveripiiri joten
seurustelusuhde on aika luontevaa.
se olisi kai suuri riski suositulle jätkälle alkaa
seurustelemaan ujon,passiivisen? tytön kanssa.
kundi saattaisi luulla vieraantuvan kaveriporukas-
taan ja muutenkin kenties omat tottumukset muuttui
sivat aika tavalla kun ujo tyttö astuu kuvaan.
itse en ollut kovin suosittu,mutta pidän herkistä
ja fiksuista tytöistä.en kuitenkaan sellaisista
tosikoista,jotka kotonaankin on sellaisia tosikko-
ja.tytön on oltava avoin,h-tajuinen,ok-näköinen,
romanttinen..
haluaisin sellaisen tytön joka vähät välittää
mitä muut sanovat ja hyväksyy minut sellaisena
kuin olen..tosin olen myös vähän joustamaan
sillä on minunkin luonteessani negatiivisia puolia - shai-gai
Oon itse miespuolinen olento, ja mietin usein että mikä niissä pissiksissä oikein viehättää? Mun mielestä aivan älyttömän sairasta touhua. En myöskään tunne suunnatonta vetoa "suosittuihin" tyttöihin. Haluan nimenomaan rinnalleni "tavallisen" tytön (just tyyliin toi vähän meikkiä on plussaa, ujous on plussaa j-n-e), joka pystyy olemaan oma itsensä. Kyllä minunlaisia tyyppejä löytyy, itse asiassa mun mielestä juuri sinunlaisia tavallisia tyttöjä on nykyään aivan liian vähän. Täytyy vaan odottaa, kunnes omalle kohdalle osuu se "oikea", eikä lähtee pissisten perään, joka ehkä olis "helpoin" tapa.
Älä siis menetä toivoasi :)- Shinju
huh! luulin että sellasia poikia ei oo enää olemassakaa ketkä pitäis minunlaisista. ^___^ onneks taisin olla väärässä...! pitänee vaan toivoo että sellanen "ihme" sattuis minunkin eteen joku kaunis päivä...^^
- Storde
Siis sanotaan nyt vielä uudestaan mitä olet jo ennenkin kuullut. Kaikki eivät juokse pissisten perässä. Minä henkilökohtaisesti vierastan pissiksiä vahvasti. Räväkät mimmit sitten... hhmmm... No niistä saa hyviä kavereita, mutta minä en todellakaan haluaisi itselleni mitään sellaista... Olen juuri tyytyväinen omaan kultaani; hivenen hiljaiseen ja ujoon tyttöseen...
SANOKAA EI PISSIKSILLE!- PIzZizRinzzezza <3<3...
JoO oTan KaNtaa!!!"¤% ZaNoKaA EI PIZZIGSILLE!!"#¤%
TöÖt: PiZzIzRiNzEzZa.. - CountryMan
Ujohko naapurintyttö tyylinen tyttö on kyllä paras. Pissikset ei sytytä. Paitsi ehkä silloin tällöin housuissa. Mut se ei oo se pääasia. Pääasia on jotain aivan muuta.
- Stockholm syndrom
että vaihtosi on sujunut onnellisesti, storde.
- 868
PIzZizRinzzezza <3<3... kirjoitti:
JoO oTan KaNtaa!!!"¤% ZaNoKaA EI PIZZIGSILLE!!"#¤%
TöÖt: PiZzIzRiNzEzZa..PUNAPÄÄT JA BLONDIT
- en juo..
no mulle ei ainakaa oo välii onko pissis vai ei... kuhan on iha kohtuu hyvännäköne ;) ... mut nää teini pissat o aina suosittui ja sit se o kool ku oot niitten kaa ja maine kasvaa ja tällästä. ainaki tuntus olevan näi
- Ehk vähän poikatyttö
Tykkääkö pojat poikamaisista tytöistä? En nyt siis tarkota, ettei tyypistä erottas, että onko se tyttö vae poika.. Ite koen olevani vähän enemmän poikatyttö.. Kiinnostuksen kohteita on enemmänki jenkkiautot, sähkökitarat, kun jotkut lissupissis jutut. Inhoon vaaleanpunaista, pissiksiä yms. Kaveriporukassa puhutaan lähinnä autoista, moottoripyöristä, rummuista, bassoista, sähkökitaroista yms. Kuljetaan mielummin mustat hupparit pääl, ko hilluttas jossain mekoissa.. Haa, en osaa edes kiljua.. Oon ennemmin maalaisjuntti, kun kaupunkilainen.. Kaupunki ei ole miun paikka.. Mie rakastan hymykuoppia! Aina meinaa mennä jalat alta, jos nään jollakin hymykuopat, varsinki pojalla, sulosella sellasella :3
- Ehk vähän poikatyttö
Ja tiedän, ketju on alotettu ties millon, mutta oli pakko kommentoida :)
- jätkä8lk
Isot tissit ja iso ja tiukka peffa, ne on se meidän yleinen vaatimus lista:)
- dr no
(tissit eivät saa olla liian isot, sellaiset roikkuvat, vaan sellaiset sopivan kiinteät)
Joku voisi tietysti väittää että olen turhan vaativa, mutta 95% työistä on sellaisia joiden kanssa en voisi seurustella (jos nyt sellaiseen edes ryhtyisin). Myönnetään että minulla on tiettyjä vaatimuksia tytön suhteen, mutta pointtini on se, että ainakaan minä en jaottele tyttöjä mustavalkoisesti pissiksiin, ja niihin tavallisiin.
Ehk vähän poikatytön kaltaiset eivät ainakaan minulle kelpaisi.
Vaikka en pissistä huolisi, ei minulla välttämättä kelpaisi myöskään sellainen "ujo".
Ja kaikille pojille sanon: älkää piitatko tyttöjen mielipiteistä, vaan vaatikaa tyttöystävältänne mitä vain haluatte. Ei se tyttöjen iänikuinen marmatus kenenkään mielipiteitä voi (tai ainakaan ei pitäisi voida) muuttaa. Mul se on just toisinpäin tavalliset tytöt on paljon kivempii kuin ne suositut tytöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875