Miten lähestyä yksinäistä?

20+8

Olen siis palavasti ihastunut mieheen, joka ei tietääkseni ole koskaan seurustellut. Asuu yksin, ja todella harvoin olen häntä missään nähnyt... Olemme lapsuudenystäviä, mutta koulujen alkaessa jouduimme erilleen, emmekä enää viettäneet aikaa yhdessä.

Aikuisena hän on muutaman kerran erittäin vahvassa humalatilassa tullut avautumaan tunteistaan ja pitkäaikaisesta ihastuksesta minua kohtaan, mutta tässä kaikki. Kertoo olevansa liian ujo lähteäkseen edes kahville. Näiden palstojen keskusteluista päätellen häntä on ilmeisesti lähestyttävä hyvinkin varoen? Alkoholi nyt ilmeisesti olis keino saada hänet liikkeelle, mutten tahtois alottaa hommaa siltä pohjalta.. Joskushan se on osattava kuitenkin selvinpäin yhessä olla.

Miten siis lähestyä häntä? Hän käy töissä, jossa ilmeisesti juttu lentää vaan miespuolisten kanssa. Naisia kohtaan on äärimmäisen ujo ja ehkä vetäytyväkin..

131

6256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjfkgf

      Jos tiedät missä hän asuu, milloin palaa esim töistä voit järjestää tilanteen jossa kohtaatte "sattumalta" ja sinä sitten rohkeampana kysyt vaikka lähdetkö kahville? Luulisin että siinä tilanteessa on hänen melkein pakko lähteä. Tai pyytää sitten luoksesi käymään tai jotain. Näin ajattelisin.

      • rokansyöjärohkea

        Oulun likka kysyy suoraan: "Alakkonä mua?" Siihen mitä muita kotkailuja tartte.


      • Arka miekkonen
        rokansyöjärohkea kirjoitti:

        Oulun likka kysyy suoraan: "Alakkonä mua?" Siihen mitä muita kotkailuja tartte.

        No voin sanoa suoraan ujona miehenä, että jos naiset, joihin olen ollut ihastunut, olisivat tulleet kimppuun, olisin kyllä mennyt mukana ihan täysillä!


      • oululainen.
        rokansyöjärohkea kirjoitti:

        Oulun likka kysyy suoraan: "Alakkonä mua?" Siihen mitä muita kotkailuja tartte.

        Kyllä Oulussa sanotaan: "alakko sää mua?"


      • Eikäkö
        oululainen. kirjoitti:

        Kyllä Oulussa sanotaan: "alakko sää mua?"

        Oulussa sanotaan: "Alakko nää mua?"


      • Maailma mallillaan
        Arka miekkonen kirjoitti:

        No voin sanoa suoraan ujona miehenä, että jos naiset, joihin olen ollut ihastunut, olisivat tulleet kimppuun, olisin kyllä mennyt mukana ihan täysillä!

        Nykyisistä keskusteluista saa sen kuvan, että Suomi on täynnä ujoja miehiä, jotka vain odottavat amatsonien tulevan ja tarttuvan kauluksesta. Avaukseen liitetty kuvakin heijastelee nykytilannetta loistavasti.

        Sanonta "vie sie, mie vikisen" kuuluu uudistettuna "mie tuun enkä vikise, älä sie tärise".

        Kuka enää lähestyy ujoja naisia tai tavallisia naisia?


      • Ne rohkeet
        Maailma mallillaan kirjoitti:

        Nykyisistä keskusteluista saa sen kuvan, että Suomi on täynnä ujoja miehiä, jotka vain odottavat amatsonien tulevan ja tarttuvan kauluksesta. Avaukseen liitetty kuvakin heijastelee nykytilannetta loistavasti.

        Sanonta "vie sie, mie vikisen" kuuluu uudistettuna "mie tuun enkä vikise, älä sie tärise".

        Kuka enää lähestyy ujoja naisia tai tavallisia naisia?

        kusettajat,eihä ketään ujo käy? eihä se ole mies joka ei kerran viikossa petä!


      • Arka miekkonen
        Maailma mallillaan kirjoitti:

        Nykyisistä keskusteluista saa sen kuvan, että Suomi on täynnä ujoja miehiä, jotka vain odottavat amatsonien tulevan ja tarttuvan kauluksesta. Avaukseen liitetty kuvakin heijastelee nykytilannetta loistavasti.

        Sanonta "vie sie, mie vikisen" kuuluu uudistettuna "mie tuun enkä vikise, älä sie tärise".

        Kuka enää lähestyy ujoja naisia tai tavallisia naisia?

        Nyt tätä keskustelua seuranneena on alkanut tulla sellainen olo, että voisi olla rohkeampi naisasioiden suhteen. En itsekään ihan ymmärrä, mikä se psykologia siinä on, että on niin arka. Voisi koettaa muuttua. Suomessa on kyllä mielestäni paljon arkoja miehiä, ja rohkeista amatsoneistakin puhutaan kuin jostain jumalaisesta tarusta. Sellainenhan se kai onkin... Mutta tarttuisipa joku amatsoni kravatista (kuvainnollisesti)...


      • EL: ak:IM
        rokansyöjärohkea kirjoitti:

        Oulun likka kysyy suoraan: "Alakkonä mua?" Siihen mitä muita kotkailuja tartte.

        rokansyöjärohkea

        Tota. Sukuni on pohjoisesta, mutta itse olen syntynyt etelässä. Pikkupoikana olin hyvin hämmentynyt tosta kommentista. Serkkuni ja sen kaveri (tyttöjä) tuli kysymään multa: Àlakko nää meitä`. Mä olin ihan WTF. Kaikki mahdolliset variaatiot vilisi silmissä. Menin ihan mykäksi ensin. Sitten sanoin, no habla espanjol. Ne rupes nauramaan, kun näki vissiin silmissäni sen hedelmäpelin rullan, joka vaan rullas ja rullas. Serkku veti pohjoinen-etelä, etelä-pohjoinen sanakirjan taskustaan ja sanoi. Että tuukonää leikkimään meidän kanssa.


      • Mies24v
        Maailma mallillaan kirjoitti:

        Nykyisistä keskusteluista saa sen kuvan, että Suomi on täynnä ujoja miehiä, jotka vain odottavat amatsonien tulevan ja tarttuvan kauluksesta. Avaukseen liitetty kuvakin heijastelee nykytilannetta loistavasti.

        Sanonta "vie sie, mie vikisen" kuuluu uudistettuna "mie tuun enkä vikise, älä sie tärise".

        Kuka enää lähestyy ujoja naisia tai tavallisia naisia?

        Olen itsekkin sellainen ujo mies joka ei uskalla lähestyä naisia mutta olisin todella onnellinen jos nainen johon olen ihastunut lähestyis mua. Silloin ehkä itsekin rohkaistuisin.


      • Heti sänkyyn!
        Mies24v kirjoitti:

        Olen itsekkin sellainen ujo mies joka ei uskalla lähestyä naisia mutta olisin todella onnellinen jos nainen johon olen ihastunut lähestyis mua. Silloin ehkä itsekin rohkaistuisin.

        Mäki olin alussa ujo,mutta nyt kulkee liiankin lujaa!


      • unihiekkaa
        Heti sänkyyn! kirjoitti:

        Mäki olin alussa ujo,mutta nyt kulkee liiankin lujaa!

        Nukuitko hyvin viime yönä? Kuorsasitko?


      • Samassa veneessä..
        Arka miekkonen kirjoitti:

        Nyt tätä keskustelua seuranneena on alkanut tulla sellainen olo, että voisi olla rohkeampi naisasioiden suhteen. En itsekään ihan ymmärrä, mikä se psykologia siinä on, että on niin arka. Voisi koettaa muuttua. Suomessa on kyllä mielestäni paljon arkoja miehiä, ja rohkeista amatsoneistakin puhutaan kuin jostain jumalaisesta tarusta. Sellainenhan se kai onkin... Mutta tarttuisipa joku amatsoni kravatista (kuvainnollisesti)...

        Joo eipä sellaisesta aloitteita tekevän naisen tapaamisesta haittaakaan olis...

        Kyllähän sitä itsekin pitäisi vähän lisää rohkeutta jostain kaivaa mutta kun ei sitä ihan kaupan hyllyltäkään saa...

        "Voisi koettaa muuttua" pätee siis meikäläiseenkin!


      • Mies28v
        Mies24v kirjoitti:

        Olen itsekkin sellainen ujo mies joka ei uskalla lähestyä naisia mutta olisin todella onnellinen jos nainen johon olen ihastunut lähestyis mua. Silloin ehkä itsekin rohkaistuisin.

        JEP! - Se on muuten aivan totta! Ei naisen tarvitse kokonaan kauluksesta ottaa kii ja viedä mutta edes pieni vastaantulo antaa kummasti vähäisellekin egolle lisäbuustausta! Se pieni vastaantulo voi olla jo aika uskomattomankin iso aloite ja apu itseluottamukselle...


      • Älyää kuka älyää
        Mies24v kirjoitti:

        Olen itsekkin sellainen ujo mies joka ei uskalla lähestyä naisia mutta olisin todella onnellinen jos nainen johon olen ihastunut lähestyis mua. Silloin ehkä itsekin rohkaistuisin.

        Ongelma on siinä, että jokainen ihminen haluaisi hyvää helpolla - ja riskittömästi. Naisen vastuulle jääneen avauksen kääntöpuoli on kuitenkin siinä, että pelin aloittaja joutuu usein jatkamaankin peliä. Roolijako tapahtuu alkumetreillä. Avaaja joutuu usein jatkossakin olemaan aktiivisessa roolissa, toinen tulee mukana.

        Tahtoo sanoa, että jos suhdepelin avaajana on nainen, pitemmän päälle nainen saattaa kyllästyä osaansa ja jättää koko touhun. Useimmat naiset kaipaavat vanhaan tapaan, että Sankari tulee ja vie... Aktiivisella naisella tämä unelma jää täyttymättä, ja voi olla, että unelma hakee täyttymystään myöhemmin.

        Kömpelökin rohkeus käy naisten sydämeen. Miehekkyydellä pötkitään pitkälle. Mies tarvitsee varsinkin myöhemmässä vaiheessa sen avauspisteen, jonka aloitteen tekijänä saa. Vätys mies saattaa jäädä naiselle ikuisesti velkaa otetuksi tulemisestaan.


      • ihmeissään seurannut
        rokansyöjärohkea kirjoitti:

        Oulun likka kysyy suoraan: "Alakkonä mua?" Siihen mitä muita kotkailuja tartte.

        Tuon Oulussa jo ihan pakko sillä muutenhan oululaiset kuolisivat sukupuuttoon.
        Eihän sikäläiset nuoret miehet mitään naisista ymmärrä. Autonromuja vaan roplataan ja soittopelejä niihin ruuvaillaan ja niistä puhutaan.


    • unohda se hyypiö

      Jos miehen liikkeelle saamiseen taritsee alkoholia, on kyseisetä tyypistä parasta pysyä kaukana, vaikka kuinka ihastuttaisi. Tulevaisuus tulee olemaan täynnä ongelmia.

      • harkintaa...

        Täysin samaa mieltä!!


    • 44+4

      Olette entuudestaan tuttuja ja hänelläkin on, tai ainakin on ollut, tunteita sinua kohtaan. Se on hyvä pohja. Jonkinlainen törmäys pitäisi järjestää, että voisitte yrittää jutella. Ehkä homma lähtisi etenemään, jos voit pyytää häntä kahvikupin ääreen. Kannattaa miettiä, onko miehellä jokin erityinen kiinnostuksen kohde, josta hänen olisi alkuun helpompi puhua.

      Tekstiviestin lähettäminen voisi olla iloinen yllätys. Siinä ujollekin jää aikaa miettiä, mitä sanoa, eivätkä mahdolliset punastumiset, änkytykset, jne. vaivaa, kuten live-tapaamisessa. Kun tekstailee ja mailailee aikansa, tutustuu väkisinkin, jolloin kasvokkain nähdessä ei toivottavasti enää kipsaudu täysin.

    • txt viestiä

      Jos on puh.numero niin txt-viestillä tai sitten maililla. Jos tiedät asunnon tms. niin ainahan voit käydyä... Tai "vahingossa törmätä".

      Mutta kyl toi txt viesti on paras...

    • Pohjois-Karjala?

      Aika moni asia natsaa ensimmäisessä postauksessa minuun, satutko olemaan Pohjois-Karjalasta päin?

    • lottamari<3

      No, täytyy sanoa että aika ujo ja tietämätön on aloittaja itsekin. Oletteko kasvaneet yhdessä autiolla saarella toinen toisella puolella saarta ja toinen toisella :)

      Savumerkkien lähettämisellä voisi ensi hätiin koittaa herätellä huomiota, jos ei sillä niin vähän makkaraa paistumaan sinne tulen sekaan, niin se on yleensä se RUOKA millä miesten mieli ja kieli alkaa laulamaan :)

      • 20+8

        No jos oletetaan että olisin ujo itsekkin, niin eikö mielestäs kaksi ujoa vois löytää toisiaan? Mitä väliä? :)


      • ujous pannaan

        Kehottaisin mieluummin välttämään noin tassukkaa miestä. Aloitekykyisiäkin onneksi on olemassa.


      • Eli haluat
        ujous pannaan kirjoitti:

        Kehottaisin mieluummin välttämään noin tassukkaa miestä. Aloitekykyisiäkin onneksi on olemassa.

        aina sen kusettaja? ja sit itket elämääs! ei hyvää päivää .


    • Ehdottomasti ei yhtäkkiä kahville. Ujolle ihmiselle tuskin on kauhistuttavampaa ehdotusta kuin istua kirkkaassa päivänvalossa vastakkain jossain kahvilassa, missä pitäisi keksiä puhumista ja punastuminen näkyy. Siinä kun iskee "kahvikuppineuroosi" niin peli on pelattu.

      Ja hän on itsekin ilmaissut ettei uskaltaisi lähteä kahville.

      Lähesty kirjoittamalla. Sähköposti, fb-viesti tai tekstari, jos tiedät yhteystiedot. Ehdota kävelylle lähtemistä. Kävellessä ei ole pakko puhua koko ajan ja ympäristöstä löytyy puheenaiheita tarvittaessa.

      • 20+8

        Tota mietin itekkin, et miten vois tavata, ku on tosta kahvittelusta jo kieltäytynyt... Ja mahtaako toi "pihalla törmääminen ihan vaan sattumalta" vaikuttaa jotenki stalkkerimaiselta...? Ite ehkä hämmentyisin, jos töistä tullessa joku "sattumalta" vuosien jälkeen tulis kotipihalla höpöttämään ja hössöttämään... Itellä ku vielä on toi taipumus..

        Mut luulen kuitenki et siitä syystä ujolla olis helppoa olla mun seurassa? Ei tuu ainakaan vaivautuneita hiljasia hetkiä.. Vaikeinta vaan on just se yhteyden ottaminen.

        Hän ei ole fb:ssa, mutta joku ikivanha puhelinnumero multa löytyy kyllä. Mitä ihmettä uskaltaa kirjottaa? Kuitenki ku kyseessä on noin pitkään yksin ollut mies, joka tosiaan on liian ujo lähteäkseen kahville.

        Kehtaanko vaan pistää pokkana viestiä et oon muuttanu takas kotipaikkakunnalle, ja olis kiva käydä yhessä kävelyllä? Miten joku toinen ujo, pitkään/aina yksin ollut, toimis tossa tilanteessa? Onko liian hyökkäävää? Vai pitäiskö kysyä vaan sähköpostia, ja kirjotella ennen tapaamista?


      • 20+8 kirjoitti:

        Tota mietin itekkin, et miten vois tavata, ku on tosta kahvittelusta jo kieltäytynyt... Ja mahtaako toi "pihalla törmääminen ihan vaan sattumalta" vaikuttaa jotenki stalkkerimaiselta...? Ite ehkä hämmentyisin, jos töistä tullessa joku "sattumalta" vuosien jälkeen tulis kotipihalla höpöttämään ja hössöttämään... Itellä ku vielä on toi taipumus..

        Mut luulen kuitenki et siitä syystä ujolla olis helppoa olla mun seurassa? Ei tuu ainakaan vaivautuneita hiljasia hetkiä.. Vaikeinta vaan on just se yhteyden ottaminen.

        Hän ei ole fb:ssa, mutta joku ikivanha puhelinnumero multa löytyy kyllä. Mitä ihmettä uskaltaa kirjottaa? Kuitenki ku kyseessä on noin pitkään yksin ollut mies, joka tosiaan on liian ujo lähteäkseen kahville.

        Kehtaanko vaan pistää pokkana viestiä et oon muuttanu takas kotipaikkakunnalle, ja olis kiva käydä yhessä kävelyllä? Miten joku toinen ujo, pitkään/aina yksin ollut, toimis tossa tilanteessa? Onko liian hyökkäävää? Vai pitäiskö kysyä vaan sähköpostia, ja kirjotella ennen tapaamista?

        "Kehtaanko vaan pistää pokkana viestiä et oon muuttanu takas kotipaikkakunnalle, ja olis kiva käydä yhessä kävelyllä?"

        Kehtaat. Et voi hävitä yhtään mitään.

        Toinen vaihtoehto on, että et tee mitään etkä koskaan tule tietämään miten olisi käynyt jos...


      • Mies24v

        Joo ja sitten kun iskee se kahvikuppineuroosi ei auta kuin diapam jos sekään.


      • Omituinen hyyppä
        Mies24v kirjoitti:

        Joo ja sitten kun iskee se kahvikuppineuroosi ei auta kuin diapam jos sekään.

        Xanor..ei saa jäädä koukkuun!!!


      • 20+8 kirjoitti:

        Tota mietin itekkin, et miten vois tavata, ku on tosta kahvittelusta jo kieltäytynyt... Ja mahtaako toi "pihalla törmääminen ihan vaan sattumalta" vaikuttaa jotenki stalkkerimaiselta...? Ite ehkä hämmentyisin, jos töistä tullessa joku "sattumalta" vuosien jälkeen tulis kotipihalla höpöttämään ja hössöttämään... Itellä ku vielä on toi taipumus..

        Mut luulen kuitenki et siitä syystä ujolla olis helppoa olla mun seurassa? Ei tuu ainakaan vaivautuneita hiljasia hetkiä.. Vaikeinta vaan on just se yhteyden ottaminen.

        Hän ei ole fb:ssa, mutta joku ikivanha puhelinnumero multa löytyy kyllä. Mitä ihmettä uskaltaa kirjottaa? Kuitenki ku kyseessä on noin pitkään yksin ollut mies, joka tosiaan on liian ujo lähteäkseen kahville.

        Kehtaanko vaan pistää pokkana viestiä et oon muuttanu takas kotipaikkakunnalle, ja olis kiva käydä yhessä kävelyllä? Miten joku toinen ujo, pitkään/aina yksin ollut, toimis tossa tilanteessa? Onko liian hyökkäävää? Vai pitäiskö kysyä vaan sähköpostia, ja kirjotella ennen tapaamista?

        Noo mä sanoisin että jos hän kerran on sanonut sulle että on ollut ihastunut sinuun jne. niin voit hyvin pyytää kahville... kertoa että oot jäänyt miettimään sitä mitä hän silloin joskus sanoi... Itse näen niin et jos on tosi ihastunut toiseen, sellaiseen ihmiseen josta uskoo ettei mulla ikinä ole mitään mahdollisuuksia, niin sitten sitä on vain hiljaa ja hautaa sen tunteen muiden joukkoon... Ei se ole liian hyökkäävää jos sä kahville pyydät, mutta ei saa olla painostava... Ehkä hän ymmärtää jos sä kerrot omista näkökannoistasi miten ihastunut olet häneen, mutta annat aikaa niin ehkä voitte saadakkin toisenne... Mä itse menisin kyl täysin lukkoon jos joku tulis ja sanois että on ollut ihastunut muhun, etenkin jos se ihminen on ollut sellainen josta mä olen tykännyt ja johon olen ollut ihastunut... Toisaalt muutenki tuskin treffeistä tms. tulee mitään kun minusta ei juuri ikinä kukaan kiinnostu niin että oikeesti voisi tullakkin jotain syvempää suhdetta...

        Itse koen kirjoittelun etukäteen hyvänä tapana tutustua toiseen, mutta jos ihminen on tuttu niin.... ??? Onko siinä sit niin järkeä, ihan ventovieraisiin ja nettitreffien kautta tutustuttaviin se soveltuu parhaiten... Mutta, ihmisiä on monenlaisia =)


      • Unohtakaa se kahvi
        AJ-Aleksander kirjoitti:

        Noo mä sanoisin että jos hän kerran on sanonut sulle että on ollut ihastunut sinuun jne. niin voit hyvin pyytää kahville... kertoa että oot jäänyt miettimään sitä mitä hän silloin joskus sanoi... Itse näen niin et jos on tosi ihastunut toiseen, sellaiseen ihmiseen josta uskoo ettei mulla ikinä ole mitään mahdollisuuksia, niin sitten sitä on vain hiljaa ja hautaa sen tunteen muiden joukkoon... Ei se ole liian hyökkäävää jos sä kahville pyydät, mutta ei saa olla painostava... Ehkä hän ymmärtää jos sä kerrot omista näkökannoistasi miten ihastunut olet häneen, mutta annat aikaa niin ehkä voitte saadakkin toisenne... Mä itse menisin kyl täysin lukkoon jos joku tulis ja sanois että on ollut ihastunut muhun, etenkin jos se ihminen on ollut sellainen josta mä olen tykännyt ja johon olen ollut ihastunut... Toisaalt muutenki tuskin treffeistä tms. tulee mitään kun minusta ei juuri ikinä kukaan kiinnostu niin että oikeesti voisi tullakkin jotain syvempää suhdetta...

        Itse koen kirjoittelun etukäteen hyvänä tapana tutustua toiseen, mutta jos ihminen on tuttu niin.... ??? Onko siinä sit niin järkeä, ihan ventovieraisiin ja nettitreffien kautta tutustuttaviin se soveltuu parhaiten... Mutta, ihmisiä on monenlaisia =)

        Koittakaas nyt keksiä jotain vähemmän kliseistä kuin kahvilla käyminen. Ehkä kyseinen mies ei edes juo kahvia.

        Noin ylipäätään ideana liian jäykkä ja tylsä. Se voi ideana ujolla tuntua yhtä "ahdistavana" kuin parin tunnin työhaastattelu. Kahvilla käydessä ei ole yhtään mitään muuta tekemistä kuin puhua, ja ei anna mahdollisuutta välillä keskittyä mihinkään muuhun.

        Eli kannattaa miettiä jotain joka on rennonpaa ja/tai mielenkiintoisempaa kuin kahvilla käyminen.


    • koululiikuntaa..

      Anteeksi kun kysyn täältä, mutta voiko mennä uimaan jos on sormi murteilla ??

      • Savolainen maakrapu

        Riippuu murteista. Jos on savon murretta joukossa, niin silloin pysyisin kuivalla maalla.


      • räpylä

        Ei varmaan ole kiva uida sormi murtuneena. Eikö siinä ole jokin tukisidekin, sehän kastuu.


    • Erämaan kulkija

      Olen juuri tuollainen aloitusviestissä kuvailtu mies. Olen hiljainen ja aika yksinäinen, enkä ole koskaan ottanut suoraa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Ujoudesta olen kuitenkin mielestäni alkanut päästä. Mutta olen aika tottunut ja turtunut tähän osaani ja minun aloitekykyni on täysin kuivunut.

      Ongelma minun kaltaisilleni on aika varmasti juurikin se että alkaa pohtimaan ja kauhistelemaan, että "Mistä minä puhuisin hänelle? Pitääkö hän minua täysin nollana, kun en keksi sanomista?" Lisäksi miehilläkin voi olla paineita tehdä se aloite ja vielä kun se on juurtunut periaate, että poika lähestyy tyttöä.

      Miten minä koen, että minua tulisi lähestyä.. No. Tulemalla reilusti juttelemaan, kyllä se juttu varmasti alkaa luistamaan siitä. Moni ei varmasti tietenkään uskalla tulla, koska ovat oppineet minut hiljaisena tuntemaan. Lenkille pyytäminen toimisi varmasti paremmin kuin kahville pyytäminen, lenkkeillessä saa raitista ilmaa ja kerkeää jäsennellä ajatuksiaan uudessa tilanteessa ja ehkä puheenaiheetkin ovat silloin "luonnollisempia".

      Tärkeintä minulle olisi kuitenkin se, että vastapuoli osoittaa ymmärtävänsä hiljaista luonnettani (ja ujouttani) ja kykenee siis itsekin olemaan hiljaa, mutta läsnä kumminkin. Sitä voi alkaa entistä enemmän panikoimaan omaa käyttäytymistään, kun huomaa, että toinen pälpättää ja koittaa paikata minun omaa hiljaisuuttani.

      "Hei, haluaisin tavata pitkästä aikaa. Ei meidän tarvisi edes puhua mistään, kunhan oltais vaan. Lähdettäisiinkö vaikka lenkille ja muisteltas vanhoja ja kerrottais kuinka elämä on kohdellut".

      • eränkävijä.

        Rohkeesti vaan treffeille, ja valihet deiteistä sen, kenen kanssa juttu luistaa, tai jos ei luista, mutta synkkaa kuitenkin..

        Jopa vaellusreiteillä voi tutustua ihmisiin, 3:n naisen puhelinnumerot olen saanut karhunkierroksella erätuvassa :))


      • murmur3
        eränkävijä. kirjoitti:

        Rohkeesti vaan treffeille, ja valihet deiteistä sen, kenen kanssa juttu luistaa, tai jos ei luista, mutta synkkaa kuitenkin..

        Jopa vaellusreiteillä voi tutustua ihmisiin, 3:n naisen puhelinnumerot olen saanut karhunkierroksella erätuvassa :))

        Etkö mitään muuta saanut ?


      • justhin juu
        eränkävijä. kirjoitti:

        Rohkeesti vaan treffeille, ja valihet deiteistä sen, kenen kanssa juttu luistaa, tai jos ei luista, mutta synkkaa kuitenkin..

        Jopa vaellusreiteillä voi tutustua ihmisiin, 3:n naisen puhelinnumerot olen saanut karhunkierroksella erätuvassa :))

        Niin ahdistellu naisia erätuvassa ja ainoa keino päästä sinusta eroon on antaa nro. Puheluihin ja viesteihin ei vastata mutta numerot olet silti saanu:)


      • Totta joka sana

        Aivan kuin oisit mun ajatukset kirjottanu. Oon just samanlainen (liikunnallinen ja ujohko).


    • amor2
    • 20+8

      Kiitokset kaikille vastanneille! Sain kun sainkin miehen tänään lähtemään kävelylle.:)

      Suuresti toivon että uskaltaa pian uudelleen. Parhaani mukaan koetin olla hössöttämättä liikaa, paikata hiljaset hetket hymyllä ja olla huomioimatta punastumisia... Vaikka äärettömän sulostahan se oli!

      Vielä kuitenki vaivaa suuresti, miten edetä jatkossa? Jostain täältä luin kirjoituksen, jossa mies oli kauhuissaan, kun nainen oli ensitreffeillä alkanut "hiplailla"... No en nyt ite tietenkään noin tehnyt, mut mitenhän varovainen pitäis jatkossa olla? Jos ei esim ole koskaan suudellut, ja ikää kuitenkin toi vajaa 30, niin mun on kai syytä ottaa tosi iisisti kaikki? Jotenki on luonteeltaan niin äärettömän ujo, etten usko hänen aloitetta ite tekevän...

      Kiitos vielä, oon tosi yllättynyt, miten paljon apua tästä palstasta on ollut!

      • Peukku

        Menkää uudelleen taas 'vain' kävelylle. Usein ujot tarttee toistoa huomatakseen ettei se niin vaikeaa ollutkaan... Hiljaa hyvä tulee. ;) Maltti on valttia - kenen kanssa tahansa.


      • tulejanouki
        Peukku kirjoitti:

        Menkää uudelleen taas 'vain' kävelylle. Usein ujot tarttee toistoa huomatakseen ettei se niin vaikeaa ollutkaan... Hiljaa hyvä tulee. ;) Maltti on valttia - kenen kanssa tahansa.

        Sano että yksin on kenkkua kävellä, lenkkiseurana ensin sitten laajennat esim. uimaan pizzalle retkelle eväät mukaan viinipullo marjareissuun sieneen jos tiedät mistä tykkää, urheilumatsiin, teatteriin tai konserttiin tms. eri paikkakunnalle jossa täytyy yöpyä, siellä otatte baarissa pikkuiset jatko helpompaa..
        Kuulostaahan tää vaivalloiselta ja monimutkaiselta mutta tarvitte jotain yhdessätekemistä kuin että toljottaa toista vaivautuneena jossain kaffilassa ja keksiä puhuttavaa
        Malttia ja näe vaivaa kyllä se kannattaa.
        Samaa voisi koklata monet muutkin, ujoja pitää lähestyä varovasti tai ne pelästyy ja sit on myöhäistä. ja meitä ujojahan Suomenmaassa riittää.


      • vässykkä :)

        voin kun itsellenikin tulis sinunlaises nainen vastaan. :)


      • Clubben

        Myötäilet vain edelleen ja otat ihan viileesti, niin kyllä se siitä. Pidät vähän taukoa, otat uudelleen yhteyttä ja kehität jotain uutta tekemistä, menette vaikka yhdessä jonnekkin kulttuuritapahtumaan tms.


    • Uusavuttomuus

      Oletko hölmö? Tämähän on 100% varma tapaus. Kolkutat vaan ovelle ja pyydät
      häntä ulos tai itseäsi sisään.

    • Saava.

      Saamattomat.

    • ujous pois testolla

      Vilauta vahingossa.

    • Ex-ujo

      Jos tiedät että hän on tunnustanut ihastuksensa jollekin, joka on kertonut sinulle, teillä täytyy olla yhteisiä tuttavia? Pyydä apua heiltä. Pyydä järjestämään asioita, esim. juhlat joihin molemmat on kutsuttu tai muuta yhteistä tekemistä, esimerkiksi matka tai talkoot, mitä vain jossa joudutte väkisin tekemisiin toistenne kanssa.

      Ihan vanhanaikaiset kirjeet tai sähköposti ovat myös toimiva tapa ujoille ihmisille. Kirjettä kirjoittaessa ei tarvitse miettiä miten olisi, eikä haittaa vaikka menisi puoli tuntia että keksii jotai asiaa. Voi miettiä kaikessa rauhassa mitä haluaa sanoa.

      Kirjeenvaihtopalstalta minäkin vaimon löysin, vaikka kaikki (minäkin) jo luulivat että kun alkaa 30 lähestyä eikä ole päässyt hommassa edes alkuun, niin vanhaksipojaksi jää. Ja parisuhteen edetessä itsevarmuuskin kasvoi.

    • **HyvvääKummallekkii

      Uusavuttomuutta",,pikemminkin kun kolkutat hänen ovelle pyydä että hän työntyy sisääsi, kyllä siinä ujoudet kaikkoo, nytkytellessä ja tekkeehän se hyvvää kummallekkii.**

    • rewawawearwrea

      voi kun oisitki ollu yks mun lapsuuden kaveri, mutta ei : ( sillä hän ei ole pyytäny minua kahville

      en edes tiiä mitä yritän

    • f..king bored

      Oletteko huomanneet että tämän yksinäisyys palstan aiheita on usein nostettu etusivulle? Voiko siitä siis tehdä johtopäätöksen että joku suomi24 ylläpitäjistä on yksinäinen ja tällä palstalla usein? :D

    • ei enää yksin

      Ujous lähtee panemalla horoa. Itse olin ujo 17 kesäisenä ja sit kekkasin maksullisen naisen. Otin siis maksullisen naisen ja ujous helpotti huomattavasti.

    • Raksa Matti

      Hai saanenko lautaa lahjaksi.jos rupenen puhemiehen hommiin?

    • Pilupoliis44

      Minihame vaan päälle ilman pikkupöksyjä ja vilautat vähän tussukkaa holimattomasti niin jos se ei siitä innostu niin se on täys homo.

    • turpaanko haluatte?

      Haluat alkoholistiluuserin itsellesi? Hohhoijaa.. miksei suomalaisille naisille kelpaa raitis KUNNOLLINEN mies???

      • armuska

        kelpais, jos oisit tarpeeks vanha mulle.nyt mie en oo tarpeeks nuori sulle


    • enpä usko

      " Oletteko huomanneet että tämän yksinäisyys palstan aiheita on usein nostettu etusivulle? Voiko siitä siis tehdä johtopäätöksen että joku suomi24 ylläpitäjistä on yksinäinen ja tällä palstalla usein? :D "

      Ei kaikilla ole aikaa tarkkailla kaikkia nostettuja ketjuja , voiko tästä sen johtopäätöksen että sinä olet yksinäinen ?

      Itse kun olen hieman hullu niin kuvittelen ylläpidon näiden nostettujen aiheitten kautta vittuilevan minulle tai kannustavan eteenpäin, tilanteesta riippuen. Tässä juuri aiemmin mietin tutun viestin tarkoitusta, ja kuinka vaikea minulle on sanoa asioita. Sitten tämä on täällä... Onko kukaan muu flipannut samalla tavalla näiden viestien suhteen?

      • hörhöt stalkkaa

        Et oo tainnut kuulla stalkkereista? Tämän päivän nettihörhöjen
        aikakaudella voit joutua semmoisen/semmoisten kohteeksi myös
        täällä netissä, Suomi24 sessakin.
        Poikkeaa alkuperäisestä aiheesta aika tavalla, on kuitenkin asiaan
        liittyvää joten.

        Netti on nykyään semmoinen haittarinki, käytettävät laitteet mahdollistavat
        sen, että joku/jotkut pystyvät jäljittämään yksittäisen henkilön kaikki
        kirjoittelut, mitä kotilaitteellaan tekee, myös tänne kirjoittelemiset.

        Aina kun on ollut mahdollisuus väärinkäyttöön, löytyy niitä jotka alkavat
        käyttää tilaisuutta hyväkseen. Aina.

        Tämä tapahtuu pääsääntöisesti siten, että kotikäyttäjä imaisee netistä
        jossain vaiheessa haittaohjelman laitteelleen, tapahtuu muuten todella
        helposti. Sen jälkeen laittees on jonkun toisen käytettävissä, mm.
        seurantaan kaikkeen mitä sillä tehdään.

        Seuraavaksi tännekin kirjoitteluihin saattaa tulla kuittailuja monen
        sorttisia siten että tämä stalkkerin uhriksi jäänyt joutuu semmoisten
        verbaalisten hyökkäilyjen kohteeksi - eli tämä stalkkeri pystyy
        jäljittämään joka kerta uhrinsa kirjoittelut tähän.
        Ja jos urokset kuvittelee että ne on vaan jotain teiniräkäpoikia, jotka
        tuommoista harjoittaa - EREHDYS.
        Nykyaikana myöskin naaraat, monta vuosikymmentä iältäänkin jo
        olevat tekevät sellaista. Täällä Suomi24 palstoillakin.

        Tämmöinen laiton seuranta on rikollista, mutta se on jo maan - ja
        maailman tapa, sitä tehdään jatkuvasti.
        Rangaistukset kiinnijäätäessä ovat minimaaliset, eikä poliiseilla ole
        resursseja näiden kymmenien tuhansien taparikollisten tehokkaaseen
        jäljittämiseen ja edesvastuuseen saattamiseen. ISO VIRHE.

        Ei ilmeisesti ymmärretä kuinka kauaskantoiset seuraukset tällä
        kaikella on. Tämmöiset rikollisesti käyttäytyvät saavat melkoisen
        etulyöntiaseman jatkossa kaikkialla, tästä tulee oma systeeminsä,
        Nyt sadat tuhannet ihmiset oppivat koko ajan pelkästään tässäkin
        maassa että rikos kannattaa.
        Kun nämä tänne kirjoitteluiden kyttäämiset on vain pieni osa, kyttääjät
        seuraavat kaikkea kotilaitteella suoritettua toimintaa.
        Pankkiasiat yms.

        Itse nykyisin näitä laitteita käyttäessäni muistan joka kerta, että
        rikollinen kyttäri on kyttäämässä joka käyttökerralla.
        Kiitos lainvalvontasysteemit ja laitetoimittajat.
        Mutta, minkä taakseen jättää sen eestänsä löytää.
        Palaan asiaan myöhemmin käsitelläkseni tarkemmin syntyjä syviä
        syistä, miksi netti on tänä päivänä tämmöistä.


      • 20+9
        hörhöt stalkkaa kirjoitti:

        Et oo tainnut kuulla stalkkereista? Tämän päivän nettihörhöjen
        aikakaudella voit joutua semmoisen/semmoisten kohteeksi myös
        täällä netissä, Suomi24 sessakin.
        Poikkeaa alkuperäisestä aiheesta aika tavalla, on kuitenkin asiaan
        liittyvää joten.

        Netti on nykyään semmoinen haittarinki, käytettävät laitteet mahdollistavat
        sen, että joku/jotkut pystyvät jäljittämään yksittäisen henkilön kaikki
        kirjoittelut, mitä kotilaitteellaan tekee, myös tänne kirjoittelemiset.

        Aina kun on ollut mahdollisuus väärinkäyttöön, löytyy niitä jotka alkavat
        käyttää tilaisuutta hyväkseen. Aina.

        Tämä tapahtuu pääsääntöisesti siten, että kotikäyttäjä imaisee netistä
        jossain vaiheessa haittaohjelman laitteelleen, tapahtuu muuten todella
        helposti. Sen jälkeen laittees on jonkun toisen käytettävissä, mm.
        seurantaan kaikkeen mitä sillä tehdään.

        Seuraavaksi tännekin kirjoitteluihin saattaa tulla kuittailuja monen
        sorttisia siten että tämä stalkkerin uhriksi jäänyt joutuu semmoisten
        verbaalisten hyökkäilyjen kohteeksi - eli tämä stalkkeri pystyy
        jäljittämään joka kerta uhrinsa kirjoittelut tähän.
        Ja jos urokset kuvittelee että ne on vaan jotain teiniräkäpoikia, jotka
        tuommoista harjoittaa - EREHDYS.
        Nykyaikana myöskin naaraat, monta vuosikymmentä iältäänkin jo
        olevat tekevät sellaista. Täällä Suomi24 palstoillakin.

        Tämmöinen laiton seuranta on rikollista, mutta se on jo maan - ja
        maailman tapa, sitä tehdään jatkuvasti.
        Rangaistukset kiinnijäätäessä ovat minimaaliset, eikä poliiseilla ole
        resursseja näiden kymmenien tuhansien taparikollisten tehokkaaseen
        jäljittämiseen ja edesvastuuseen saattamiseen. ISO VIRHE.

        Ei ilmeisesti ymmärretä kuinka kauaskantoiset seuraukset tällä
        kaikella on. Tämmöiset rikollisesti käyttäytyvät saavat melkoisen
        etulyöntiaseman jatkossa kaikkialla, tästä tulee oma systeeminsä,
        Nyt sadat tuhannet ihmiset oppivat koko ajan pelkästään tässäkin
        maassa että rikos kannattaa.
        Kun nämä tänne kirjoitteluiden kyttäämiset on vain pieni osa, kyttääjät
        seuraavat kaikkea kotilaitteella suoritettua toimintaa.
        Pankkiasiat yms.

        Itse nykyisin näitä laitteita käyttäessäni muistan joka kerta, että
        rikollinen kyttäri on kyttäämässä joka käyttökerralla.
        Kiitos lainvalvontasysteemit ja laitetoimittajat.
        Mutta, minkä taakseen jättää sen eestänsä löytää.
        Palaan asiaan myöhemmin käsitelläkseni tarkemmin syntyjä syviä
        syistä, miksi netti on tänä päivänä tämmöistä.

        No enpä nyt uskoisi että tuollainen toiminta niin yleistä on vaikka itsetäni myös useesti on tuntunut että joku tulee aina määrävälein jotain kuittailemaan mun kirjoituksiin ja ihan kuin joku tietäis enemmän minun asioistani kuin kuuluis tietää. En tiedä sitten. Sitä en vain ymmärrä miten kukaan jaksais olla niin kiinnostunut minun elämästäni.


      • huomattu on
        hörhöt stalkkaa kirjoitti:

        Et oo tainnut kuulla stalkkereista? Tämän päivän nettihörhöjen
        aikakaudella voit joutua semmoisen/semmoisten kohteeksi myös
        täällä netissä, Suomi24 sessakin.
        Poikkeaa alkuperäisestä aiheesta aika tavalla, on kuitenkin asiaan
        liittyvää joten.

        Netti on nykyään semmoinen haittarinki, käytettävät laitteet mahdollistavat
        sen, että joku/jotkut pystyvät jäljittämään yksittäisen henkilön kaikki
        kirjoittelut, mitä kotilaitteellaan tekee, myös tänne kirjoittelemiset.

        Aina kun on ollut mahdollisuus väärinkäyttöön, löytyy niitä jotka alkavat
        käyttää tilaisuutta hyväkseen. Aina.

        Tämä tapahtuu pääsääntöisesti siten, että kotikäyttäjä imaisee netistä
        jossain vaiheessa haittaohjelman laitteelleen, tapahtuu muuten todella
        helposti. Sen jälkeen laittees on jonkun toisen käytettävissä, mm.
        seurantaan kaikkeen mitä sillä tehdään.

        Seuraavaksi tännekin kirjoitteluihin saattaa tulla kuittailuja monen
        sorttisia siten että tämä stalkkerin uhriksi jäänyt joutuu semmoisten
        verbaalisten hyökkäilyjen kohteeksi - eli tämä stalkkeri pystyy
        jäljittämään joka kerta uhrinsa kirjoittelut tähän.
        Ja jos urokset kuvittelee että ne on vaan jotain teiniräkäpoikia, jotka
        tuommoista harjoittaa - EREHDYS.
        Nykyaikana myöskin naaraat, monta vuosikymmentä iältäänkin jo
        olevat tekevät sellaista. Täällä Suomi24 palstoillakin.

        Tämmöinen laiton seuranta on rikollista, mutta se on jo maan - ja
        maailman tapa, sitä tehdään jatkuvasti.
        Rangaistukset kiinnijäätäessä ovat minimaaliset, eikä poliiseilla ole
        resursseja näiden kymmenien tuhansien taparikollisten tehokkaaseen
        jäljittämiseen ja edesvastuuseen saattamiseen. ISO VIRHE.

        Ei ilmeisesti ymmärretä kuinka kauaskantoiset seuraukset tällä
        kaikella on. Tämmöiset rikollisesti käyttäytyvät saavat melkoisen
        etulyöntiaseman jatkossa kaikkialla, tästä tulee oma systeeminsä,
        Nyt sadat tuhannet ihmiset oppivat koko ajan pelkästään tässäkin
        maassa että rikos kannattaa.
        Kun nämä tänne kirjoitteluiden kyttäämiset on vain pieni osa, kyttääjät
        seuraavat kaikkea kotilaitteella suoritettua toimintaa.
        Pankkiasiat yms.

        Itse nykyisin näitä laitteita käyttäessäni muistan joka kerta, että
        rikollinen kyttäri on kyttäämässä joka käyttökerralla.
        Kiitos lainvalvontasysteemit ja laitetoimittajat.
        Mutta, minkä taakseen jättää sen eestänsä löytää.
        Palaan asiaan myöhemmin käsitelläkseni tarkemmin syntyjä syviä
        syistä, miksi netti on tänä päivänä tämmöistä.

        Tiedän tämän kyllä ja kiitos tekstistäsi, joka selittää vainoiiematta asian niille jotka eivät ymmärrä. Seuranta ja tekstin kirjoituksen häirintä nousi monenkertaiseksi, kun aloin avautumaan asioista internetissä. Mielipiteeni eivät ole tätä korruptoitunutta järjestelmää tukevia.

        Yritin kirjoittaa asiasta YLE:n keskusteluun, mutta nettini katkaistiin ja totesin ettei se kuitenkaan menisi läpi enkä enää uusiksi kokeillut. Tässä keskustelu jos haluat itse kokeilla.
        http://yle.fi/uutiset/mita_nettivainoamiselle_pitaisi_tehda/6519024

        Yle ja Uusi Suomi tekevät havaintojeni mukaan tekniikan puolella yhteistyötä väärien mielipiteiden omaavien seurannassa/häirinnässä.


      • 1+9
        huomattu on kirjoitti:

        Tiedän tämän kyllä ja kiitos tekstistäsi, joka selittää vainoiiematta asian niille jotka eivät ymmärrä. Seuranta ja tekstin kirjoituksen häirintä nousi monenkertaiseksi, kun aloin avautumaan asioista internetissä. Mielipiteeni eivät ole tätä korruptoitunutta järjestelmää tukevia.

        Yritin kirjoittaa asiasta YLE:n keskusteluun, mutta nettini katkaistiin ja totesin ettei se kuitenkaan menisi läpi enkä enää uusiksi kokeillut. Tässä keskustelu jos haluat itse kokeilla.
        http://yle.fi/uutiset/mita_nettivainoamiselle_pitaisi_tehda/6519024

        Yle ja Uusi Suomi tekevät havaintojeni mukaan tekniikan puolella yhteistyötä väärien mielipiteiden omaavien seurannassa/häirinnässä.

        Jos noin on niin kyllä tuollaisesta toiminnasta pitäis tehdä rikosilmoitus tai vakoilusta ylipäätään ja sen myös pitäis johtaa kunnon rangaistukseen. Enemmän silti pelkään että joku yksityishenkilö vaikoilee mua ja mun tekemisiäni netissä ja tietokoneella.


      • 1+9
        1+9 kirjoitti:

        Jos noin on niin kyllä tuollaisesta toiminnasta pitäis tehdä rikosilmoitus tai vakoilusta ylipäätään ja sen myös pitäis johtaa kunnon rangaistukseen. Enemmän silti pelkään että joku yksityishenkilö vaikoilee mua ja mun tekemisiäni netissä ja tietokoneella.

        Mutta jos joku vakoilee minun tätäkin kirjoitusta ja ylipäätään kaikke mitä koneella teen niin lähetän sellaiset terveiset että ihan sairas paskiainen olet ja hanki elämä.


      • hyvä hyvä
        1+9 kirjoitti:

        Mutta jos joku vakoilee minun tätäkin kirjoitusta ja ylipäätään kaikke mitä koneella teen niin lähetän sellaiset terveiset että ihan sairas paskiainen olet ja hanki elämä.

        Osa näistä seuraajista kyllä tajuaa tekevänsä väärin, joten kun/jos tulet kokemaan vastaavaa yritä muistaa, että ne siellä toisella puolella ovat ihmisiä.

        Erikseen on tietenkin tämä "trackerien" ja sivuston muu automaattinen valvonta, mitä muka tehdään vain markkinointitarkoituksessa.

        Tämä sivusto on saatu aktiivisella trollaamisella jo hieman löysentämään sensuuria, mutta kyllä se vieläkin olemassa on.

        Rikosilmoitusta et voi tehdä näistä, sillä nämä ovat lainyläpuolella, hyvä veli korruptio kun saadaan aisoihin niin tämä tulee korjaantumaan. Luotan siihen että tulevaisuudessa ihmiset alkavat tätä tosissaan vaatimaan, kun ymmärtävät faktat.


      • Jaah?!
        hörhöt stalkkaa kirjoitti:

        Et oo tainnut kuulla stalkkereista? Tämän päivän nettihörhöjen
        aikakaudella voit joutua semmoisen/semmoisten kohteeksi myös
        täällä netissä, Suomi24 sessakin.
        Poikkeaa alkuperäisestä aiheesta aika tavalla, on kuitenkin asiaan
        liittyvää joten.

        Netti on nykyään semmoinen haittarinki, käytettävät laitteet mahdollistavat
        sen, että joku/jotkut pystyvät jäljittämään yksittäisen henkilön kaikki
        kirjoittelut, mitä kotilaitteellaan tekee, myös tänne kirjoittelemiset.

        Aina kun on ollut mahdollisuus väärinkäyttöön, löytyy niitä jotka alkavat
        käyttää tilaisuutta hyväkseen. Aina.

        Tämä tapahtuu pääsääntöisesti siten, että kotikäyttäjä imaisee netistä
        jossain vaiheessa haittaohjelman laitteelleen, tapahtuu muuten todella
        helposti. Sen jälkeen laittees on jonkun toisen käytettävissä, mm.
        seurantaan kaikkeen mitä sillä tehdään.

        Seuraavaksi tännekin kirjoitteluihin saattaa tulla kuittailuja monen
        sorttisia siten että tämä stalkkerin uhriksi jäänyt joutuu semmoisten
        verbaalisten hyökkäilyjen kohteeksi - eli tämä stalkkeri pystyy
        jäljittämään joka kerta uhrinsa kirjoittelut tähän.
        Ja jos urokset kuvittelee että ne on vaan jotain teiniräkäpoikia, jotka
        tuommoista harjoittaa - EREHDYS.
        Nykyaikana myöskin naaraat, monta vuosikymmentä iältäänkin jo
        olevat tekevät sellaista. Täällä Suomi24 palstoillakin.

        Tämmöinen laiton seuranta on rikollista, mutta se on jo maan - ja
        maailman tapa, sitä tehdään jatkuvasti.
        Rangaistukset kiinnijäätäessä ovat minimaaliset, eikä poliiseilla ole
        resursseja näiden kymmenien tuhansien taparikollisten tehokkaaseen
        jäljittämiseen ja edesvastuuseen saattamiseen. ISO VIRHE.

        Ei ilmeisesti ymmärretä kuinka kauaskantoiset seuraukset tällä
        kaikella on. Tämmöiset rikollisesti käyttäytyvät saavat melkoisen
        etulyöntiaseman jatkossa kaikkialla, tästä tulee oma systeeminsä,
        Nyt sadat tuhannet ihmiset oppivat koko ajan pelkästään tässäkin
        maassa että rikos kannattaa.
        Kun nämä tänne kirjoitteluiden kyttäämiset on vain pieni osa, kyttääjät
        seuraavat kaikkea kotilaitteella suoritettua toimintaa.
        Pankkiasiat yms.

        Itse nykyisin näitä laitteita käyttäessäni muistan joka kerta, että
        rikollinen kyttäri on kyttäämässä joka käyttökerralla.
        Kiitos lainvalvontasysteemit ja laitetoimittajat.
        Mutta, minkä taakseen jättää sen eestänsä löytää.
        Palaan asiaan myöhemmin käsitelläkseni tarkemmin syntyjä syviä
        syistä, miksi netti on tänä päivänä tämmöistä.

        Minä en ole koskaan ollut väkivaltainen, mutta talousrikollisten kohdalla löisin varmaan suoraan turpaan, jos olisi jonkun kohdalla oikeudessa todistettu, että joku k*sipää olisi yrittänyt netin kautta hyötyä ihmisistä taloudellisesti, esimerkiksi Suomi24:a feikkitarinoimalla ja kusettamalla. Ihmettelen, että millaiset ihmiset voi kasvattaa lapsia, jotka on kiinnostuneet taloudellisesti petkuttamalla hyötymään viattomista; millaiset h*orat. Omasta lapsuudestani muistan yhden huijarityppisen ihmisen: en haluaisi yleistää, että yksinhuoltajien lapsilla olisi alempi moraali kuin muilla, mutta muistan yhden - sattumoisin yksinhuoltahaperheen jälkeläisen - tytön, joka tilaili postimyyntikuvastoista lahjatuotteita mun nimelläni itselleen vuosikymmeniä sitten, ja sitten vielä kirkkain silmin valehteli, kun ihmettelin, että en minä tällaisen tai tällaisen kerhon jäsen ole ja että mitä tämä on, että ei hän muka ole sitä tehnyt. Tyypin huoneesta löytyi korsetteja ja sukkia ja kalsareita ja mitä lie kirjakerhokirjoja. Sen faija oli istunut linnassa ja äitinsäkin vähän yksinkertaisemman puoleinen, tosin. Ugh: onneksi pääsin huijari- tyypistä eroon, ja toivottavasti en koskaan kuulekaan siitä ihmisestä mitään enää ikinä elämässäni: inhoan epärehellisyyttä ja epärehellisiä ihmisiä.

        Mites muuten sellainen laiton seuranta, että esimerkiksi tässä Suomi24:a "tiedetään" usein oudosti edellisten päivien tekemiseni ja sukulaisuussuhteistani asioita, vaikken ole koskaan esitellyt itseäni tässä Suomi24:a, enkä ole saitin jäsen? Ainakin mua on ahdistelleet sellaiset, jotka jotenkin on kyenneet seuraamaan mua palstalta toiselle tässä Suomi24:a. Ikävä vaan, että asiattomasssa mielessä ja vääristelemisen mielessä.

        Ja: kerros lisää tosta pankkipuolesta, jos siitä tiedät, että voin laatia rikosilmoituksen, jos sellaista laitonta tapahtuu, kiitos!:) Ainoa mistä nimittäin todella lähtisin poliisiille, olisi, jos https- yhteydet suomalaisessa netissä eivät ole turvallisia. Että annas kertoa?! Vaiko pelotteletko ja jos, saatko oikein isotkin naurunaiheet? Minua ei naurata. Tää on keskustelemiseen tarkoitettu palsta. V*ttuako ja miksi jotkut pelottelee kirjoittajia Suomi24:a? Koko foorumi on pelottava!


    • tiedän

      Alkoholistin vaimoksiko alat, lyö vaan päätä seinään, ehdota hoitoon hakeutumista, jos et ole alan ammattilainen et selviä.

    • 3221
    • Näin

      Lähestyminen tarkoittaa,lämpöä,läheisyyttä,kosketusta ja lopuksi suurta omaisuutta

    • Mielestäni sinun kannattaa ottaa asia vaan rohkeasti puheeksi.

    • Nipistä sitä pyllystä ja sano et halua olla sen tyttöystävä. Sit se kattoo sua suu auki ja silloin annat kielisuudelman sille. Loppu onkin historiaa..

    • HOHOIJAAAAAAAA

      Kannattaa otta jorma suuhun rohkeasti kun katsotte pornofilmejä ja kerrot että olet experrti tässä asiassa.Kerro että myös tuhkaluukkua on ronkittu useamman kerran eri miehen kanssa ja hyvät rahat tuli.

      Eiks oikeesti Suomi24:llä ole enää mitään muuta keksittävää kuin tälläinen typeryys juttu LOL !

    • Keittaripsykologiaa

      Toiset on ja toiset ei....

      ei vaineskaan, itsekkin olen kuvaamasi henkilön kaltainen persoonallisuudelta...

      Nytkin ihan päissähän olen. :=)

      Ei siihen oo mitää lääkettä, siis tuohon kysymykseen, toiset vaan on tuollasii.

    • Mukavaa, että meillä ujoillakin on jotain mahdollisuuksia elämässä =)

    • röllipeikkotässähei

      Hmm, et sitten parempaa tapaa keksinyt lauantai illaksi kuin trollata suomi24-jässä, forever alone...

    • Pyydä mieluummin vaikka käveleen kun kahville. Kahvilla ollessaan on huomion kohteena, mutta kävellessä ei ole niin tiukka ja intiimi tilanne, vaan on vapaampi tilanne. Tai pyydä apua vaikka tavaroitten roudaamiseen. Varmaan tulee mielellään auttamaan, jos on ihastunut.
      Tai järjestä kohtaaminen "sattumalta". Kannattaa koittaa tutustua ensin vapaammissa merkeissä, jossa kummallakin on tilaa.

    • naims

      ite olen äänekäs ja hössöttäjä, kuten ilmeisesti kerroit itsesi olevan.

      Silti on tullut useampi todella ujo mies iskettyä ja nykyisenkin olen 6 vuotta saanut pidettyä :)

      oma kokemukseni on ettei kannata miettiä liikaa että toinen ujo ja apua mitä nyt teen! Vaan olla oma itsensä ja osoittaa kiinnostusta, hymyillä ja olla lämmin ja läsnä, turvallinen nainen kaikesta puheesta ja hössötyksestä huolimatta. Tietty jos ei ole lempeä luonne niin voi olla vaikeampaa mutta...

      Joka tapauksessa tykännyt susta jo tuollaisena kuin olet, joten mene sillä!

    • supliikki greenbelt

      Menkää jonnekkin rauhalliseen paikkaan oluelle, kyllä se mies siinä alkaa lämmetä. Muuten tulee vaivautunut tilanne teille molemmille. Muista: ujo haluaa puhua jos saa aiheen ensiksi. Siispä kysy yleistä asiaa kuten harrastuksia.

    • Been there.

      20 8

      Jep. Juota se helikopterikänniin. Ihan nelivetokuntoon. Sitten muistuta sen aikaisemmista kommenteista. Sovi tärskyt. Ja muistuta sitä niistä, kun se on selvinnyt krapulasta.

      Ongelma ei välttämättä ole ujous. Joillekkin on vaikea laittaa kaverisuhde koetukselle vastakkaiseen sukupuoleen. Vaikka olisikin kiinnostunut. Sitä on vaikea erottaa, mikä asia perustuu kaverisuhteeseen ja mikä toisenlaiseen kiinnostukseen. Varsinkin kaverisuhteessa.

      Tai sitten. Yksinkertaisesti, tee aloite itse. Vaikka selvinpäin. Elä sano, että mennään kahville. Tee selväksi, että kyseessä on treffit. Muuten se jännittää sitä, onko kyseessä kavereiden kahvittelut vai jotain muuta.

    • jjkp0

      pyyydälkyl'än

    • nämä tiedetään

      niin provo kuin voi vaan olla

    • muista tämä

      Se on juoppo,elä missään tapauksessa lähesty häntä.

      Sillä on erektiohäiriö ja päässä vikaa kun juo.

    • naru kaulaan naine41

      yksinäistä on helppo lähestyä,mutta kun ei tässä maassa ole ihmistä joka uskaltaa yksinäistä lähestyä!

    • Nyt yli kolmekymppisenä perheenisänä kirjoituksesi toi mieleen vahvana muistot ajolta jolloin tapasin nykyisen vaimoni. Tilanteemme sinänsä oli täysin eri, emme tunteneet toisiamme entuudesta, mutta kuvailusi miehestä menee täysin yksiin minun luontooni.

      "Alkoholi nyt ilmeisesti olis keino saada hänet liikkeelle, mutten tahtois alottaa hommaa siltä pohjalta.. Joskushan se on osattava kuitenkin selvinpäin yhessä olla."

      Ilman alkoholia olisin varmasti edelleen ja ikuisesti poikamies. Kun tietty tuttuus on saavutettu, ei alkoholia enää tarvita - muuten kuin hauskanpitoon tietysti!

      Yhdessäolo selvinpäin ei tule olemaan ongelma... olettaen että kyseessä tosiaan on minun kaltaiseni ihminen...

    • massa

      kutkuttelet miestä kaikin tavoin ja kun teillä syntyy "connection", niin sitte vaan rohkeesti teet aloitteen ja esim. otat suikkiin tai isket suulle..niin siitä se lähtee..

    • onnellinen vanhus

      Heippa
      Olette siis lapsuudenystäviä, siinäpä hyvä lähtökohta. pikkuvinkki.
      Ole oma itsesi, älä esitä vaatimuksia ihastuksellesi, kuuntele ja tue jospa ystäväsi kerta kerralla käyttäisi vähemmän alkoholia ja joku päivä ihan selvinpäin tapaisitte.
      Muistelkaa yhdessä menneitä päiviä lapsuudesta ym

      • jaah?!

        Minua onneksi ei kiinnosta lapsuudenystävät, olisi kamalaa, jos joku olisi parisuhteen mielessä kiinnostunut minusta. Mulla on niin vahva itsetunto kuin on, ainoastaan onnellisen lapsuuteni ansiosta, ja siitä olen ylpeä. Ihmisestä ei tule empatiakyvytöntä tai moraalitonta, kun on rakastava perhe, kuten itselläni. Minä kyllä muistan "lapsuudenystävistäni" ainoastaan negatiivisia asioita, muutamaa ja läheisimpiä poikkeuksia lukuunottamatta. Pari k*sipäätä pottunokkaa pikkusiilitukkaa rumilusta heitteli mua esimerkiksi kepeillä, kun perhe äänesti eri puoluetta kuin niiden ( varmaan niiden vanhemmat opettaneet niille, että arkaa pikkutyttöä sai kiusata jopa fyysisellä vakivallalla, ne räkänokat idiootit rumat lapset ja solvaamisella, silloin), koulussa jo kakarana piti tehdä kaksi kertaa enemmän töitä kuin joku tyhmiö, saadakseen hyvät arvosanat ja lisäksi muistan, kuinka kuvottavan epämiellyttävästi kasvatettuja ( varmaan siis p*skapäiden niinsanotusti "kasvattamia") lapsia koulussa oli. Tyyliin joitakin sairaita, jotka näytteli keskisormea jo kolmasluokkalaisina tai jotka ei osanneet mitään normaalia sosiaalista kielenkäyttöä, kuten tyyliin sanojen "anteeksi" tai tai "kiitos" käyttämistä.

        Hyi, puistattaa ajatuskin...oman lapsuudenpiirini ikätovereista, ei kaikista mutta suuresta osasta, yäks. Ja sinä pässi lopetat nyt ikäihmisten rinnastamisen tällaiseen palstaan, kiitos!


      • juuh
        jaah?! kirjoitti:

        Minua onneksi ei kiinnosta lapsuudenystävät, olisi kamalaa, jos joku olisi parisuhteen mielessä kiinnostunut minusta. Mulla on niin vahva itsetunto kuin on, ainoastaan onnellisen lapsuuteni ansiosta, ja siitä olen ylpeä. Ihmisestä ei tule empatiakyvytöntä tai moraalitonta, kun on rakastava perhe, kuten itselläni. Minä kyllä muistan "lapsuudenystävistäni" ainoastaan negatiivisia asioita, muutamaa ja läheisimpiä poikkeuksia lukuunottamatta. Pari k*sipäätä pottunokkaa pikkusiilitukkaa rumilusta heitteli mua esimerkiksi kepeillä, kun perhe äänesti eri puoluetta kuin niiden ( varmaan niiden vanhemmat opettaneet niille, että arkaa pikkutyttöä sai kiusata jopa fyysisellä vakivallalla, ne räkänokat idiootit rumat lapset ja solvaamisella, silloin), koulussa jo kakarana piti tehdä kaksi kertaa enemmän töitä kuin joku tyhmiö, saadakseen hyvät arvosanat ja lisäksi muistan, kuinka kuvottavan epämiellyttävästi kasvatettuja ( varmaan siis p*skapäiden niinsanotusti "kasvattamia") lapsia koulussa oli. Tyyliin joitakin sairaita, jotka näytteli keskisormea jo kolmasluokkalaisina tai jotka ei osanneet mitään normaalia sosiaalista kielenkäyttöä, kuten tyyliin sanojen "anteeksi" tai tai "kiitos" käyttämistä.

        Hyi, puistattaa ajatuskin...oman lapsuudenpiirini ikätovereista, ei kaikista mutta suuresta osasta, yäks. Ja sinä pässi lopetat nyt ikäihmisten rinnastamisen tällaiseen palstaan, kiitos!

        "jaah", tiesitkö et kaikki ei ole kiusattuja, ja useimmilla jää lapsuudesta ja sen ajan ystävistä kauniit muistot. :)


      • Jaah?!
        juuh kirjoitti:

        "jaah", tiesitkö et kaikki ei ole kiusattuja, ja useimmilla jää lapsuudesta ja sen ajan ystävistä kauniit muistot. :)

        Juu, tiedän, koska niin mullakin on jäänyt lapsuuden ystävistä kauniit muistot.:) Ja vaikka kuinka kiusanhaluisena siinä olet, niin en ole kiusattu ( sä pelle puhut preesensissä, v*tun kiusaaja!), vaikka varmaan toivoisit, että olisin ja tykkäisit, että minua kiusattaisiiin. Kyllä myönnän, että alaikäisenä jouduin koulukiusatuksi; en siis ollut mikään yleinen hylkiö ja olin liian sanavalmis ollakseni mikään kai oikeasti kiusattu parka, mutta lapsuuden elämänpiirini lapset oli ällöttäviä muistikuvieni mukaan, enkä koskaan viihtynyt lapsuudenpaikkakunnallani ja niiden ahdasmielisten ikätovereineni junttien keskellä, joiden kanssa tuli aina kuvainnollisesti tunne, että ei saa ilmaa eikä pysty hengittämään. Mulla kuitenkin oli niin vahva ystäväverkosto, etten koskaan vahingoittunut pysyvästi siitä ja niiden sairaiden koulukiusaajien käytöksestä: mulla oli iso määrä ihmisiä, jotka toivoi ja toivoo mulle hyvää, enkä mä jäänyt koskaan yksin. Mitä nyt sitten vaihdoin käymään koulua paikkaan, missä mulla oli ystäviä, eikä mitään pilkkaajia. Ja aikuisiällä mua ei ole kiusattu, koska ei ne pystyisi tai haluaisi, jotka mut todella tietää ja tuntee. Sopu sijaa rakentaa.

        Kyllä mulla(kin) on lapsuudenystäviä, joille toivon vain hyvää ja joita muistelen lämmöllä, koska aivan hienoja ihmisiä. En tosin netin kautta ole koskaan ollut kiinnostunut pitämään tai ottamaan ihmisiin yhteyksiä: ne jotka mun aitoja ystäviä on, niistä kuulen yhteisten tuntemieni kautta ja toki olen aina ollut iloinen, kun olen kuullut läheisiltäni, että joku mun rakas vanha ystävä on etsinyt mua vaikka netistä löytämättä ja sitten ystäväni sanonut sille, että en ole missään facebookeissa tai missään.

        Mutta joo siis valtaosasta oman ikäluokkani ihmisiä lapsuudestani yöks omalta paikkakunnaltani: ei niin siis mitään positiivista ajatusta. V*ttu mitä porsaita maa päällään kantaa,kun muistelen niiden kiusaamista, yäk! Juma joku on ystävällinen ja kohtelias ja ikäistään kypsempi ihminen, niin joku hutsun kasvattama tanopää tulee kiskomaan rintsikoista ja koulukoti-huostaanotetut teini- akkelit vetämään kouludiscossa nenän verille: vi*ttu ne sais olla onnellisia monet, että mä en tehnyt niiden fyysisistä kiinnikäymisistä ikinä rikosilmoitusta, koska nyt niillä olisi todella vaikeaa, jos niin olisin päättänyt tehdä. Koska ihan oikeasti mulla olisi ollut valta tehdä niiden elämästä h*vettiä, jos olisin halunnut, jotka muhun kävi käsiksi peruiskoulussa. Tää yhteiskuntasysteemi kun ymmärrettävästi ei pidä sellaisista merkinnöistä edes alaikäisten osalta rekistereissä, missä on viatonta pahoinpidelty esim. nuorisorikollisen toimesta alaikäisten keskinäisessä illanvietossa.

        Mut joo: niin mulla toki myös on positiiviset kokemukset lapsuudenystävistä. Ystävä vaan on eri asia kuin kaveri.


      • Fox P2
        Jaah?! kirjoitti:

        Juu, tiedän, koska niin mullakin on jäänyt lapsuuden ystävistä kauniit muistot.:) Ja vaikka kuinka kiusanhaluisena siinä olet, niin en ole kiusattu ( sä pelle puhut preesensissä, v*tun kiusaaja!), vaikka varmaan toivoisit, että olisin ja tykkäisit, että minua kiusattaisiiin. Kyllä myönnän, että alaikäisenä jouduin koulukiusatuksi; en siis ollut mikään yleinen hylkiö ja olin liian sanavalmis ollakseni mikään kai oikeasti kiusattu parka, mutta lapsuuden elämänpiirini lapset oli ällöttäviä muistikuvieni mukaan, enkä koskaan viihtynyt lapsuudenpaikkakunnallani ja niiden ahdasmielisten ikätovereineni junttien keskellä, joiden kanssa tuli aina kuvainnollisesti tunne, että ei saa ilmaa eikä pysty hengittämään. Mulla kuitenkin oli niin vahva ystäväverkosto, etten koskaan vahingoittunut pysyvästi siitä ja niiden sairaiden koulukiusaajien käytöksestä: mulla oli iso määrä ihmisiä, jotka toivoi ja toivoo mulle hyvää, enkä mä jäänyt koskaan yksin. Mitä nyt sitten vaihdoin käymään koulua paikkaan, missä mulla oli ystäviä, eikä mitään pilkkaajia. Ja aikuisiällä mua ei ole kiusattu, koska ei ne pystyisi tai haluaisi, jotka mut todella tietää ja tuntee. Sopu sijaa rakentaa.

        Kyllä mulla(kin) on lapsuudenystäviä, joille toivon vain hyvää ja joita muistelen lämmöllä, koska aivan hienoja ihmisiä. En tosin netin kautta ole koskaan ollut kiinnostunut pitämään tai ottamaan ihmisiin yhteyksiä: ne jotka mun aitoja ystäviä on, niistä kuulen yhteisten tuntemieni kautta ja toki olen aina ollut iloinen, kun olen kuullut läheisiltäni, että joku mun rakas vanha ystävä on etsinyt mua vaikka netistä löytämättä ja sitten ystäväni sanonut sille, että en ole missään facebookeissa tai missään.

        Mutta joo siis valtaosasta oman ikäluokkani ihmisiä lapsuudestani yöks omalta paikkakunnaltani: ei niin siis mitään positiivista ajatusta. V*ttu mitä porsaita maa päällään kantaa,kun muistelen niiden kiusaamista, yäk! Juma joku on ystävällinen ja kohtelias ja ikäistään kypsempi ihminen, niin joku hutsun kasvattama tanopää tulee kiskomaan rintsikoista ja koulukoti-huostaanotetut teini- akkelit vetämään kouludiscossa nenän verille: vi*ttu ne sais olla onnellisia monet, että mä en tehnyt niiden fyysisistä kiinnikäymisistä ikinä rikosilmoitusta, koska nyt niillä olisi todella vaikeaa, jos niin olisin päättänyt tehdä. Koska ihan oikeasti mulla olisi ollut valta tehdä niiden elämästä h*vettiä, jos olisin halunnut, jotka muhun kävi käsiksi peruiskoulussa. Tää yhteiskuntasysteemi kun ymmärrettävästi ei pidä sellaisista merkinnöistä edes alaikäisten osalta rekistereissä, missä on viatonta pahoinpidelty esim. nuorisorikollisen toimesta alaikäisten keskinäisessä illanvietossa.

        Mut joo: niin mulla toki myös on positiiviset kokemukset lapsuudenystävistä. Ystävä vaan on eri asia kuin kaveri.

        "niin en ole kiusattu ( sä pelle puhut preesensissä, v*tun kiusaaja!), vaikka varmaan toivoisit, että olisin ja tykkäisit, että minua kiusattaisiiin"

        Olethan, koko kirjoituksesi kertoo siitä miten sinua lapsena kiusattu. Ja olet siitä edelleen vihainen.

        Mistä tiedät että ne ihmiset jonka kanssa nyt olet tekemisissä, ei ole ollut ihan samanlaisia, jotain toisia lapsia kohtaan?

        Ikävää että sinua on kiusattu, mutta tämä on väärä keskustelu avautua siitä.


    • näin on

      saat itsellesi vaan vaikeuksia
      siirry eteenpäin

    • Liekö kaverilla alkoholin käyttö ihan hallinnassa?

      Eiköhän tuossa järkevin tapa ole lähestyä on olla aikuinen aikuiselle. Eli puhua suoraan, että tunne on molemminpuolinen ja sitten voi ehdottaa niitä treffejä.

      Ei nämä ihmissuhdejutut mitään rakettitiedettä ole.

      Miksi musta tuntuu, että näitä keskusteluaiheita tehtailee joku Suomi24:n moderaattori..aidoilta nämä ei tunnu koskaan

      • in vino veritas

        Rohkea rokan (tai rotan) syö!
        Maailma on täynnä hamehelmoja ja ukonköriläitä.
        Jos ei yksi natsaa, niin kulman takana on jo seuraava.


      • onnellinen_nettimani
        in vino veritas kirjoitti:

        Rohkea rokan (tai rotan) syö!
        Maailma on täynnä hamehelmoja ja ukonköriläitä.
        Jos ei yksi natsaa, niin kulman takana on jo seuraava.

        Itse olin ainakin menettämässä jo toivoni, mutta sitten jihaa.fi treffeissä tärppäsi!


    • hohhoijaaaaaa

      kysymys on laatua kuin että minulla on nälkä, pitäisikö syödä vai pelata pasianssia.... hohhoijaa miten ihmiset voi olla noin yksinkertaisia ja saamattomia....

      • hohhoijaaaaaa

        LISÄÄN EDELLISEEN :



        hohhoijaa miten HUORALTA TUO AVAAJA VAIKUTTAA KUVASS


        TÖKÄTÄÄN TUOLLAINEN LATPOF-HUORA VENEJÄNELLE


      • Vattenfall

        Onneksi sinä annat itsestäsi fiksun ja aikaansaavan kuvan. Minkä voi päätellä saamistasi - äänistä.


    • myös ujo mies

      Itse olen luonteeltani juurikin kuvailemasi miehen kaltainen. Naisia kohtaan äärimmäisen ujo..
      Selvinpäin minun on hyvin vaikea tai lähes mahdoton lähestyä naista. Omat suhteeni ovat kaikki alkaneet alkoholin myötävaikutuksella.. Jos on siinä tilanteessa päässyt vaikka "suuteluasteelle" ihastuksensa kanssa niin kyllä ne estot ja muut henkiset lukot ovat sen jälkeen auki myös selvinpäin tämän ihmisen kanssa edellyttäen tietenkin että tunne on molemminpuoleinen ja ne "kuuluisat kemiat" toimivat...

    • aloteen tekee nainen

      totuus naisen ja miehen suhteesta on se,

      nainen on se joka valitsee puolison itselleen, joten tee rohkeasti aloite esm. " alatko nää mua " tyyliin, tai keksi jotain vastaavaa hempeesti, topaksati sanottuna, kuitenki niin että mies ymmärtää että olet tosissaan tutustumassa.

    • eka vastaus

      tähän, niin saan vastattua viestipuuhun.

    • poo

      Myös kakka- ja pissileikit ovat oiva tapa kuluttaa vapaa-aikaa :)

    • Olen itsekin tuollainen melko ujo tyttöjen seurassa. Harrastan futista joten kyllä minulla kavereita on mutta en heidänkään kanssaan jutelle ennen kun minulta kysytään jotain.
      Tyttöjen seurassa taas kun pitäisi itse saada (yleisen käsityksen mukaan) jotain aikaan tuntuu jotenki mahottomalta. Sitä niin sanottua silmä peliä lukuun ottamatta.
      Ikää mulla on 21v yhen kerran oon päässy ihan suhteeseen asti sekin johtu siitä kun tyttö ymmärsi tehdä alotteen ja tunne (ihastus) oli molemmin puolinen.

    • Meinasin kirjottaa jotai järkevää,,mut enpä viitti.

    • anonyymikeskustelu

      Miksi ihminen yleensä vaivaantuu tekemään tällaisen "Azmanin" tyylisen ylimielisen viestin omalla nimellään:
      "Meinasin kirjottaa jotai järkevää,,mut enpä viitti. "

    • Viiisasmiäs

      Aloittaja! Unohda se mies! Hänellä on ollut rankka lapsuus. Hän on elänyt rakkaudettomassa kodissa ja siksi hän on fobioiden ympäröimä. Häntä ei ole pidetty sylissä, eikä halattu. Islä ja äiti ei ole ollut läsnä.Hänen itsetuntonsa on nolla. Häneltä puuttuu stressinsietokyky. Hän pelkää lentämistä kun ei luota lentäjiin, eikä elämässä muutenkaan keneenkään. Ei sinuunkaan. Koko ajan hän epäilee, että joku juonii häntä vastaan. Hän ei uskalla yksin mihinkään. Ainakin nyrkkirauta pitää olla povarissa. Hän vaatii pitkäaikaista terapiaa. Siksi hän juo. Hän lippittää kaljaa joka ilta himassa ja myöhemmin kuolee viinan liitännäissairauksiin. Vatsa ja suolisto tulehtuu. Vitamiinit ei imeydy. Sappi lakkaa toimimasta. Uloste haisee pahalle ja pierettää koko ajan. Sappihan pilkkoo erityisesti rasvaisen sapuskan ja haju on hirvee kun se tulee käsittelemättömänä ulos. Kun suoliston nukka tuhoutuu tulehduksessa hän saa laktoosiallergian. Alkoholi aiheuttaa haiman vajaatoiminnan ja diabetes iskee häneen tietämättään. Sokeri on koholla ja valo alkaa ärsyttämään silmiä! Samoin B-vitamiinit ei imeydy kun vatsa on koko ajan tulehdunut. Häntä väsyttää koko ajan ja jalat puutuu kun hermosto ei saa B-vitamiiniä. tulee motoriikka ongelmia, vapinaa jne.. Maksaa kasvaa umpeen sidekudosta joka ei ikinä palaudu. Maksansiirto tai kuolema edessä. Juopolle ei maksaa edes maksaa vaihdeta. Käteen jää vain jälkimmäinen vaihtoehto!!!

      • troll

        Puhut viisasmiäs ilmeisesti itsestäsi. Ompa sulla rankkaa !


    • EI halua

      SUA tarpeeksi paljon, siksi ei tule. Jos haluaisi sut sut vaimokseen, niin toki varmaan kysyisi. Anna olla ilman ja katsoa sellainen, jota haluaa sen verran paljon, että vaivautuu kysymään.

    • Viiriilisenssimies

      "Kiskurin " senssisivuilla on paljon halukasta treffiseuraa :) Käyhän katsomassa. Puhelin soi yhtenään ja sähköpostiin tulee paljon yhteyspyyntöjä. :)

    • fasupala

      Jos se on ujo nin pyri olemaan mahdollisimman usein hänen seurassaan ja juttelemaan sile kaikenlaista. Se sit oppii tuntemaan sut ja rentoutuu sun seurassa. Silloin se ujouskin häviää pikku hiljaa. Pyydä sitaä usein kahville, syömään, keilaamaan tai keksi jotain muuta tekemistä. Vie se baariin ja tanssi sen lähellä, pyri olemaan avoin ja olemaan kiinnostunut. Kyllä se siitä sitten tajuaa että olet kiinnostunut.

    • seuraavalla kerrallakun näätte niin sano hänelle että olisi mukava tutustua vähän paremmin ja mainitse että olet mukava juuri tuollaisena kun olet niin ehkäpä onnistuu;)

    • Nainen323232

      Siellä "Kiskurin" treffisivuilla on on paljon pelkkiä kuvakokoelman kerääjiä. Eka vastaus on "Kuulostit mielenkiintoiselta, onko kuvaa?" . Lopuksi ne kysyy alastonkuvaa ja "mistä" tykkää. Toinen ryhmä on rikolliset, jotka haluu tehdä kotiin ekat terffit. Jos et suostu, loppuu viestintä johonkin tekosyyhyn. Mikään muu tapaamiskohde ei kelpaa. Sitä ennen ne on kyselleet montako asuu ja missä liikkuu milloinkin. Heillä on monta profiilia ja toisessa profiilissa kysyy esim. milloin koti on "tyhjä". He on todella ovelia ja kertovat olevansa "täydellisiä". Laittavat jostain alaston suomi- tai pornolehden sivuilta kopioidun kuvan itsestään. Konstit on monet. Usein se 18 vuotias lukiolaispoika on todellisuudessa hörhelöihin pukeutunut vanhempi nainen.

    • taas joku 40v peräkammarin poika kirjottaa ja filosofoi

    • HAA, HAA

      Ufolle treffiseuraa.

    • Ramin puolesta

      Kirjoitan miespuoleisen ystäväni ajatukset naisten käytöksisistä. Hän ei pidä niistä jotka hyökkää "päälle" saadakseen seuraa. Kyllä,katseet tai puhuminenkin jostakin yleisestä sillähetkellä saattaa herättää kiinnostuksen toisessa. Nuoret tytöt ovat huono esimerkki kielenkäytössä.

    • Tony Dandy

      Yksinäistä pitää lähestyä karjahtelemalla yllättäin takaapäin. Hänestä kannattaa levittää juoruja, niin hän pehmenee.

      • Haisevaprovokaatio

        Kuvaavaa näille mökkihöperöille on, että he ottavat paskajutukin ihan tosissaan.


    • ujo

      Musta ujot miehet on viehättäviä! Itsekin ujona suosin näkemistä ekoilla kerroilla esim. jonkun tekemisen parissa, ettei tilanne ois niin jännittynyt. Menkää esim. kävelylle tai keilaamaan, niin ei oo pakko keskittyä toisen tuijottamiseen vaivaantuneina esim. kahvilla. Siinä ohessa voi sitten jutella ja tutustua toiseen, muttei tarvitse koko aikaa puhua. Ja totta, pakkohan se on selvinpäinkin joskus olla. :P Hänen kohdallaan voisi auttaa varmaan myös, jos "juttelette" esim. tekstareiden ja Facebookin välityksellä, minkä kautta voit osoittaa olevas ihan turvallinen ihminen, jonka kans vois uskaltautua juttelemaan myös livenä selvinpäin. Tsemppiä! :)

    • Ainoat naiset ketkä muakin lähestyy on nuo ketkä haluaa nauraa mun rumalle naamalle, mut suotakoon heille se jos se tekee heidän päivästään paremman.

      Oon mieluusti ikäni sinkkuna kun tuollasten vähäpätöisten lurjuksien kanssa sekuntia kaumpaa.

      Mutta mikä kummallista on see et naiset eivät ole ainoita rumalle naamalle naurajia, tätä tapahtuu miestenkin keskuudessa, hyi vittu sää oot ruma!

      Melkosen säälittävää touhua, mut jos se tekee heidän päivästä niin paljon paremman niin suotakoon se heille, mulla on kumminkin sellasta mitä noilla turhakkeilla ei ole:

      Aivot

    • Viinaongelmaisenko h

      Ihmetellä pitää naisia???????????????????????
      Mies ollut muutaman kerran vahvassa humalatilassa....pla pla..
      Haluat siis viinaongelmaisen miehen, Onneksi olkoon.
      Sitä saa mitä tilaa:) mutta älä tule valittamaan uudestaan palstalla kun mies vaan juo ja lapsetkin pitäisi hoitaa..:D

      Onnea anteeksi siis riittäköön viinaa suhteessanne ;)

    • mies__c

      No kyllähän suomessa on paljonkin ujoja miehiä ja naisia mutta ongelma onkin se että miten kaksi ujoa saa puhumaan toisillensa. Kahdella enemmän ulospäinsuuntautuneella sattuu olemaan siinä suhteessa helpompaa.

    • mies_uusimaa_

      Itse olen palavasti ihastunut yhteen työpaikan naiseen. Olemme joitakin sanoja vaihtaneet ja hymyilleet. Nainen katsoo minua useimmiten suoraan silmiin kun kävelemme vastakkain. Itse en kehtaa niin pitkää tuijotusta vaikka täysin ihastunut olenkin. Nainen vaikuttaa ujolta, en ole nähnyt että olisi puhunut yhdellekään miehelle, tosin valtaosa hänen työkavereistaan onkin naisia. Että ei sillä ja lasken tämän tosin vaa eduksi koska itsekin olen ujo. Aina joskus harvoin kun sopiva tilanne jutusteluun aukenisi niin menen täysin lukkoon, syke kohoaa 200 :aan. Ai että tunnen itseni kyllä niin täydeksi idiootiksi. Lataan tuohon tilanteeseen paljon enemmän paineita kun olisi tarvetta, eise tilanne eroa mitenkään maitotölkin ostamisesta. Sen tiedän että nainenkin on kiinnostunut minusta, mutta tuntuu että molemmat ovat niin ujoja ja ehkä tietyllä tavalla epävarmoja etteivät uskalla avata kunnon keskustelua. Itselläni ei ole tuntunut koskaan ennen tältä, onhan työpaikalla nyt joitakin pieniä ihastuksia ollut, mutta ne ovat menneet pois mielestäni viikoissa. Tämä nainen on pyörinyt päässäni kuukausia, tuntuu että tässä on jotakin erilaista. suloista, mystistä ja kiehtovaa. Tosin emme näe edes viikottain koska työskentelemme eri alueille niin se hieman helpoittaa tai hankaloittaa asiaa. Ihan miten sen haluaa kokea. Kyllä minä sen tiedän että kannattaa vain unohtaa koko juttu jos en uskalla lähestyä. Turhaan kiusaan itsenäni. Toisaalta en haluaisi luovuttaa ja en unohtamaan en pysty. Pitäisi toimia. Mutta miten?

      • nainen on

        Kannattaisiko vain lähtestyä? Entäpä jos nainen miettii yksinään sängyssä myös sinua. Eikö tilanne ole täysin hölmö? Jos nainen ei uskalla lähestyä sen takia että kokee sinut niin komeaksi yms? Jos nainen on samanlainen pelkuri kuin sinä että ajattelee että mies saa lähestyä ensin, hän on tehnyt jo aloitteen katsomalla sinua silmiin pitkän ja hymyilemällä. Joten mikset jo lähesty? Eiköhän se nainen ymmärrä että sinäkin olet hänestä kiinnostunut jos aamulla sanot hänelle huomenta ja kysyt kuulumisia? Ei siihen tilanteeseen tarvi sillä hetkellä ladata muita sosiaalisia paineita. Kun pahimmat pelot on rikottu niin lähestyt naista saman työpäivän aikana uudelleen ja kysyt jotakin ja samalla voit kysyä nimeä jotta voit lisätä hänet facebook kaveriksi. Facebookissa jakat jutustelua chatissa ja kysyt kahville? Ei se ole niin vaikeaa.


    • pate 8

      olen myös ujo mies vaikka joskus olenkin rohjennut pyytää naista kahville ja pakit saanut.Se vaan lannistaa kun en kiinnostanutkaan.Miksi joku ihana nainen ei vois pokata mua,lähtisin ainakin kahville vaikkei välttämättä heti oliskaan kiinnostava.Tuu jo tyttö pokaan mut!

    • Suomalainen mies

      Suomalainen nainenko kiinnostuisi muusta kuin päihdeongelmansa vaalimisesta. Näkisi vaan. Vuosia turhaan etsineenä.

    • Ree5

      Ujot miehet menkää hoitoon ja lopettakaa viinan kittaaminen. Tapatte sillä itsenne. Jos ette uskalla mennä ravintolaan selvinpäin niin äkkiä hoitoon!!!! Varaatte ajan vuoden terapiaan.

      • Ujorupiterskainen

        Siellä terapiassa ne neuvovat sitten nyrkkikyllikinkin.


    • lottamari<3

      Minulta ei ole koskaan puuttunut rohkeutta lähestyä miehiä ja ensi kerran elämässäni kun tapasin miehen, johon palavasti rakastuin jo puhelimessa, niin heti eka treffeillä vein tämän ihanan ujon miehen kotiini ja rakastelin häntä tulisesti koko yön ja tajusin, että tässä se on, maailman ihanin ujohko, mutta niin IHANA mies, että se on HÄN, eikä kukaan muu koskaan. Vieläkin olen tulisesti rakastunut ujoon mieheeni, hänessä on sitä jotakin...selittämättömän mystistä :)

      Ujohkot miehet ovat parhaita, heissä on pinnan alla piilossa paljon sellaista vetovoimaista seksikkyyttä, jota tavallisissa heti kaikki kortit pöytään lyövissä miehissä ei ole. JÄNNÄÄ..naisia kiehtoo salaperäisyys, jonka he itse saavat miehestä kaivaa esille ja yllättyä aina uudelleen ja uudelleen hänen kiehtovaan persoonaansa ja mitä sieltä ujon pinnan alta oikein löytyy ja paljastuu.

      Mystinen mies, on paras mies :))

    • Jaah?!

      Mä sanon tohon sun feikkitarinointiin ja pelastan miesparan toteamalla, että yksinäistä ei kannatta lähestyä yhtään millään tavalla, koska jos joku haluaa elää ja olla yksin, se on ihan oikeus olla ilman ahdistelua ja että varmasti yksikään yksinäinen ei ole kiinnostunut netin kautta heistä kiinnostuneista.

      Itse ainakin, jos olisin yksinäinen, kokisin lähinnä kammoa, jos joku olisi selvittänyt kaikki seurustelemiseni ja kaiken. Normaali ihminen menee sanomaan, että "terve!", kättelee ja kertoo oman nimensä ja on ystävällinen, mutta ei päällekäypä, jos joku ihminen kiinnostaa tutustumisen mielessä, eikä netistä kysele. Sellainen tavallinen kohtelias lähestyminen kun takaa kiinnostuksen kohteellekin mahdollisuuden olla rauhassa ja vaikka torjua kiinnostus, jos tyyppi on epämääräinen tai täysurpo.

      "Kivat" tolleen, kun joku Suomi24:n keskustelupalstojen mölyapina yrittää väittää naisten olevan tossa määärin kiinnostuneita miehistä, että ikäänkuin muka kuin kiimaiset kissat seurailisi muka naiset miesten elämää, ja vielä muka sellaisten, joilla ei mitään kokemusta naisista ja parisuhteessa naisen kanssa elämisestä edes ole. Huh, huh: jannu on nyt vähän tosiaan liiaksi hakoteillä tossa feikkaamisesssaan! Kyllä minäkin "vetäytyisin", jos joku mies olis tolla tavalla kiinnostunut naissukupuolesta, että kokemusta naisista täysin omaamattomana menisi nettipalstalle leikkimään naista jutuissaan, huh huh!

      Sun ton nimettömän tekstin ainoa "anti" on se, että muistan taas niin elävästi, miten tylsää on seurustella tai elää parisuhteessa, että onneksi ei itsellä ole ihastumisen huolia, eikä tarvetta löytää miestä. Kuule kun sitä vuodenkin jyystät lähetyssaarnaajaa ja äijä alkaa alkukoreuden jälkeen urputtaa, että et tiskaa yhtä huolellisesti, kuin hänen exänsä tai siivoa riittävästi, niin siinä kyllä karisee nopeasti halu pariutua, puhumattakaan että haluaisi kenenkään kanssa yhteisen talolainan tai kakaroita, jollainen turvallisuudentarve luultavasti on kylmästi sanottuna varmaan ainoa syy, miksi monet ihmiset on mieluummin parisuhteessa kuin yksin tai kevyemmissä suhteissa.

      Minä muuten uskon, että jos tälläkin palstalla olisi edes yksikin kiinnostava mies kirjoittamassa, tunnistaisin ja osaisin erottaa sellaisen muunlaisista jopa tällaisessa nimettömässä keskustelukontekstissa. Ei vaan koskaan ole ollut: feikkejä kaikki ja täysiä uunoja ja kakaroita ja nettikiusaajia. En tosin edes kirjoittaisi millekään tällaiselle "yksinäisyys"- palstalle, kun en koe olevani yksinäinen, jos tällä palstalla kirjoittelu ei olisi aktiivisempaa kuin monilla muilla palstoilla. Toivottavasti yksinäisyydestä kärsivätkin löytävät yhteisön, missä voivat keskustella. Tämä Suomi24 ei taida olla niille ja siihen kiitollinen ympäristö, mikä on oikeasti surullista mielestäni.

      • Muffin man

        Jaah?!, sulla on todella pahoja itsetunto-ongelmia.

        Miksi ihmeessä sitten kirjoitat edes tälle palstalle? Jos et olisi yksinäinen, miksi ihmeessä sinulla on sitten pakottava tarve kirjoittaa tänne, jos ei muka kiinnosta.

        Muutenkin tekstisi oli 100% paskaa.


      • Jaahille
        Muffin man kirjoitti:

        Jaah?!, sulla on todella pahoja itsetunto-ongelmia.

        Miksi ihmeessä sitten kirjoitat edes tälle palstalle? Jos et olisi yksinäinen, miksi ihmeessä sinulla on sitten pakottava tarve kirjoittaa tänne, jos ei muka kiinnosta.

        Muutenkin tekstisi oli 100% paskaa.

        Se on tuon Jaah!?:n tapa käsitellä asioita. Hän ottaa ikäänkuin etäisyyttä asioihin, hän ei pysty suoraan myöntämään, että hän yksinäinen, itsetunto-ongelmainen, entinen raskaasti koulukiusattu, lapseton neljännellä kymmenellä oleva vanhapiika. Anteeksi Jaah!?, mutta nuo asiat kyllä tulevat ilmi kirjoituksistasi. Ehkä sä haluaisit apua, mutta olet toisaalta liian ylpeä ja toisaalta tunnet olevasi liian voimakkaasti loukattu, että voisit kehenkään luottaa ja uskaltaisi laskea suojasi. Mäkin olen sun mielestäs yks mulkku ku heitän tällaista tänne, ties vaikkei ihan kaikki faktat olleetkaan tuossa nyt kohillaan lisäksi.

        Tällaisessa kasvottomassa paikassa on helpompi käyttäytyä vähän "kylmemmin" kuin irl. Voi olla, että oletkin joku trolli, ei voi tietää. En voi nähdä kasvojasi, kuinka mahdollisesti tuon riehuminen tulee henkilöltä, jonka silmistä näkisin tuskan enkä pahanilkisyyttä. Kyllä mä sua oikeasti mielelläni auttaisin, mutta täällä se on vaikeaa, ellet yhtään tule vastaan ja ymmärrän kyllä ettet tulekaan. Harmi.

        Toivottavasti muuten tänä viikonloppuna kävit kattomassa niitä sun rakkaitas, etkä jäänyt kotiin murehtimaan näitä palstakeskusteluja. :)


      • Jaahille
        Jaahille kirjoitti:

        Se on tuon Jaah!?:n tapa käsitellä asioita. Hän ottaa ikäänkuin etäisyyttä asioihin, hän ei pysty suoraan myöntämään, että hän yksinäinen, itsetunto-ongelmainen, entinen raskaasti koulukiusattu, lapseton neljännellä kymmenellä oleva vanhapiika. Anteeksi Jaah!?, mutta nuo asiat kyllä tulevat ilmi kirjoituksistasi. Ehkä sä haluaisit apua, mutta olet toisaalta liian ylpeä ja toisaalta tunnet olevasi liian voimakkaasti loukattu, että voisit kehenkään luottaa ja uskaltaisi laskea suojasi. Mäkin olen sun mielestäs yks mulkku ku heitän tällaista tänne, ties vaikkei ihan kaikki faktat olleetkaan tuossa nyt kohillaan lisäksi.

        Tällaisessa kasvottomassa paikassa on helpompi käyttäytyä vähän "kylmemmin" kuin irl. Voi olla, että oletkin joku trolli, ei voi tietää. En voi nähdä kasvojasi, kuinka mahdollisesti tuon riehuminen tulee henkilöltä, jonka silmistä näkisin tuskan enkä pahanilkisyyttä. Kyllä mä sua oikeasti mielelläni auttaisin, mutta täällä se on vaikeaa, ellet yhtään tule vastaan ja ymmärrän kyllä ettet tulekaan. Harmi.

        Toivottavasti muuten tänä viikonloppuna kävit kattomassa niitä sun rakkaitas, etkä jäänyt kotiin murehtimaan näitä palstakeskusteluja. :)

        Niin, ja puhumalla muista ihmisistä todella ikävään sävyyn, olet kyllä mullekin antanut luvan puhua susta ikävään sävyyn. Hyökkäys on paras puolustus ja ehkä siitä on kohdallas kyse?

        Usko silti kun sanon, että toivon sulle pelkästään hyvää :)


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe