Elikkä mistä löytyy lasit ilman vahvuuksia? Sellasia saman mallisia kun myydään kaikissa kaupoissa aurinko laseina. Laittakaa linkkejä jos tiedätte. kiitos
Mistä feikki lasit!?? vastatkaa!
14
4988
Vastaukset
- waeaqweaqeaqwaeawqw
- H&M
Hm:ltä saa enkä ny laittanu linkkiä koska puhelin.. Mutta hm:n sivuilla oli feikkilaseja jtn. Alle 10e mustana ja vaaleana :)
- lifemocker
voithan sinä käydä ostamassa silmälasiliikkeestäkin sangat ilman vahvuuksia :D
- lål
Ite löysin Citymarketista jollai 8€ :D
- Kukanvarsi
Mistä sieltä?itekki haluaisin.
- kaksoisolento
Moro
Cybershopista saa, sieltä oon ittekkin ostanut valkosilla sangoilla varustetut. :) Siellä on myös valkoisten lisäksi pinkkejä. - typerää taas
Mielestäni on typerää käyttää laseja ilman vahvuuksia. Suorastaan naurettavaa. Dissatkaa rauhassa, mutten itse ymmärrä sitä.
- Anonyymi
Jotkut cosplay tyypit tarvii ja esim naamiaisiin voi tarvita, jos on vahvuudet eikä tarvii oikeesti laseja, kaikki näkyy sumusena
- i know this
Älkää helvetti osikoon käyttäkö silmälaseja, jos niissä ei ole vahvuuksia. Vitun pellet.
- Viisasvanhus #jäljes
Antaa ihmisten ostaa silmälasit ilman vahvuuksia, miksi vain ne jotka eivät välttämättä näe kunnolla saisi niitä pitää? :D
- Mie54
Kampaajana tarvitsen suojalaseja koska kemialliset aineet käyvät silmiini. No enhän voi jotain kamalia suojalaseja käyttää palveluammatissa, lapsetkin alkaa pelkääm, joten feikkilasit ovat ihan ok!!! Kun vaan löytäs niitä jostain :)
- vanha_ketju_mutta_silti
Tilatkaa vaikka britti-amazonista, pääsee helposti toimituskuluineenkin alle 10e.
- Anonyymi
Ja näistä kommeneista näkee miks jotkut suomalaiset on perseestä :[
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346