Onko kellään kokemuksia kyseisestä puhelimesta ? Siinä ei varmaankaan ole suomenkielistä valikkoa. Olisiko suomenkielinen valikko mahdollisuus saada jostain kyseiseen puhelimeen ? Toimiiko hyvin Suomessa, kun ei ole myynnissä Suomen markkinoilla. Saako kameralla hyviä kuvia ? Eiköhän siinä nyt ollu kysymyksiä ihan tarpeeksi. Ihan kaikki tiedot kyseisestä puhelimesta ovat tervetulleita kunhan ne pitävät paikkansa. Paljon kiitoksia !!
SGH-E600
2
286
Vastaukset
- emmi
suomenkielinen valikko,senkus vain valitset sen sieltä kieliasetuksista ja kamerapuhelimesi on valmis käytettäväksi..
Saattaa tosin ensin teettää, sillä minullakin oli hollanninkieliset valikot päällä ensin....- Jenna
Ihmisiä ei taida kyseinen malli Suomessa kiinnostaa tai ehkä se johtuu sen vaikeasta hankittavuudesta kun ei ole vastauksia tullut. Mutta minua se kuitenkin kiinnostaa :o) Mitä kautta olet puhelimesi hankkinut ja minkä hintainen se oli ? Sitä ei kai myydä Suomessa. Saako siinä tekstiviestiä kirjoittaessa Ä ja Ö-kirjaimet ? Jos olet ehtinyt jo kokeilla kameraa niin saitko mielestäsi hyviä kuvia. Tiedätkö että siihen saa ohjelmoitua vaikka kaverin kuvan ja silloin kun kyseinen kaveri soittaa sinulle näkyy kaverin kuva ruudussa. Paljon kiitoksia sinulle vastauksistasi :o) Ps. jos haluat niin voit myös mailata minulle: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126078Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483586Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462760"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001718- 661150
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni142942Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10918Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874