Nessi?

Nessi?

Mitä mieltä olette nimestä Nessi? Omaan korvaan tosi söpö, mutta oma korva on jo niin tottunut siihen että on oikeasti vaikea enää sanoa onko se hyvä nimi tytölle. Kuulostaako liikaa lempinimeltä?

7

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nessu Nenäliina

      no ei ole hyvä nimi. ihan ku nessu.

    • tgyjjdjd

      Hyvä nimi se on.

    • Loch Nessin hirviö

      Voin vain kuvitella kuinka paljon Nessiä kiusattaisiin. Loch Nessin hirviö:)

      • skottifani

        Tyhmät kiusaa aina, oli nimi sitten Essi tai Nessi. Nessi on mielestäni ihan soma nimi, uudisnimi Suomessa. Olen itse Loch Nessin rannoilla aikanaan patikoinut, se on kaunis usvainen järvi Ylämaan pääkaupunki Invernessistä Ness-joen yläjuoksua päin. Itse äänestäisin nimen puolesta. Onnea tyttövauvan johdosta!


    • kiva nimi

      Kaikista nimistä voi väännellä jotain tai nähdä yhtymäkohtia ties mihin. Nessi on kaunis ja sopii suomalaiseen suuhun, tuumintaan vielä

      Inessa

    • naksi

      Tottahan se on tosi söpö vauvalle ja taaperolle, mutta 30-vuotias bisnesnainen nimeltä Nessi ei ehkä enää välitä olla hirveän söpö...

      Olen kuitenkin kuullut kamalampiakin, joten tehkää kuten haluatte Nessinne kanssa. Jessi olisi silti paljon parempi.

    • koirako?

      Tulee ihan mieleen joku koira.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe