Kuulin nimen Delinda ja se on nyt jäänyt pyörimään mieleen. Jos vauva on tyttö niin se voisi olla varteenotettava vaihtoehto. Haluttaisiin joku harvinaisempi nimi, mutta silti sellainen että se kuulostaa heti ensikuulemalta oikealta nimeltä, on kaunis, se pitää tunnistaa tytön nimeksi ja mielellään ei mitään c-väännöksiä.
Kaipaisin ehdotuksia toiseksi/kolmanneksi nimeksi! Ja vaikka aika varmoja jo ollaan tuosta Delinda-nimestä niin mikä jottei voisi ehdottaa vastaavan tapaisia etunimiäkin jos jollain mieleen tulee :)
Delinda?
4
81
Vastaukset
- Paula Lehmä
Kerrassan sikamaisen hirveä nimi!
- naksi
Delinda on kyllä jo liian lälly ja menee hyvän maun yli minusta... Varsinkin jos sukunimi on Möttönen.
Melinda sen sijaan on tosi nätti! Melissa, Matilda ja Amanda olisi myös vielä kauniita nimiä... Belinda on minusta vielä miinuksen puolella, mutta silti parempi kuin Delinda, joten laitan nyt senkin tähän...
Melinda Anni Sofia
Melinda Saara Sofia
Melissa Emmi Ilona
Melissa Aada Aurora
Matilda Aava Linnea
Matilda Sanni Aliisa
Amanda Mea Minea
Amanda Ella Juulia
Amanda Ella Eveliina
Selena Tilda Tuulia
Selena Anna Ofelia
(Belinda Elle Odette)
(Belinda Emma Alina)
Amelia Aida Anniina
Amelia Eimi Lyydia - hyvä nimi
Minusta ihan kaunis joskin aika harvinainen nimi. Ei yhtään sen omituisempi kuin monet muutkaan nimet nykypäivänä. Melinda, Jelinda, Delinda, Selinda... kaikki varmaan löytyy kastetuista. Että antakaa mennä vaan.
- oikeesti...
just...kaikki tuollaiset nimet pitäisi kieltää. Niin hirveitä "suurenmaailmanvillitysnimiä", jonka perässä usein juuri suomalainen tahvosukunimi.
Olen huomannut, että tietyn ikäiset naiset ( lue: hyvin nuoret nippanappa-naiset) laittavat samankaltaisia lässytysnimiä viattomille lapsilleen.
Toinen nimityyppi, jonka toivoisi unohtuvan, on kaikki jenniina, janniina, jannika, jennika-tyyliset nimet.
Nimen ei nyt tarvitse olla Pirkko tms perusnimi, mutta jotain rotia tuohon muka-muodikkaan nimen antamiseen.
Alkuperäiselle: Älä anna lapselle nimeä Delinda, tai muuta vastaavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189292
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266088- 1044966
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753510- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592941Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432711