Etsin kämppistä Oulun Tuiraan Merikoskenkadulle 1.7.2013 alkaen, koska nykyinen kämppikseni muuttaa silloin pois. Talo on parhaiden kulkuyhteyksien varrella:
- Lähes kaikki Oulun alueella kulkevat bussit menevät talon vierestä
- Keskustaan alle 2km
- Yliopistolle 4-5km
Asunnossa on molemmilla omat makuuhuneet yhteiseen käyttöön olohuone, keittiö ja kylpyhuone. Yhteispinta-ala 65 neliötä. Asunto on remontoitu 2007 tosi kivaksi. Vuokranantaja on yksityinen, joten hänen täytyy vielä "hyväksyä" uusi kämppikseni.
Asumiskulut/hlö/kk: Vuokra 350€ vesiennakko 13€ netti 10€ sähkö
Olen 23-vuotias työssäkäyvä nainen, ja mahdollisesti syksyllä opiskelija. Etsin suht rauhallista kämppistä, joka ei biletä (ainakaan meilä :D) joka vkl, koska itse olen jo jonkin verran rauhoittunut ja olen usein viikonloput töissä. Koska olen itse erittäin siisti, toivon että sinäkin olet ,ja pidät kiinni yhteisten tilojen siivousvuoroista. Jos kiinnostuit, laita viestiä tulemaan osoitteeseen [email protected]
Kämppis Oulu Tuira
tyttö
1
247
Vastaukset 1
- tyttö
Unohdin mainita, että minulla on pyykinpesukone, ja vakiovarustuksena keittiöstä löytyy astianpesukone. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut143802- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180603- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565