mistäs päin olette???
moi
9
586
Vastaukset
- höhöhöhöö
äkiltä
- myömännään
Iänekoskelta,pohjoisesta Keski-suomesta,läheltä savoa.....
- Kesäläinen
Jyväskylästä, syntynyt ja asunut Äänekoskella noin 20 vuotta.
Saattaa olla, että muuta takaisin, kunhan tytär on lähtenyt parin vuoden päästä opiskelemaan.
Kesät siellä jo vietänkin mökkimaisemissa. - isoluuta
Asunu täällä 5 vuotta, mutta en enää kauaa...
- lyylienti
Hämeenlinnasta ja muuttanu 2v sitten tänne
- fgggjj
Mikäs sut sai Hämeenlinnasta Äänekoskelle muuttamaan? Itsekin olen Hämeenlinnasta kotoisin ja asuin siellä 22 vuotta.Nykyään asun Vantaalla.
Vietän kesäisin paljon aikaa Äänekoskella ja nyt suunnittelen muuttoa Jyväskylään. Heinäkuussa pitäis kamat pakata ja tulla sinne suuntaan.
Jotenkin se Keski-suomi vaan vie voiton viihtyvyyden takia. - saku kaivo
fgggjj kirjoitti:
Mikäs sut sai Hämeenlinnasta Äänekoskelle muuttamaan? Itsekin olen Hämeenlinnasta kotoisin ja asuin siellä 22 vuotta.Nykyään asun Vantaalla.
Vietän kesäisin paljon aikaa Äänekoskella ja nyt suunnittelen muuttoa Jyväskylään. Heinäkuussa pitäis kamat pakata ja tulla sinne suuntaan.
Jotenkin se Keski-suomi vaan vie voiton viihtyvyyden takia.viihtyvyys ja äänekoski ei liity samaan juttuun mitenkään
- teretulemast
saku kaivo kirjoitti:
viihtyvyys ja äänekoski ei liity samaan juttuun mitenkään
Onhan se tuppukylä mutta ei se meno sen erilaisempaa ole muuallakaan.
Helsinki on täynnä viherpiipertäjiä ja muita puunhalaajia. Lisäksi varsinkin Sörnäisten alue on täynnä denareita ja narkkareita. Siinä sitä suurkaupungin mallia. Ei muuta kun muuta sinne kun kerran Äänekoski tympäsee.
Vuokra yksiöstä on reippaat 650-900€ ja neliöitä 20-30m2
- vm-56
Edelleen koskelainen vaikka olinkin pois n 30v, paluumuuttaja takaisin n.2v takaperin ja pois en muuta, palvelut paranee kokoajan, eläkeläisellä ei ole väliä onko töitä vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184141Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892293Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1391828- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91184Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27711
- 102711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681