moi

mistäs päin olette???

9

625

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhöhöhöö

äkiltä

• myömännään

Iänekoskelta,pohjoisesta Keski-suomesta,läheltä savoa.....

• Kesäläinen

Jyväskylästä, syntynyt ja asunut Äänekoskella noin 20 vuotta.
      Saattaa olla, että muuta takaisin, kunhan tytär on lähtenyt parin vuoden päästä opiskelemaan.
      Kesät siellä jo vietänkin mökkimaisemissa.

• isoluuta

Asunu täällä 5 vuotta, mutta en enää kauaa...

• lyylienti

Hämeenlinnasta ja muuttanu 2v sitten tänne

• fgggjj

Mikäs sut sai Hämeenlinnasta Äänekoskelle muuttamaan? Itsekin olen Hämeenlinnasta kotoisin ja asuin siellä 22 vuotta.Nykyään asun Vantaalla.
        Vietän kesäisin paljon aikaa Äänekoskella ja nyt suunnittelen muuttoa Jyväskylään. Heinäkuussa pitäis kamat pakata ja tulla sinne suuntaan.

Jotenkin se Keski-suomi vaan vie voiton viihtyvyyden takia.

• saku kaivo
        fgggjj kirjoitti:

Mikäs sut sai Hämeenlinnasta Äänekoskelle muuttamaan? Itsekin olen Hämeenlinnasta kotoisin ja asuin siellä 22 vuotta.Nykyään asun Vantaalla.
        Vietän kesäisin paljon aikaa Äänekoskella ja nyt suunnittelen muuttoa Jyväskylään. Heinäkuussa pitäis kamat pakata ja tulla sinne suuntaan.

Jotenkin se Keski-suomi vaan vie voiton viihtyvyyden takia.

viihtyvyys ja äänekoski ei liity samaan juttuun mitenkään

• teretulemast
        saku kaivo kirjoitti:

viihtyvyys ja äänekoski ei liity samaan juttuun mitenkään

Onhan se tuppukylä mutta ei se meno sen erilaisempaa ole muuallakaan.

Helsinki on täynnä viherpiipertäjiä ja muita puunhalaajia. Lisäksi varsinkin Sörnäisten alue on täynnä denareita ja narkkareita. Siinä sitä suurkaupungin mallia. Ei muuta kun muuta sinne kun kerran Äänekoski tympäsee.

Vuokra yksiöstä on reippaat 650-900€ ja neliöitä 20-30m2

• vm-56

Edelleen koskelainen vaikka olinkin pois n 30v, paluumuuttaja takaisin n.2v takaperin ja pois en muuta, palvelut paranee kokoajan, eläkeläisellä ei ole väliä onko töitä vai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      581
      1202
    2. 76
      869
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      269
      662
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      55
      636
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      179
      633
    6. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      161
      622
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      580
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      121
      563
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      526
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      486
    Aihe