Latvialaisen naisen kanssa kirjoittelu

MiracleLatvianLover

Tapasinpa paikallisen latvialaisen naisen. Joku Riikan asintuntija voi selventää,mutta paikan nimi on 3 soturia,tai 3 seppää tai 3 valkoista paitaa,tai jokin vastaava paikallista musiikkia soittava baari.

Oli tosi hauskaa pari vuotta sitten. Mitään intiimimpää ei ollut. Paikallinen nainen on alle 3-kymppinen, rehti, koulutettu ja kovasti töitä tekevä ja yrittävä ihminen.

EN uskoisi että hänellä olisi mitään kiinnostusta ulkomaalaisiin miehiin taloudellisten syiden vuoksi.

Olen kirjoitellut pari vuotta hänen kanssaan. Silloin tanssittiin, oli tosi kiva. Olemme kavereina kirjoitelleet paljon ja toki olen epävarma onko hän edes oikeasti kiinnostunut vai ei. Tottakai itsekin mietin olenko kiinnostunut...

Hänen vuokseen olen kiinnostunut kaikesta Latviasta. Olen koittanut lukea historiaa ja juttuja toisesta maailmansodasta. Jotenkin koen että tuntemallani naisella ei ole ehkä kiinnostusta tai sitten he eivät ole niin halukkaita juttelemaan maan historiasta. Ehkä lyhyt, reilun 20 vuoden itsenäisyyskin pitää mielessä että mikän ei ole varmaa...

Anyway,kysymykseen jso linjoilla on tekstiäni ymmärtävää suomalaisia ihmisiä jotka ovat kontaktissa Latviaan tai asuvat Latviassa.

Mistä asioista latvialainen nainen pitää ? Miten kirjoittelullani voisin tehdä vaikutuksen häneen. Mitkä asiat olisi hyvä ottaa huomioon kun latvialaista naist alähestyy ?

Olen kokenut mies, ja tottakai haluan tätä ihmistä persoonana, olen kiinnostunut ja tietysti myös seksuaalisesti. Tämä ei kumminkaan ole tärkein asia. Hän jotenkin vaikuttaa niin aidolta ihmiseltä ja olen kiinnostunut hänen kaikista mielipiteistään.

Vaikka itse olen elänyt mitä olen elänyt täällä Suomessa omaa elämää, ehkä olenseurustellut ehkä en, silti olen hänen kanssaan kirjoitellut ja jutellut kaikesta maan ja taivaan välillä englanniksi. Mulla siis täysin omaa elämää täällä (sitä en sen kummemmin tuo esille) ja hänellä varmaan poikakaveri tällä hetkellä, mutta ei me puhuta niistä asioista. Ystävyytemme toimii....jollain oudolla tasolla enkä itsekään tiedä millä. Joskus vitsailtiin salatapaamisista...ehkä joskus rehdisti ja aidosti ?

Vaikka olen paljon kokenut elämässä, niin jotenkin tanssiminen hänen kanssaan ja pienehkö yhteinen kävely käsikkäin Riikan puistoissa...kera parin pusun...jätti jotain mieleen. Jotain mikä ei ihan heti lähde.

Ollaan puhuttu että ehkä vuosien kuluessa tavataan - ehkä ei.

Olen joskus jo miettinytkin jos tapaisi suomalaisia latvialaisia asiantuntijoita jotka voisivat vähän enempi kertoa lisää latvialaisista ihmisistä ja latvialaisista naisista. Vaikka rehellisesti sanon että tunnen kovasi intohimoa tätä yhtä ihmistä kohtaan, niin henkisesti kuin fyysisesti, on minulla kuitenkin puhtaat jauhot pussissa tunnetasollakin.

En tiedä mitä olen edes kysymässä teiltä asiantuntijat, ehkä joku hyvä kirjoittaja vastatessaan osaa kertoa mitä olenkaan edes kysymässä ;). Mutta uskon että joku vastaa ja hieman kertoo.... :)

13

1418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riian kävijä

      " yhteinen kävely käsikkäin Riikan puistoissa"

      Omistaako joku Riikka puistoja?

      • eksfactor

        taas joku hönö viisastelemassa siellä ?


    • snovads

      sama tilanne itselläni,,,,,normaalit latvialaiset naiset käyttäytyvät asiallisesti.....ei ole tarvetta rahan perässä juosta vaikka köyhiä oltaisiinkin.....
      jos kommunikaatio sujuu, niin ovat mukavaa ja luotettavaa seuraa
      kysy reilusti mikä elämäntilanne hänellä,,,,,jos jo vakiintunut niin älä haaveile turhista vaan ole tyytyväinen siihen mitä sinulla jo on...

    • Hyviä ystäviä ovat

      Kapea on oma kokemukseni naisista, miesten kanssa kun olen töitä tehnyt monia vuosia. Mutta pari kertaa olen naistenkin kanssa ollut työtekemisissä ja heistä on sanottava, että aika rempseitä ja reippaanoloisia ovat, jos miehisessä liike-elämässä (konekaupassa) ovat uraa luoneet. Yksi tapaus erikoisesti jäi mieleen, arvon rouvan kanssa kävimme jopa laivan lähtöä odoteltaessa Helsingissä Vanhan Maestron iltapäivätansseissa. Hauskaakin meillä viisikymppisillä oli ja juttu kulki.

      Mutta mitään syvällisempää politiikasta, historiasta jne eivät yleensäkään halunneet keskustella. Ne vähät kommentit olivat jonkun miehen toteamus, että isä kuoli luoteihin rautatieasemalla kun oli liian hidas nousemaan Siperian junaan. Tai vitsintapainen kun joku nuori ja innokas kovasti kyseli ulkomaalaisilta, toinen tokaisi mitä sinä noin paljon kyselet. Siihen vastaus oli se historian opettama: on hyvä tietää mahdollisimman paljon jos vaikka kuulusteluissa kysytään. Tosiasia kai sentään oli että vanhassa järjestelmässä monet eivät halunneet tietoa, ettei sitten kuulusteluissa joutuisi vaikeuksiin.

      Kävin sen rouvan kotonakin kerran, pääsin aviomiehen ja rengin kanssa saunaankin ja vieraanvaraisuutta riitti.

    • snovads

      KÄYKÄÄ Riikan mihitysmuseossa...niin ymärrätte paremmin

    • eerohan se
      • zemppiä sulle vain

        Aloittajalle vain, että olet nyt itse siinä asemassa, että voit tutustua tähän latvialaiseen naiseen. En lähtisi yleistämislinjalle, että millaisia ovat nämä latvialaiset naiset. Tiedäthän sinäkin kokeneena, ettei suomalaisetkaan naiset ole keskenään lainkaan samanlaisia. Niin varmaan myös latvialaisilla on omat mielipiteensä asioihin ja tykkäävät ja arvostavat eri asioita. Oman tuntemukseni mukaan Suomessa ei vaalita hyvien tapojen opettelua tai niiden noudattamista yhtä paljon kuin esim. juuri Latviassa ja useimmissa muissakin Euroopan maissa. Tässä mennään mielestäni kotimaassamme metsään, sillä valitettavan usein suomalaiset käyttäytyvät moukkamaisesti tänä päivänä.
        Uskon latvialaisen tuttavuutesi arvostavan fiksua käytöstä ja varmasti sitäkin, että olet kiinnostunut myös hänen maastaan. Kannattaisi opetella myös jonkin verran latvian kieltä. Sehän ei ole vaikea kieli suomalaiselle ja siinä on paljon myös suomalaisilta kuulostavia sanoja, vaikka ei virallisesti sukulaiskieli olekaan. Suomelta kuulostavat sanat ovat tarttuneet latvian kieleen liiviläisten vaikutuksesta.
        Latvian historia on erittäin monivaiheinen ja mielenkiintoinen. Olen itsekin siitä kiinnostunut, mutta en tiedä olisinko kovin innostunut siitä, jos ulkomaalainen nainen alkaisi minulta kyselemään Suomen historiasta ja siitä, miten suhtaudun Suomen sotahistoriaan tai muuhun. Enpä jaksa uskoa sillä saatavan aikaan kovinkaan positiivista vaikutusta. Ehkä tämä latvialainen nuorehko nainen haluaa elää paremmin tätä päivää tai jopa tulevaisuutta. Siitä sinun kannatta ottaa itse selvää.
        Aina on hienoa, kun kun voi pitää yhteyttä yli rajojen uusien tuttavuuksien kanssa.
        Se rikastaa joka tapauksessa elämää varmasti molemmin puolin.


      • go blonde
        zemppiä sulle vain kirjoitti:

        Aloittajalle vain, että olet nyt itse siinä asemassa, että voit tutustua tähän latvialaiseen naiseen. En lähtisi yleistämislinjalle, että millaisia ovat nämä latvialaiset naiset. Tiedäthän sinäkin kokeneena, ettei suomalaisetkaan naiset ole keskenään lainkaan samanlaisia. Niin varmaan myös latvialaisilla on omat mielipiteensä asioihin ja tykkäävät ja arvostavat eri asioita. Oman tuntemukseni mukaan Suomessa ei vaalita hyvien tapojen opettelua tai niiden noudattamista yhtä paljon kuin esim. juuri Latviassa ja useimmissa muissakin Euroopan maissa. Tässä mennään mielestäni kotimaassamme metsään, sillä valitettavan usein suomalaiset käyttäytyvät moukkamaisesti tänä päivänä.
        Uskon latvialaisen tuttavuutesi arvostavan fiksua käytöstä ja varmasti sitäkin, että olet kiinnostunut myös hänen maastaan. Kannattaisi opetella myös jonkin verran latvian kieltä. Sehän ei ole vaikea kieli suomalaiselle ja siinä on paljon myös suomalaisilta kuulostavia sanoja, vaikka ei virallisesti sukulaiskieli olekaan. Suomelta kuulostavat sanat ovat tarttuneet latvian kieleen liiviläisten vaikutuksesta.
        Latvian historia on erittäin monivaiheinen ja mielenkiintoinen. Olen itsekin siitä kiinnostunut, mutta en tiedä olisinko kovin innostunut siitä, jos ulkomaalainen nainen alkaisi minulta kyselemään Suomen historiasta ja siitä, miten suhtaudun Suomen sotahistoriaan tai muuhun. Enpä jaksa uskoa sillä saatavan aikaan kovinkaan positiivista vaikutusta. Ehkä tämä latvialainen nuorehko nainen haluaa elää paremmin tätä päivää tai jopa tulevaisuutta. Siitä sinun kannatta ottaa itse selvää.
        Aina on hienoa, kun kun voi pitää yhteyttä yli rajojen uusien tuttavuuksien kanssa.
        Se rikastaa joka tapauksessa elämää varmasti molemmin puolin.

        tässähän näitä Latvian blondeja

        http://www.youtube.com/watch?v=oJ6PTXAgEB4


      • vaatimuksia
        zemppiä sulle vain kirjoitti:

        Aloittajalle vain, että olet nyt itse siinä asemassa, että voit tutustua tähän latvialaiseen naiseen. En lähtisi yleistämislinjalle, että millaisia ovat nämä latvialaiset naiset. Tiedäthän sinäkin kokeneena, ettei suomalaisetkaan naiset ole keskenään lainkaan samanlaisia. Niin varmaan myös latvialaisilla on omat mielipiteensä asioihin ja tykkäävät ja arvostavat eri asioita. Oman tuntemukseni mukaan Suomessa ei vaalita hyvien tapojen opettelua tai niiden noudattamista yhtä paljon kuin esim. juuri Latviassa ja useimmissa muissakin Euroopan maissa. Tässä mennään mielestäni kotimaassamme metsään, sillä valitettavan usein suomalaiset käyttäytyvät moukkamaisesti tänä päivänä.
        Uskon latvialaisen tuttavuutesi arvostavan fiksua käytöstä ja varmasti sitäkin, että olet kiinnostunut myös hänen maastaan. Kannattaisi opetella myös jonkin verran latvian kieltä. Sehän ei ole vaikea kieli suomalaiselle ja siinä on paljon myös suomalaisilta kuulostavia sanoja, vaikka ei virallisesti sukulaiskieli olekaan. Suomelta kuulostavat sanat ovat tarttuneet latvian kieleen liiviläisten vaikutuksesta.
        Latvian historia on erittäin monivaiheinen ja mielenkiintoinen. Olen itsekin siitä kiinnostunut, mutta en tiedä olisinko kovin innostunut siitä, jos ulkomaalainen nainen alkaisi minulta kyselemään Suomen historiasta ja siitä, miten suhtaudun Suomen sotahistoriaan tai muuhun. Enpä jaksa uskoa sillä saatavan aikaan kovinkaan positiivista vaikutusta. Ehkä tämä latvialainen nuorehko nainen haluaa elää paremmin tätä päivää tai jopa tulevaisuutta. Siitä sinun kannatta ottaa itse selvää.
        Aina on hienoa, kun kun voi pitää yhteyttä yli rajojen uusien tuttavuuksien kanssa.
        Se rikastaa joka tapauksessa elämää varmasti molemmin puolin.

        Oletko varma että aloittaja olisi sivistynyt?


      • lycka till
        zemppiä sulle vain kirjoitti:

        Aloittajalle vain, että olet nyt itse siinä asemassa, että voit tutustua tähän latvialaiseen naiseen. En lähtisi yleistämislinjalle, että millaisia ovat nämä latvialaiset naiset. Tiedäthän sinäkin kokeneena, ettei suomalaisetkaan naiset ole keskenään lainkaan samanlaisia. Niin varmaan myös latvialaisilla on omat mielipiteensä asioihin ja tykkäävät ja arvostavat eri asioita. Oman tuntemukseni mukaan Suomessa ei vaalita hyvien tapojen opettelua tai niiden noudattamista yhtä paljon kuin esim. juuri Latviassa ja useimmissa muissakin Euroopan maissa. Tässä mennään mielestäni kotimaassamme metsään, sillä valitettavan usein suomalaiset käyttäytyvät moukkamaisesti tänä päivänä.
        Uskon latvialaisen tuttavuutesi arvostavan fiksua käytöstä ja varmasti sitäkin, että olet kiinnostunut myös hänen maastaan. Kannattaisi opetella myös jonkin verran latvian kieltä. Sehän ei ole vaikea kieli suomalaiselle ja siinä on paljon myös suomalaisilta kuulostavia sanoja, vaikka ei virallisesti sukulaiskieli olekaan. Suomelta kuulostavat sanat ovat tarttuneet latvian kieleen liiviläisten vaikutuksesta.
        Latvian historia on erittäin monivaiheinen ja mielenkiintoinen. Olen itsekin siitä kiinnostunut, mutta en tiedä olisinko kovin innostunut siitä, jos ulkomaalainen nainen alkaisi minulta kyselemään Suomen historiasta ja siitä, miten suhtaudun Suomen sotahistoriaan tai muuhun. Enpä jaksa uskoa sillä saatavan aikaan kovinkaan positiivista vaikutusta. Ehkä tämä latvialainen nuorehko nainen haluaa elää paremmin tätä päivää tai jopa tulevaisuutta. Siitä sinun kannatta ottaa itse selvää.
        Aina on hienoa, kun kun voi pitää yhteyttä yli rajojen uusien tuttavuuksien kanssa.
        Se rikastaa joka tapauksessa elämää varmasti molemmin puolin.

        Oliko ko. nainen ilotyttö, se kait olisi selvinnyt tai jotenkin rikollisissa puuhissa?
        Jos vaiktutti ihan tavallisleta eli rehelliseltä ihmiseltä, ota yhetyttä ja mene Latviaan uudelleen.
        Mutta jätä alkoholin käyttö normaalin rajoihin ettei törmää johonkin ikävään.


    • rifa3

      Mikset ole mennyt tapaamaan tätä naista uudelleen, eihän tuo Latvia nyt ole toisella puolella maapalloa? Turhaan täällä kyselet, kun voit mennä paikankin päälle tapaamaan...Ja ole oma itsesi, se joko riittää tai sitten ei.

    • riiassa ollut

      Se talo on muistaakseni Kolme veljestä.

      • latviešumeitene

        Siis miksi puhut siitä talosta. Aloittaja puhui baarista. Sen paikan nimi on "Četri balti krekli" eli "Neljä valkoista paitaa". Alun perin oli muusikoiden kokoontumispaikka, mutta myöhemmin siitä tuli musiikkiklubi. Siellä soitettiin vain ja ainoastaan latvialaisten tekemää musiikkia. Nyt kyllä en tiedä mitä siellä tapahtuu. En ole käynyt siellä jotain 2 vuotta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe