Tällaista WhatsAppia ymmärtääkseni käytetään jotteivat tekstiviestit kerryttäisi laskua. Itse viestitysohjelma kai jotakin maksaa. Luurini on Nokia N900.
Joka tapauksessa, eräs nuori nainen kehotti lataamaan tämän viestitysohjelman, hänellä "on siellä kuvia ja muuta". Onko minun mahdollista esiintyä muulla kuin omalla nimelläni?
Puhumme nyt Kolumbiasta ja kuten olemme saaneet tuta, minulla ei ole aavistustakaan mitä kaikkea WhatsApp tallentaa ja jakaa muille, esim. kaverin kavereille. Toisaalta haluan suhteisiin tuon mallin näköisen ja mittaisen olennon kanssa.
WhatsApp-oppia
4
174
Vastaukset
- ulkonäkö pettää
Ole varovainen tummien kanssa,tollaset suhteet päättyy yleensä onnettomasti
- Älli källä
Tässä onnella ole mitään tekemistä, minä en halua edes oikeaa nimeäni tietoon.
-Saako WhatsAppin asennettua tuohon luuriini ilman mukinoita?
-Saanko rekisteröidyttyä toisella nimellä?
-Kuviaan saa ladattua useita, kuten Fb:ssä?
Vai mitä, häh? - en luottais
onko siinä mitään järkeä peitellä identiteettiään jos kuitenkin haluaa sen miehen,joskushan se on kohdattava
tommone tuntuu tod vaaralliselta leikiltä,järki käteen ja etsi suomesta mies - Älli källä
Ai niin, joo. Minä olen 185 cm mies, vastapuoli 175 cm nainen.
Toistan:
-Saako WhatsAppin asennettua tuohon minun luuriini ilman mukinoita?
-Saanko rekisteröidyttyä toisella nimellä?
-Saako kuviaan ladattua useita, kuten Fb:ssä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026