kuran diilaajat

kuran diilaajat

Kaikki tän palstan kävijät on kuran diilaajia jotka kuuntelee säkkijärvenpolkkaa ja nuoruusmuistoja täyttä sontaa sellane lande aikojen muistelu

10

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CVCCVCBCB

      Säkkijärvenpolkka on 100 kertaa parenpaa musikkia ,kuin nykyajan sairas melumusikki.Enne sentään osattiin tehdä kaunista musikkia ,nykyisin vain mieletöntä metelöintiä.

    • jonas128

      Oon kyllä samaa mieltä alottajan kanssa et täyttä paskaa tää iskelmä ja muut sontapolkat

      • juuei2

        Kauhea maallekaipuu silti tuntuu joillakin olevan kun erään musiikkityylin "laulu" kuulostaa lähinnä sonnilauman mölinältä.... sonnit voittaa silti 6-0. Ja puhtaasti.


    • ???????

      No mitä ********iä täällä edes kulutatte aikaanne näin sontaisella forumilla???? hus hus!

      • ei lapsille

        Menkääs pennut muualle kitisemään ,


    • täyttäkuraa

      Iskelmä ei oo edes musiikkia se on vaa viulujen kitinää ja haitareiden paskoja ääniä tuun vihaseks jos ees kuulen sitä roskaa, sen vois luokitella meluks mikä on vaarallista ihmiselle en arvosta yhtäkään jätkää joka kuuntelee sitä lietettä

      • usko pois kakara

        Kunhan kasvat kakara aikuiseksi ,ehkä mielipiteet muutuu.


      • täyttäkuraa
        usko pois kakara kirjoitti:

        Kunhan kasvat kakara aikuiseksi ,ehkä mielipiteet muutuu.

        Olen 26 vuotias


      • 2*26

        No no poju... Anna ihmisten kuunnella sitä mistä tykkäävät . Toiset kuuntelee mieluummin viuluja ja haitaria kuin särökitaraa . Ja sillä särökitarallaki on tehty nääs täyttä p.... samoin kuin koskettimillakin. Ite käännän kanavaa jos sattuu kuulumaan jotain tuku-tuku- musiikkia mutta en silti ala ihmisiä luokittelemaan sen mukaan mitä kuuntelee.


    • yksvaa91

      Tää on kyllä paskin foorumi mitä on suomi24sessa kukaa ei tosissaa kuuntelis tällästä paskaa. Iskelmä on häpeä suomelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      406
      1623
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1220
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      844
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      189
      759
    Aihe