dominoija cockeri

minuahan-ei-alisteta

Jokapäivä käydään koirapuistossa ja siellä tämä cockeri alistaa, eli hyppii selkään... ne on yleensä ne tietyt joita se alistaa, mua oikeesti niin sapettaa se äijä ku se ei voi mennä hakee koiraansa alas toisten selästä, aina vaa huutaa 50 m päästä että ei!
Parempi olis tietty että koira ja sen omistaja ei kävis ollenkaa puistossa.

No se on nyt mun koiraani alkanu alistaa, tehny tätä about viikon verran. Olen sanonu sille äijälle, että mun koirani ei siedä sit kovin kauaa tota alistamista, et sinuna kieltäisin ja kunnolla. MINUN TEHTÄVÄNI EI OLE ALKAA TORUMAAN JA OTTAMAAN MUITA KOIRIA POIS ALISTAMASTA MINUN KOIRAA, kerran olen varotellut jo tarpeeksi usein ja jokainen pitää vain huolen siitä omasta koirasta.

No viikon se jaksoi sitä alistamista, näytti vaan hampaita. Cockeri sai pysyvät reiät korviinsa ja ainakin etujalkaan. En tietty ole ylpeä koirastani, en missään nimessä!! Mutta jos kerran herra on itse nähny kuin cockerinsa alistaa kokoajan mun koiraa koko sen ajan mitä koirani on puistossa, ni johan se alkaa muaki ärsyttää.

Mutta se mistä olen yllättynyt niin cockerin omistaja ei tullu mulle valittaa ja vaatimaan eläinlääkärikulujen maksamista ( tosin en olis maksanu, koska minun koiraani tässä viikon verran alistettiin, eikä annettu rauhassa puistoilla, ja muutenkin puistoon ku tullaan ni tullaan omalla vastuulla , minulla ei ole korvausvelvollisuutta). Tuli mieleen että ihanku se cockerin omistaja olis jotenki toivonu tota että joku päivä joku näyttää sille kunnolla että oppis kantapään kautta, koska cockerin omistaja ei ollu surullinen ollenkaa sanos vaan että : ihan oikein , siitä saat ku et osaa ikinä olla kunnolla!

Ja tässä vielä selvennys ,tiedän että monet varmasti pistää sympatiat sen puolelle jota on satutettu, suloista cockeria, niin pistän minäkin, en suvaitse tollasta. Mutta siitä sai omistaja opetuksen että noihin alistamisiin on parempi puuttua ku olla vaan niiku ei mitään...saapa nähdä miten käy, tuleeko namä parivaljakko vielä puistoilee ja jos tulee ni alkaakohan herra hieman katsomaan koiransa perään. Silti uskon että moni on myös hyvillään että alistajat on ainaki hetken poissa puistosta ja palaa ehkä fiksumpana.

Koirani ei ole millään tavalla aggressiivinen, ei ihmisille, ei eläimille (asuu toisen uroksen ja nartun kanssa. 2 kissaa meiltä löytyy myös) mutta muistkaa ihmiset nyt katsoa vähä koirienne perään, jokaisella on kumminkin vastuu siitä omasta koirasta! itse ku menen puistoon , katson aina minne ja mitä koirani tekee! Tässä pieni tarina ja opetus , tiedä sit jaksoko kukaan loppuun lukea. Saa pistää omia mietteitä ja kommentteja.

3

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein-teit

      Toi on ihan oikein! noi jotka alati nylkyttää ja alistaa ei niille pidä kääntää toista poskea, dominoijat saa pataa ja se on hyvä. On se kyllä saatanan kumma jos omistja on niin lahopää ettei voi ottaa koiraa mukansa ja lähteä puistosta. Oman koirani en anna hyppiä kenenkää selkää

    • 13+11

      Koirasi ei luota sinuun . Sinun olisi kuulunut heti alkuunsa tehdä sen alistajan touhuista loppu ! Nyt koirasi tietää että sallit sen käydä muiden koirien kimppuun ja tulee varmasti tekemään sen .

    • enni4

      Aika monet koirat alistavat ja nylkyttävät muita koiria. Jopa meidän tiibetinspanieli narttu osaa sen taidon, koska on ollut pentuna muiden alistettavana niin on nyt sitä mieltä että hänkin haluaa kokeilla. Vaikka en annakkaan sen sitä harrastaa jotta tuommoista ei tapahtuisi.

      Meillä löytyy myös sellainen tapaus joka haluaisi olla kaikkien pomo ja alistaa kaikki toiset koirat melkeimpä. Muutaman kerran toinen meidän isommista koirista puri kuonoon reiän ja sen jälkeen osasi muutaman kuukauden taas käyttäytyä. Ja olen sitä mieltä että joskus koiran pitää oppia kantapään kautta ettei voi aina olla toisten selässä kiinni.

      Omistaja tietenkin teki väärin ettei ottanut koiraansa irti sinun koirastasi mutta niinkuin sanottu "omalla vastuulla" tullaan koirapuistoon. Koskaan ei ole takeita muiden koirien reaktiosta pelokkaaseen tai arkajalkaan joka pyörii mamman jalkojen välissä. Ne ovat kuitenkin vain eläimiä.

      On sekin kummallista että ihmiset eivät ymmärrä että koirat tekevät sitä että alistavat muita koiria vaikka ei olisikaan kiimassa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe