Kimppakämppä Fuengirolasta

Fuengirolaan 2

Hei!
Aion viettää ensi syksyn-talven 13-14 Fuengirolassa. Olen lähdössä yksin ja etsin nyt henkilöä jakamaan vuokra-asunnon kanssani kustannusten säästämiseksi. 2 makuuhuoneen vuokra n. 500-600. Olen 61-v nuorekas eläkeläinen, kielitaitoinen, avoin ja tulen ihmisten kanssa toimeen.
Mikäli haluaisit myös lähteä talveksi lämpimään, mutta et halua/rohkene yksin, otapa yhteyttä: [email protected]

13

650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fuengirolaan2

      Huom Kimppakämmpä ilmoitus: asuinkumppanin hakijana on siis naispuoleinen henkilö!

    • kiinnostaa fuengir.

      Hei,
      minulla heräsi mielenkiinto, aiemmin asustelin 3 kk siellä (on siitä jo muutama v. aikaa). Kimppa-asuminen meni hyvin, mutta seuraa en kovinkaan toiveista huolimatta saanut saman ikäisestä kämppiksestäni, koska hän oli valitettavasti alkoholisoitunut juoppo. Joka ilta keittiön pöydällä oli vartoomassa Smirnov-vodkapullo, joka sitten näytti tyhjentyneen aamuun mennessä!! Toistuvasti tämä tapaus kinusti tupakkaan kolikoita.. ei tuntuneet rahat piisaavan. Joten oli ihan turha elätellä toiveita että hänestä olisi saanut seuraa ulkona ruokailemiseen! :(
      .. mutta asiasta toiseen. Olen myös nuorekas! Kun täytin 40 lakkasin laskemasta vuosia, joten en muista kuinka vanha olen, mutta suurinpiirtein 40 ja jotakin päälle. Viime aikoina olen aika paljon oleskellut eräässä toisessa turvallisessa välimeren maassa, mutta kun suunnitteilla on joskus eläkkeellä muuttaa Espanjaan, niin voisihan Espanjan ottaa vaihteeksi taas kuvioihin. Mietin nyt kuienkin vielä, kun ei varsinaisesti ollut alkuperäinen suunnitelma tuo Fuengirola. Mutta ainahan se kuulostaa hyvälle! Se olisi kyllä hyvä jos vuokra olisi tuolla 250..300 euron paikkeilla per nuppi. Tosin lämpimää siellä on turha odotella talvella, painvastoin hyytävän kylmä ja asunnot myös on kylmiä, ainakin suurinosa niistä, mutta onhan se elämyksenä muuten hieno paikka! Kun olin sen 3 kk olin kesällä, jolloin oli taasen liian kuuma!:) Laitan myöhemmin yksityisviestiä, kunhan tässä äkkiseltään mietin ensin.. Mitä ajankohtaa syksystä lähdöksi ja mitä kuukautta paluuksi olet ajatellut? Onko sinulla jokin erityinen harrastus mitä teet siellä?

      • fuengirolaan2

        Minulla on yhtenä vaihtoehtona ollut kyllä Ingleskin:))


      • fuengirolaan2

        Ajattelin 15.9 -1.10. lähtöä ja paluuta joskus kevättalvella. Alkoholi ei ole ongelma. juon korkeintaa pari lasillista viiniä silloin tällöin. Pidän pyöräilystä ja aion ottaa pyörän messiin. En ole siis mikään kilpapyöräilijä, vaan ajalen normaalia vauhtia ja katselen maisemia. Kuntosalia harrastan täällä kotona selän kunnossapitämiseksi ( ja täytyyhän sitä jatkaa: sielläkin)) Espanjaa yritän opiskella nyt niin paljon kuin mahdollista ja Fuengirolassa on kielikursseja ulkomaalaisille, joten se on varmasti minus listallani ohjelmassa..


      • Anonyymi
        fuengirolaan2 kirjoitti:

        Minulla on yhtenä vaihtoehtona ollut kyllä Ingleskin:))

        ...


    • matkallesyys

      Hei kysyisin sinulta Kiinnostaa fuengir.mistä sinä sellaisen kämppäkaverin löysit Oliko teistä kumpikaan asunnon päävuokralainen vai oliko se juoppo sen asunnon omistaja.Etkö ennestään tuntenut henkilöä kenen kämppäkaveriksi menit vai kuinka se kävi.Minä olen harkinnut fuengirolaan matkustamista mutta vain pari kuukautta korkeintaan syksyllä voisin olla.Täytyy nyt kuulostella kuis täsä käy.

    • Takaisin lämpimään

      Hei!

      Olem 50-kymppinen nainen, ja olen myös lähdössä Fuengirolaan ensi syys - tai lokakuussa. Olem ollut siellä tämänkin talven töissä. Palasin pari viikkoa sitten Suomeen, mutta veri vetää takaisin lämpimään Espanjaan. Olen myös kielitaitoinen ja tunnen Fuengirolaa melko hyvin. Tulen mielelläni jakamaan kämpän kanssasi. Olen rauhallinen luonteeltani, ja alkoholi ein ole ongelma, koska teen teen työtä siellä niin ei parane juopotella.

      • fuengirolaan2

        Hei!

        Minulla on jo kaveri loka- ja marraskuuksi. Tammi-maaliskuulle ei ole ketään.Olen siis vuokrannut sieltä asunnon jo. Jos kiinnostaa [email protected]


    • kirppu4

      Missä olet Simo dos Leones 2. Kirppu kaipaa

    • 9+20

      Loma-asuntoja löytyy myös tuolta Costa del solin alueen markkinapaikasta www.aurinkotori.org

    • Anonyymi

      Hei. Olen myös Fuengirolaan menossa Helmikussa ja haen kimppakämppä Olen 66 v nuorekas nainen.

      • Anonyymi

        Muutamakin vuosi on tuossa vierähtänyt.


      • Anonyymi

        Sen verran nuorekas ettet ymmärrä katsoa kysyjän ja ketjun päivämääriä.
        Sentään 2013 vuodesta on aika kauan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe