kampaamo/kosmetologipalveut Alanyassa

Miisu

hei!

Olemmelähdössä syyskuun lopussa (millaiset ilmat silloin yleensä on? Toivottavasti ei kovin vaihtelevaa, vaan aurinkoa!) Alanyaan ja kysyisin, onko jollakulla kokemusta kampaajasta/ kosmetologista sillä seudulla? Mitä maksaa? Onko hyvä jne.

Kiitos.

Miisu

6

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summerlove

      tosi hyvät ja halvat kampaaja 4-10e.Muodikaasti leikkavaavat.ja väritkin ihan ok.kosmetologista ei kokemusta haluttais kyllä kokeilla joskus.olen itsekkin lähdössä syyskuun 18pv alanyaan ja aion käydä kampaajalla siellä.Hyvää lomaa sinulle.

      • laura

        Minäkii lähen 18pv ens kuuta. Mihin hotelliin meet? Jos ite oot ollu aikasemminkin niin ois kiva saada neuvoja näin ekakertalainen ku olen..


      • summerlove
        laura kirjoitti:

        Minäkii lähen 18pv ens kuuta. Mihin hotelliin meet? Jos ite oot ollu aikasemminkin niin ois kiva saada neuvoja näin ekakertalainen ku olen..

        joo oon suunnitellut 18pv lähtöä mut en ole varannut matkaa viellä,otan niin sanotun äkkilähdön, mut deturilta ajattelin ottaa, koska olen todennut sen hyväksi, hyvällä paikalla hotellit,hyvät oppaat,koneessa ilmaiset juomat.
        mihin hoteliin olet menossa??


    • Amanda

      Ystävättären hiukset kärähtivät permanentissa viitisen vuotta sitten. (Niinhän voi käydä kotimaassakin.) Jalka- ja käsihoito pitää ottaa
      joka reissulla. Se on todella edullista verrattuna
      suomen hintatasoon.
      Voin suositella sekä kampaajia, että kosmetologeja.
      Säät kyllä yleensä suosivat syyskuussa hyvinkin.
      Ei ole vielä koskaan silloin osunut huonoa keliä.
      Lokakuun lopulla ennemminkin alkaa olla jo kovin
      vaihtelevaista.
      Nauttikaa lomastanne kaikin puolin!

      • Ei kampaajalle

        Kävin Alanyan hienoimmassa kampaamossa laittamassa raitoja hiuksiini ja leikkaamassa..olin tulokseen tosi tyytyväinen,kunnes tulin takaisin Suomeen ja kipasin kampaajalla...tukan kanssa tuli ongelmia kun kampaaja oli Turkissa käyttänyt aineita joita ei enää Suomessa käytetä,..turkkilaisilla kun on HIEMAN erityyppinen tukka..Kampaaja yritti putsata väriä ja haistoin itse ns metallinhajun hiuksia pestäessä..kadutti kauheasti...enkä ole ainoa....ei väriä yms...leikata kyllä voi..


    • Ritu

      Minulle tehtiin leikkaus/väri sekä kampaus viime reissulla. Maksoi n. 30 €. Olin väriin tyytyväinen eikä sen kanssa ollut ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe