hei!
Olemmelähdössä syyskuun lopussa (millaiset ilmat silloin yleensä on? Toivottavasti ei kovin vaihtelevaa, vaan aurinkoa!) Alanyaan ja kysyisin, onko jollakulla kokemusta kampaajasta/ kosmetologista sillä seudulla? Mitä maksaa? Onko hyvä jne.
Kiitos.
Miisu
kampaamo/kosmetologipalveut Alanyassa
6
962
Vastaukset
- summerlovetosi hyvät ja halvat kampaaja 4-10e.Muodikaasti leikkavaavat.ja väritkin ihan ok.kosmetologista ei kokemusta haluttais kyllä kokeilla joskus.olen itsekkin lähdössä syyskuun 18pv alanyaan ja aion käydä kampaajalla siellä.Hyvää lomaa sinulle. - lauraMinäkii lähen 18pv ens kuuta. Mihin hotelliin meet? Jos ite oot ollu aikasemminkin niin ois kiva saada neuvoja näin ekakertalainen ku olen.. 
- summerlovelaura kirjoitti:Minäkii lähen 18pv ens kuuta. Mihin hotelliin meet? Jos ite oot ollu aikasemminkin niin ois kiva saada neuvoja näin ekakertalainen ku olen.. joo oon suunnitellut 18pv lähtöä mut en ole varannut matkaa viellä,otan niin sanotun äkkilähdön, mut deturilta ajattelin ottaa, koska olen todennut sen hyväksi, hyvällä paikalla hotellit,hyvät oppaat,koneessa ilmaiset juomat. 
 mihin hoteliin olet menossa??

- AmandaYstävättären hiukset kärähtivät permanentissa viitisen vuotta sitten. (Niinhän voi käydä kotimaassakin.) Jalka- ja käsihoito pitää ottaa 
 joka reissulla. Se on todella edullista verrattuna
 suomen hintatasoon.
 Voin suositella sekä kampaajia, että kosmetologeja.
 Säät kyllä yleensä suosivat syyskuussa hyvinkin.
 Ei ole vielä koskaan silloin osunut huonoa keliä.
 Lokakuun lopulla ennemminkin alkaa olla jo kovin
 vaihtelevaista.
 Nauttikaa lomastanne kaikin puolin!- Ei kampaajalleKävin Alanyan hienoimmassa kampaamossa laittamassa raitoja hiuksiini ja leikkaamassa..olin tulokseen tosi tyytyväinen,kunnes tulin takaisin Suomeen ja kipasin kampaajalla...tukan kanssa tuli ongelmia kun kampaaja oli Turkissa käyttänyt aineita joita ei enää Suomessa käytetä,..turkkilaisilla kun on HIEMAN erityyppinen tukka..Kampaaja yritti putsata väriä ja haistoin itse ns metallinhajun hiuksia pestäessä..kadutti kauheasti...enkä ole ainoa....ei väriä yms...leikata kyllä voi.. 

- RituMinulle tehtiin leikkaus/väri sekä kampaus viime reissulla. Maksoi n. 30 €. Olin väriin tyytyväinen eikä sen kanssa ollut ongelmia. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset819882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1287365
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906027
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään534114
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804020
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut483995
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503689
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133080
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi573070
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73067