Meidän perhe kasvaa maaliskuun puolivälissä yhden lapsen verran, ja nimi olisi hukassa! Tytön ja pojan nimiä saa ehdotella, ei haluttu tietää skp etukäteen:)
Ollaan yritetty etsiä S-kirjaimella alkavia pojan nimiä, jotka loppuisivat O-kirjaimeen, mutta ei vaan tule mieleen muuta kuin Simo... Itse Simosta tykkään, mies vielä miettii. Ja onko vähän väärä aikakausi, verrattuna Sampoon ja Suloon?? Lisää, pliis!
Tyttöjen nimiä sitten taas on monia hyviä, kuten Silja, Silvia, Sylvi, Sylvia, Saila, Saimi, Sofia ja Serafiina... Lisää saa vieläkin antaa! :) Toiseksi nimiksi tulee Maria, kolmaskin tulee suvusta, riippuen vielä mikä tulee etunimeksi.
Huutavampi pula on siis tällä hetkellä pojan nimistä... Hjälp!
Sampo ja Sulo +1
25
655
Vastaukset
- Täti
Tässä vielä muutama S:llä alkava o:hon loppuva pojan nimi:
Sippo, Seppo , Sauvo ja Silvo.- ap!
Silvo on kyllä ihana! Olenko ainut, jonka mielestä kyllä vähän naisellinen...?
- jenna.
Sampo, Sulo ja: (tässä nyt muitakin kuin s:llä alkavia nimiä, mutta jos se ei haittaa :) )
Selma
Saara
Lahja
Sirke
Lilja
Lempi
Helmi
Oili
Milla
Aarni
Otso
Kuura
Kauno
Peetu
Pessi
Pietu
Touko
Alvi- ap!
Ei haittaa ollenkaan:)
Selma on mahtava! Liljakin menee listalle... Ja ehdottamasi LEMPI oli ihan mahti - sopii Sampoon äänneasultaan ja Suloon merkitykseltään... Aivan ihana, jopa täydellinen!! :D Täytyy pehmitellä miekkosta!
Poikien nimistä tykätään kovasti Otsosta, ja Touko kiva! Kiitos sulle:)
- -ada-
Sampo, Sulo ja Sisu tai Silja!!!
- ap!
Kivoja molemmat, mutta jotenkin Sisu ei iske.
- NimiTäti
Salla Maria.
Selja Lydia.
Saima Maria.
Salomo.- ap!
Saima tosi kaunis, sekoitus Sailaa ja Saimia... Aluksi vaan tuli mieleen SAIMAannorppa? Selja ja Salla ei oikein miellytä.
- Seppo Taalasmaa
Sampo, Sulo ja SONNI !!!
- ap! hah
Sonni harkintaan...:)
- Jottaaaaiiiin
Sampo, Sulo ja:
Saku
Samu
Sasu
harvinaisia O loppuisia:
Santero
Seikko
Semio
Saulo
Tytölle:
Sointu
Sonja
Saara
Selina- ap!
Nuo harvinaiset ei oikein ollut kivoja, Saku ainut mikä miellytti. Tyttöjen nimistä Sointu ja Selina aivan ihania.
- Nimenantaja
ALOITTAJALLE:
oLISI MUKAVAA, JOS VÄHÄN KOMMENTOISIT ANTAMIAMME EHDOTUKSIA.- ap!
3- ja 2-vuotiaan lapsen, mahan, kahden koiran ja kaiken muun vauvahäslingin keskellä ei ehdi ihan koko aikaa olla kommentoimassa keskustelupalstoilla... Sähköpostin kerkeän kurkata yleensä kerran viikossa, muuten ei paljon aikaa ole tälläisiin "turhuuksiin" :P Asiat tärkeysjärjestykseen!
Nykynuorisolle on tuskastumisen paikka, kun en ollut vuorokauden kuluessa käynyt kommentoimassa ehdotuksianne! Voi juku, mihin tämä maailma on menossa....
- Primrose
Seppo täyttäisi kriteerinne ja olisi perisuomalainen, jopa kalevalainen nimi, kuten Sampokin.
Muita: Seikko, Sihvo, Siinto, Siivo, Sippo, Santo.- ap!
Ei miellytä miestä... Ja salkkarisepon naamahan pongahtaa heti mieleen nimen kuullessa :D Muuten ei mitään vikaa.
- Jorma Hirvonen
Simo on hyvä. Sonta-Simo.
- veljekset
Samuli, Santeri, Severi. Täytyy kyllä mainita että tuo Sulo on kyllä erityisen ihana nimi poikalapselle:)
- ap!
Voi kiitos paljon! :) Samaa mieltä ollaan...
Samuli on kiva, harkintaan! :)
- 32.
Seijo
- SssssssssI
Sauli
Sirius
Sami
Sebastian
Sakari
Saana
Senni
Satu
Sini
Sohvi
Suvi
Sani
Soile
Isla - SSS SS S
Samuel
Simeon
Samu
Saku
Sisu
Sasu
Sebastian
Santeri
Sauli
Senja
Selma
Sirja
Sonja
Sanni
Sirkku
Senni
Selja
Sohvi
Solja - AP!!
Tuin nyt ilmoittamaan, jos teitä kiinnostaa, että 16.3. syntynyt TYTTÖMME sai nimekseen (jo huhtikuussa) LEMPI ALIINA ALBERTIINA! Suuri kiitos ehdottelijoille, ilman apuanne emme olisi keksineet tyttärellemme näin täydellistä etunimeä!!
- janne ja tale
tyhmän ja ruman nimen sai ;(
- way4
Sulo , Sampo ja SISU olisi täydellinen poikapotretti!
taikka sitten sisarusvaljakko Sulo Sampo ja Sointu/Selja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169232
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266028- 1024878
- 614848
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753490- 583447
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv582902- 432701