minulla on 4 nuorta degua 2tyttöä ja 2poikaa
pojat on selvästi tullut "murrosikään" koska ne on koko ajan tyttöjen perässä ja tappelee keskenään.
olen nyt pitänyt niitä erillään eli kummatkin pojat eri häkeissä ja tytöt on kahdestaan samassa häkissä.
mitä teen? jatkanko poikien erillään oloa tai jotain, kun nehän on kuitenkin laumaeläimiä? o_O
ja netissä luki että jos poikasia haluaa niin kannattaa odottaa että ne on ainakin 1vuoden iässä, se on paljon turvallisempaa. ja kun nämä ovat vasta 2-3kuukauden iässä.
mitä teen?
deguharrastaja
2
132
Vastaukset
- hiijohoi
pidä vaan erillään. Tappelut voi mennä melko rajuiksikkin. Eikä missään nimessä poikasia tuon ikäsille, nehän ovat vielä itsekkin poikasia!!
- hyppymyyrä
Ei uroksia ja naaraita samaan häkkin.. -.- Et taida olla deguharrastaja jos et tuota tiennyt? o__O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932