minulla on 4 nuorta degua 2tyttöä ja 2poikaa
pojat on selvästi tullut "murrosikään" koska ne on koko ajan tyttöjen perässä ja tappelee keskenään.
olen nyt pitänyt niitä erillään eli kummatkin pojat eri häkeissä ja tytöt on kahdestaan samassa häkissä.
mitä teen? jatkanko poikien erillään oloa tai jotain, kun nehän on kuitenkin laumaeläimiä? o_O
ja netissä luki että jos poikasia haluaa niin kannattaa odottaa että ne on ainakin 1vuoden iässä, se on paljon turvallisempaa. ja kun nämä ovat vasta 2-3kuukauden iässä.
mitä teen?
deguharrastaja
2
137
Vastaukset
- hiijohoi
pidä vaan erillään. Tappelut voi mennä melko rajuiksikkin. Eikä missään nimessä poikasia tuon ikäsille, nehän ovat vielä itsekkin poikasia!!
- hyppymyyrä
Ei uroksia ja naaraita samaan häkkin.. -.- Et taida olla deguharrastaja jos et tuota tiennyt? o__O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954