Auto on Citroen Xsara farkku. Ajattelin ostaa Britaxin Multi Tech, mutta se ei käynytkään eteen eikä taakse (selkä meno suuntaan). Penkit ovat liian jyrkät (jalkatuki ei yllä lattiaan asti) sekä turvavyön "klipsaus" tulee yli istuimen kiinnityksen...siispä etsimään uutta istuinta... Mitä mallia suosittelette, ettei nyt ihan tarvii autoo tässä vaihtaa...? Katselin alustavasti Cybex Isis Fixiä, onko kellään siitä kokemuksia?
Ongelmia turvaistuimen valinnassa
2
269
Vastaukset
- ++++++++++++++
Cybex Isis-fix on takuulla hyvä istuin Meillä ei sitä ole, mutta käytössä on sama istuin ilman palkkia (Cybex Free-fix ) ja Cybex Pallas 2-fix pienemmällä palkin kanssa.. Molemmat toimivat hienosti ja tilaa on jaloillekin on riittävästi. Isis-fix näytti olevan nyt tarjouksessa Hobbaloilla.. Sitän ei kai ole aikaisemmin Suomesta saanutkaan.
Meillä oli tuo sama tilanne (siis ajateltiin tuota Britaxia, mutta tukijalan pituus ei riittänytkään) pikkumaasturimme kanssa pari vuotta sitten. Päädyimme sitten BeSafen penkkiin (izi combi x3). Siinä tukirauta riitti ja tilaa oli lapselle hyvin. Tilaa jäi myös pelkääjän paikalla istujalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368