Markus Ilmari saa pian siskon ja nimeä on pohdittu pitkään ja hartaasti. Ei vaan tunnu löytyvän :-/ Jotain ihan perinteistä olisi hakusessa, sellaista ns. tavallista jonka kuulee oikein heti ensikuulemalta. Ja mielellään ei ihan näitä kovin suosittuja tyyliin ada, iida, emma jne.
Meillä on pyörinyt mielessä Liisa, Maija, Anna ja Kaisa, mutta jotenkin niistä ei mikään kolahda ylitse muiden. kaikki ihan kivoja ja sopivia, mutta lähdin nyt vielä kysymään jos löytyisi jokin nimi, mitä ei olla tultu ajatelleeksi ja mikä kiilaisi ohi näiden. Eli "sitä oikeaa" heti ihanaa nimeä etsitään :)
Markuksen siskolle nimi, kiitos!
12
155
Vastaukset
- Täti
Iiris, Hanna,
Maarit, Meeri,
Kiirsi, Virpi,
Terhi, Riina - -ada-
Alisa!!!
Asta
Else
Helka
Klaara
Liisi
Maisa
Pihla
Eevi
Helna
Aura
Armi
Krista
Mitä mieltä näistä? - jenna.
Markus ja:
Mariel
Meri
Erika/Eerika
Maria
Minttu
Minni
Minja
Minea
Sanni - 0olkmkmk
Meeri
Petra
Krista
Eeva
Katri
Martta
Miia
Veera
Saara
Tiina
Ulla - NimiTäti
Evy.
Elsi.
Elma.
Siiri.
Kerttu.
Saima.
Verna.
Varpu. - Joooottaaaiiin
Markus Ilmari ja:
Elisa
Noora
Maaria
Mira
Minna
Roosa
Pinja - Nimeäjä
ALOITTAJALLE:
Olisi ystävällistä välillä kommentoida ehdotettuja nimiä.- suksi kuuseen
jep jep, mut kaikki ei roiku joka päivä koneella.
- Markuksensisko
Ehdottomasti M:llä alkavan minä laittaisin eli vaihtoehdoista siis Maija tai miksei
Miina
Moona
Miisa
Milka
Minja - Xxxfjdgfhj
Markus ja Miita
Markus ja Malla
Markus ja Mirva
Markus ja Milla
Markus ja Monika
Markus ja Marjo
Markus ja Tuulia
Markus ja Sanni
Markus ja Elina - vii.
Vielä ehdotan Riina,Eerika, Anni, Emmi.
- kiitos!
Kiitos vastauksista! olipas tullut paljon ehdotuksia :). Meille pistettiin harkintaan Siiri, Malla ja Maisa. Näistä mun suosikki on Maisa ja miehen Siiri. molemmat tykkää Mallastakin paljon. joten eiköhän se näistä kolmesta joku ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199334
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266168- 1045006
- 624896
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753530- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592961Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262946- 432731