Tarkotus olis lähteä lämpimään =RUSKETTUMAAN!!! lokakuussa joko Marmarikseen tai Alanyaan. Vieläkö on lämmintä, toisin sanoen kuinka lämmintä silloin on ko. paikoissa?
Marmariksessa olin viime syyskuun viimeisen viikon, ja sain kyl niiiin makeen värin iholleni, et pakko uusia =) Silloin paistoi joka päivä aurinko pilvettömältä taivaalta erittäin lämpimästi - mäihääkö vain? Kuinka suuri on siis todennäköisyys, et aurinko paistaa lokakuussa lämpimästi ja kunnon rusketuksen tosiaan saisi? Ku ei oikein kiinnostaisi "pelolla" nousta joka aamu, et paistaakohan aurinko tänään...
Jos ette suosittele näitä kohteita tuohon aikaan rusketuksen saamiseksi siis, niin mitkä olisivat varmat kohteet (halpoja!), jossa sen saisi. Esim. Kypros, Rodos, muu Kreeta?
Kiitos kaikille, jotka näkevät vaivaa vastata=)=)
Lokakuussa lämmintä?
4
773
Vastaukset
- Sateha
Olen itse kaverin kans menossa 2.10 Alanyaan ja olen kuullut että siellä olisi vielä silloinkin lämmintä sen verran että ruskettuu. Olen itsekkin menossa ottaan aurinkoa sinne=)
Kuulemma keskilämpötila on 26astetta, mutta viime vuonna kaveri oli syyskuun lopulla ollut Alanyassa ja sano että on yli 30.Illalla lämpö laskee (että kannattee ottaa pitkähiasta mukaan)- Marmaris/Alanya
Kertokaa kokemuksistanne, vaikka ne olisivatkin samanlaisia kuin muilla - se vain vahvistaa tietoa. Kiitos =)
- Tonttu
Hyvin tarkeni ainakin viime lokakuun lopulla Alanyassa. Auringossa 30 C eikä edes satanut kertaakaan ennenkuin vasta kotiinlähtöpäivänä. Vaatekauppojen hinnat halpeni sitä mukaan kun sesonki läheni loppuaan. Esim. edellisenä keväänä sesongin alkaessa merkki(=piraatti)collari maksoi 20 egeä ja lokakuussa samanlaisen sai 5 egellä. Hyvää matkaa ja halpoja ostoksia!
- Kake
Oltiin kerran Marmariksessa 7.-13.11 ja hyvin sai vielä rusketusta,ja monasti syys/lokakuun vaihteessa.
Ja kun sesonki lopuillaan hinnat halpenee eikä tungosta missään.Ja sisäänheittäjätkään ei enää jaksa huudella perään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015