Elikkä minulla on manssi/mäykky rotunen aivan ihana koira ja haluaisin teettää sillä pentuja. Heti varmasti tulee vastaan kysymys miksi. no koiralla on valeraskauksia ollut aina juoksujen jälkeen ..joo koiran voi leikata, mutta haluaisin mielummin teettää sillä pentuja.
Manssi/mäykky on aivan ihana yhdistelmä niimpä etsisin hänelle mieluiten manssia isäksi sillä niistä tulisi varmasti aivan ihania, ja manssi siksi koska en halua niin mäyräkoiramaisia pentuja. Koteja on paljon tarjolla! ja pentujen tarkoitus ei ole vaan se että ne ovat suloisia.
Jos sinulta löytyy siis manssi niin kerro ihmeessä ! =)
Sulhasta manssi mäykylle !
2
121
Vastaukset
- Vastuuntuntoa
"Heti varmasti tulee vastaan kysymys miksi.
no koiralla on valeraskauksia ollut aina juoksujen jälkeen"
Tiesithän, että tuokin piirre periytyy? Eikä pennuttaminen vähennä narttusi valeraskauksia.
Voimakkaat valeraskaudet ei ole kivoja koiralle eikä omistajalle.
Onko koirasi terveystutkittu vähintään rotujensa PEVISA:n mukaan? Huomio myöskin allergiat ja muut sairaudet mitä ei tutkita, mutta jotka voit itse havaita. Nämäkin periytyy.
Vastuuntuntoinen kasvattaja tutkituttaa koiransa terveeksi ennen kuin teettää sillä pentuja. Oli pennut sitten rekisteröityjä rotukoiria taikka sekarotuisia.
Muista, ettei oireeton koira ole terve. Vain terveeksi tutkitusta koirasta voit sanoa että se on terve. Sairaudet periytyy!!- järkeä.
Jaksan sitten ihmetellä, mikä on se voima, joka kaltaisesi ajaa kiihkoilemaan vanhoihin kirjoituksiin. Valistus ja tiedon levittäminen se ei ainakaan ole, sillä et näytä tietävän edes sitå, että toinen roduista ei kuulu Pevisaan ja toiselta vaaditaan vain silmien tutkimus. Onko mielestäsi koira silloin terve, jos sen silmät on todettu terveiksi? Kuinka koira mielestäsi tutkitaan terveeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014