40v tanssipaikkaa Alanyassa

mie

Hei, olen menossa "tyttö porukalla Alanyaan löytyykö sieltä bailu paikkoja meidän ikäisille???Minkä nimisiä ois ihan kiva tietää ???kiitos!!!!

5

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riina

Kyllä olet jo auttamattomasti ohittanut bailuiän. Alanyan discoissa ja musicbareissa parikymppiset tytöt naureskelevat sinulle ja paikalliset pojat käyttävät pilojen kohteena. Marmaris olisi sinulle parempi paikka. Siellä kuulemma on tanssipaikkoja myös vanhemmille (humppaa, valssia...).

• Netta

Eihän tuo nyt ihan noin mene ja kai nelikymppinenkin osaa muutakin kuin valssia. Itse olen kyllä kolmekymppinen, mutta ystäväni jonka kanssa Alanyassa käyn on nelikymppinen ja ei hänelle ainakaan kukaan nauranut ole. Hauskaa meillä on ollut lukemattomilla reissuilla. Tietysti nelikymppinen voi jo illa mieleltään kuuskymppinen tai kakskymppinen...

• sekaan vaan!

taitaa vaan olla parikymppisten kateellista puhetta kun tietää et meillä yli 30v.on parempi viuhka siellä ja niin paljon enemmän annettavaa kun on tota kokemusta!!ite olen ollut monet kerrat alanyassa hauskaa pitämässä ja voi vakuuttaa ettei kukaan naureskele,rumempia aina saanut jaloista potkia!!ja taas lokakuulla menen jess!!

• mie
        sekaan vaan! kirjoitti:

taitaa vaan olla parikymppisten kateellista puhetta kun tietää et meillä yli 30v.on parempi viuhka siellä ja niin paljon enemmän annettavaa kun on tota kokemusta!!ite olen ollut monet kerrat alanyassa hauskaa pitämässä ja voi vakuuttaa ettei kukaan naureskele,rumempia aina saanut jaloista potkia!!ja taas lokakuulla menen jess!!

mä kyllä ihmettelin kommenteja että naureskellaan vanhoille rouville, tarkoittaako se sitä että toinen jalka on jo haudassa kun täytää 40??
        musta ainakin tuntuu että nythän se elämä on vasta alkanut ja on sen verran kokemusta ulkomailta että on todella rumempia pitänyt potkia pois ja vähän sama meno jatkuu suomessakin.mut ois ollut ihan kiva tietää missä paikoissa kannattaa alanyassa mennä.

• trimmi mimmi

typerää riina.olen aikoja 40.n ohittanut,hoikka upea nainen.kyllä jää röllömahaset 20v.toiseksi.kukaan ei ole nauranut..kehuja vaan satelee,joten hoida itsäsi ja ilmeisesti saat kehitää muutenkin. huomaat ehkä jotain kun vanhenet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      205
      6538
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      277
      4465
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3585
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      110
      3393
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      57
      3382
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2866
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      248
      2502
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      75
      2427
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1941
    Aihe