40v tanssipaikkaa Alanyassa

mie

Hei, olen menossa "tyttö porukalla Alanyaan löytyykö sieltä bailu paikkoja meidän ikäisille???Minkä nimisiä ois ihan kiva tietää ???kiitos!!!!

5

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riina

Kyllä olet jo auttamattomasti ohittanut bailuiän. Alanyan discoissa ja musicbareissa parikymppiset tytöt naureskelevat sinulle ja paikalliset pojat käyttävät pilojen kohteena. Marmaris olisi sinulle parempi paikka. Siellä kuulemma on tanssipaikkoja myös vanhemmille (humppaa, valssia...).

• Netta

Eihän tuo nyt ihan noin mene ja kai nelikymppinenkin osaa muutakin kuin valssia. Itse olen kyllä kolmekymppinen, mutta ystäväni jonka kanssa Alanyassa käyn on nelikymppinen ja ei hänelle ainakaan kukaan nauranut ole. Hauskaa meillä on ollut lukemattomilla reissuilla. Tietysti nelikymppinen voi jo illa mieleltään kuuskymppinen tai kakskymppinen...

• sekaan vaan!

taitaa vaan olla parikymppisten kateellista puhetta kun tietää et meillä yli 30v.on parempi viuhka siellä ja niin paljon enemmän annettavaa kun on tota kokemusta!!ite olen ollut monet kerrat alanyassa hauskaa pitämässä ja voi vakuuttaa ettei kukaan naureskele,rumempia aina saanut jaloista potkia!!ja taas lokakuulla menen jess!!

• mie
        sekaan vaan! kirjoitti:

taitaa vaan olla parikymppisten kateellista puhetta kun tietää et meillä yli 30v.on parempi viuhka siellä ja niin paljon enemmän annettavaa kun on tota kokemusta!!ite olen ollut monet kerrat alanyassa hauskaa pitämässä ja voi vakuuttaa ettei kukaan naureskele,rumempia aina saanut jaloista potkia!!ja taas lokakuulla menen jess!!

mä kyllä ihmettelin kommenteja että naureskellaan vanhoille rouville, tarkoittaako se sitä että toinen jalka on jo haudassa kun täytää 40??
        musta ainakin tuntuu että nythän se elämä on vasta alkanut ja on sen verran kokemusta ulkomailta että on todella rumempia pitänyt potkia pois ja vähän sama meno jatkuu suomessakin.mut ois ollut ihan kiva tietää missä paikoissa kannattaa alanyassa mennä.

• trimmi mimmi

typerää riina.olen aikoja 40.n ohittanut,hoikka upea nainen.kyllä jää röllömahaset 20v.toiseksi.kukaan ei ole nauranut..kehuja vaan satelee,joten hoida itsäsi ja ilmeisesti saat kehitää muutenkin. huomaat ehkä jotain kun vanhenet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1899
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      375
      1738
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1238
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1121
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1066
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      87
      1040
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1025
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe