Satakuntaan on tullut uusi kilpaileva yritys nimellä suomen vahvakatto, kuulemma kymppi-katon entisiä asentajia.Huippu osaajia ovat
Katontekijät Satakunnassa
20
4133
Vastaukset
- minerit1
Pitää laittaa muistiin
- Ihmettelijä4
Onko kymppikattolaiset ehtymätön luonnonvara, kun kaikissa muutaman vuoden sisään tulleissa kattoremppafirmoijen työntekijöiden sanotaan olevan entisiä kymppikattolaisia. Viime vuonna ainakin viidesti tuli eteen.
- paavilainen
Ne on juuri niitä, sikiää porukkaa. Laadulla ei ole mitään merkitystä, he tekivät äidilleni ulkoverhousremontin Naantaliin. Oli kummalista kun työt aloittettiin, rahaa piti saada heti ja käteissuorituksena. Heidän kantansa asiaan oli, että heillä ei ole varaa odottaa pankkipäiviä, rahat pitää saada heti. Työt aloitettiin, puutavara oli aivan sekunda laatua ja otimme sen jälkeen yhteyttä kuluttaja asiamieheen. Kymppikaton kanssa edelleen asiat kesken...työ on heidän mielestään valmis.
- karin4
paavilainen kirjoitti:
Ne on juuri niitä, sikiää porukkaa. Laadulla ei ole mitään merkitystä, he tekivät äidilleni ulkoverhousremontin Naantaliin. Oli kummalista kun työt aloittettiin, rahaa piti saada heti ja käteissuorituksena. Heidän kantansa asiaan oli, että heillä ei ole varaa odottaa pankkipäiviä, rahat pitää saada heti. Työt aloitettiin, puutavara oli aivan sekunda laatua ja otimme sen jälkeen yhteyttä kuluttaja asiamieheen. Kymppikaton kanssa edelleen asiat kesken...työ on heidän mielestään valmis.
Oh oh, ihan kun olisi lukenut omaa päiväkirjaa meidän kattoremontista, minkä Kymppi-katto myös teki. Rahaa piti saada, vaikka työtä ei ollut edes aloitettu ja virolaiset tulivat työmaalle ja ihmettelivät ensimmäiset kaksi päivää.
- Mmmmmm2
Kymppikaton katoissa on ollu aika paljon sanomista.....eli auttaako jos samat äijät tekee mutta firman nimi on vaan eri?
- Vakipaikka
onkohan yrityksen johdossa vikaa jos miehhet vaihtuu kovaan tahtiin? Itse työskennellyt omassa työpaikassa jo 17v. ja ei ole mieli tehnyt lähteä.
- Oletkohan hidas
Vai 17 vuotta samassa paikassa. Jospa se johtuu siitä, että kaikki eivät vaan huomaa kovin äkkiä aivan kaikkea.
- Tuomitsija
Vittu mitä keksijöitä ja itkijöitä...............menkää töihin!!!!!!!!!!!
- jöpcpjj
se koira ärähtää johon kalikka kolahtaa
- tami691
Kuulin samaa, kaikki vanhoja Kymppikaton miehiä. Plussana vielä ne on myös homppelipoikia, yritti saada veljeäni selkää pesemään saunailtaan.
- Anonyymi
ärsyttääkö kun et itsepäässyt?
- Suosittelen
Parempia asentajia ei satakunnasta löydy.
- muuten vaan
Oletkos maistanut !
- kallis katto sulla
Mutta halvempia ja yhtä hyviä rakentajia löytyy kasapäin.
- Ammattilaine
Vahvakaton omistajaei ole mikään osaaja, vaan metallimies jolta loppui metalli hommat!!
Että silleen siinä Teille ammattilaisia- Anonyymi
siellä on kaksi omistajaa🤓
- Seniori Satakunnasta
Tekivät huolelliseti laadukkaan katon kohtuuhintaan!
- Duunari78
Mikäli haluaa maksaa tillikuvioidustaan katostaan saumapeltikaton neliöhinnan niin kannattaa ehdottomasti ottaa katto tälläisiltä firmoilta.
Mutta jos kuitenkin haluaa saada kattonsa selvästi halvemmalla niin kannattaa palkata paikallisia rakentajia, ne tekee saman paljon halvemmalla tosin ehkä hieman hitaammin, mutta vähintään yhtä hyvin ellei paremmin. - Euralainen
Kaikki toiminut kuten olemme sopineet.
Hyvä työn jälki. Itsellä kahdesta katosta kokemusta. Aivan sama missä miehet aikaisemmin töissä nyt homma toimii.
Suosittelen.- Euralainen
...ja edellinen Euralaisen kommentti liittyi vahvakaton tiimiin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569