Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kielimatka 2013/2014

Kielimatkaa

Elikkäs olen menossa vuonna 2014 enkkuihin kielimatkalle todennäköisesti EF:n kautta. Ite en löytäny yhtää aikasempaa keskusteluu vuoden 2014 kielimatkajutuista ni tein tän (:
Haluisin siis tosi paljon kuulla mitä suunnitelmii teil on/ tai jos matka on jo varattu ja minne päin ootte menossa. Kaikki omat kokemukset ja mielipiteet järjestöistä on tervetulleita(: Tänne vaan laittamaan kaikkee juttuu kielimatkoista fiilistelyä ja vinkkejä(:
Kaikenmoinen kielimatkahöpinä sallittu(; kiitti!

11

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaanxd

      ite oon kans miettiny kielimatkaa 2014 ku nyt vähä myöhästä rueta säästää 2013- matkaa varten:-D tosiaa englantia mietin minäkin koska maltasta ei oo kuulunu ihan niin hyvää juttua kuitenkaan kuin englannista vaikka molemmista kuullu erilaisia asioita:) ja järjestöä kanssa mietin, ef tuntuu mulle hyvältä ja asuntola ehkä mielummin kuin isäntäprhe koska isäntäperheitä on niin erilaisii et voi sattuu huono:/ hinta tosin ef'llä suolainen mutta niinhän se on muillakin järjestöillä... ite oon kuullu juttuu että ef'llä rahastus jatkuu vielä paikanpäällä, tietääkö joku tarkemmin:-D?

    • erikac-

      Mä olin viime kesän EF:n kautta Maltalla ja ensi kesänä meen EF:n kautta uudestaan Kaliforniaan. EF:stä tykkäsin järjestönä, homma toimi niinku piti, löytyi aktiviteetteja laidasta laitaan ja oli siltikin tarpeeksi vapaa-aikaa (-: Asuin Resortissa ja ensi kesänä meen asuntolaan, mikä nyt eroaa resortista vain sillä ettei siinä oo uima-allasta :D Tykkään mielummin asua niissä kuin muissa, koska asuntolassa tutustuu paremmin muihin ihmisiin, ainakin omasta mielestäni :-) Minun kielimatkakokemuksia voi lukee lisää tuolta -> http://erika-away-from-home.blogspot.fi/

    • erikac-

      Mä olin viime kesänä EF:n kautta Maltalla ja rakastuin siihen paikkan täysin ♥ Tänä kesänä sitten suuntaankin EF:n kautta Kaliforniaan (-: EF suosittelen järsjestönä, hoitaa hommansa hyvin. Ite asuin resortissa, missä tykkäsin asua todella paljon, koska tiesin, että isäntäperhe ei ole todellakaan oikea vaihtoehto minulle :D Kai sen niinkin voi sanoa, että EF:llä rahastus jatkuu vielä paikan päällä, koska on mahdollista ostaa erillaisia lisäaktiviteettejä vielä pakollisten lisäksi, mutta sehän on ihan oma päätös ostaako lisäaktiteettejä ja esim Maltalle pystyi ostaa jo valmiiks sellasen lisäpaketin ja niinhän Englantiinkin pystyy (-: Ja toki jos julkisilla kulki niin piti maksaa liput ite, mutta ei sellaisiakaan kertoja ollut montaa :-) Lisää minun kokemuksia voit lukea tuolta -> http://erika-away-from-home.blogspot.fi/
      toki lisäkysymyksiäkin saa heittää :-D

      • Kaverinkaa

        Ite mietin kans asuntolaa ku oon menossa kahen kaverin kaa oxfordii 2014 ja ollaa tää juttu mietitty jo pari vuotta sitte:) mut rupes mietityttää et saako sielt uusii kavereita jos on omat jo mukana? Mul ei oo mikään vältämättömyys olla heidän kanssa sielä ja olisin voinut lähtee yksinkin, mut tosiaan homma jo sovittu... Onko mahollista ystävystyä uusien kanssa siis näinkin?


    • Uudelleen menossa

      Mä itse olin yksitoistavuotiaana ef kielimatkalla englannissa isle of wightin saarella kaksi viikkoa,eikä mul oo mitään moitittavaa. Nyt ollaan taas kaverin kaa suunniteltu et mentäisiin uudelleen kahdestaan ,kun viimeksi olin siskoni kanssa aatelitiin mennä hastingiin kaheksiviikoksi. Olin muuten viimeksi isäntäperheessä suosittelen sitä ja lue mun blogi efgrew.blogspot.com sieltä löytyy ef:ään liittyvää juttua.

    • kielimatkalainen

      Olin tänä kesänä kolme viikkoa Brightonissa kielimatkalla EF:n kautta. Oli tosi mahtava kokemus ja Brighton kaupunkina oli täydellinen. Suosittelen EF:ää järjestönä, sillä he hoitivat asiansa moitteettomasti, vaikka välillä kyllä hermostutti se odottelu, mutta sekään ei johtunut EF:stä vaan myöhästyneistä oppilaista. Suosittelen myös isäntäperhettä, sillä siinä pääsee käyttämään sitä kieltä kokoajan, eikä tule puhuttua niin paljon suomea. Voi, haluisin itekkin jo uudelle kielimatkalle, oli nimittäin ihan parhaat kolme viikkoo ja sain tosi paljo uusia kavereita joita on jo nyt ikävä! Vinkkinä muuten, että kannattaa lähteä melko tyhjällä matkalaukulla, nimittäin englannissa on aika halpoja kauppoja verrattuna Suomeen (primark ainakin:D), joten vaatteita saattaa matkan aikana kertyä ihan kiitettävästi :D Jos sulla on jotain kysyttävää kielimatkoihin liittyen, vastaan mielelläni! Voit lähettää kysymyksiä sähköpostiin ([email protected]) tai mun kielimatkablogiin jonka osote on kielimatkablogi.blogspot.com

    • katjaef
    • Ciiriiii

      Heii oon ollu kaks kertaa briteissä kielimatkalla, ja kerran maltalla kielimatkalla, kaikki kolme Ef:n kautta. Tosi onnistuneita ja hauskoja matkoja ne kaikki on ollu!! En voi muuta ku suositella!

    • annika_amb

      Tänä kesänä lähdin EF:n kielimatkalle Cairnsiin, Australiaan. Täytyy sanoa, että kesä oli yksi parhaista elämäni aikana! Matkan aikana sain kokea todella paljon erilaisia aktiviteettejä kuten esimerkiksi snorklaus Isolla Valliriutalla sekä telttailu Australian "erämaassa" . Voin myös suositella EF:ää kielimatkajärjestöksi, sillä oma kokemukseni EF:stä on vain positiivinen. Hommat hoituivat hyvin ja apua sai aina kun tarvitsi. Suosittelen lähtemään kielimatkalle jos vain on siihen mahdollisuus !:)

    • Essyllyx

      Mahtavaa! Olin brightonissa viime kesänä EF kanssa. Kaikki sujui hyvin ja opin paljon kieltä. Suosittelen ef:ää! (:

    • dubliniin jee

      Future Learning järkkää uusia nuorten kielimatkoja Irlantiin, näyttää tosi kivalta. Onko kellään kokemusta? www.flireland.com Tunnit ainakin kuulostaa paljon mielenkiintosemmalta kuin normaalit kielimatkojen tunnit ja kielimatkat on todella edullisia! Ollaan menossa bestiksen kanssa :) Tosi ystävällisiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2364
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2064
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1883
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1658
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1582
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1420
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe