niin, yritän tutustuu faceboogissa joihinki tyyppeihi, ja puhun kaikkee lomasta ja minne haluaisin mennä, nii mulle vaa vastataa jotai "aa", ja "ok" vaikka alotan keskutelun ja kirjotan pitkästi jotai ja johdatan keskusteluu eteenpäin&kyselen vasta puolisesti siltä toiselta jotain, nii se vaa vastaa jotenki tylysti, eikä ite kysy tai hirveesti mitää kirjota, vastaa vaa sillee lyhyesti ja tylysti.en sit tiiä et olinks mää tyly tai kirjotinko jotai vääri ynm?haluaisn vaa tutustuu ja se o vaikeeta tosta vaa uue ihmisen kaa jotai puhuu ni vastataa niiku, olisin joku nörtti, läski tai luuseri?öööh... ._.
onko muilla kokemuta tollasesta?
Miks mulle ollaa tylyjä, ku yritän tutustuu joihinki tyyppeihi?
ärrssytthväää
2
104
Vastaukset
- 98tytsykkä
no mulle käy kyllä aina just samoin. mut voihan olla et ollaan kateellisia lomasuunnitlmista tai ei ole vain kiinnostusta jutella uppo-oudolle ihmiselle. itse en kyllä menis juttelemaan facebookissa tuntemattomille :/
- koke2
no ensinnäki joistain voi olla ärsyttävää et joku tuntematon tulee siihe yhtäkkiä juttelee. Ja tuskin niitä kiinostaa sun lomasuunnitelmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776