Tarjolla olisi lastenhoitaja tampereelta, etsin kokopäiväistä tai osa- aikaista työtä ihan tarpeen mukaan. Olen tampereelta ja toiminut MLL:n lastenhoitajana sekä perhepäivähoitolassa.olen luotettava työntekijä.ota yhteyttä laittamalla alas viestiä niin kerron sitten lisää jos on tarvetta!
TAMPERE-LASTENHOITAJA TARJOLLA
kaisla_9
3
201
Vastaukset
- __Handels__+mukulat
moi
sain yllättäen töitä huhti-toukokuuksi ja tarvitsisimme lapsille (nyt 2v4kk ja 10kk) hoitajaa tänne kotiin noin 30h/viikko.
laita viestiä [email protected]
asialla alkaa olla kiirus! - armih1
Moi,
meillä lapset 1v, 2,5v ja 8v. Kaipailen lastenhoitoapua satunnaisesti. Laitatko viestiä [email protected]. - sansu2
Moikka!
Täällä 1- ja 2-vuotiaat tytöt Ylöjärvellä tarvitsisi välillä leikittäjää :) otatko yhteyttä jos sulla mahdollista tulla silloin tällöin. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892