kiusanteolla voitto

riko oikeutta

Kävipä poliisin sosiaalityöntekijän kanssa seuraavaa...kaksi miestä kimpussa, tosin kovin ovelasti ettei laki heihin oikein riittävästi yltänyt...pientä uhkailua poliisilla, sosiaalityöntekijöillä, lievästi herjaavia tekstiviestejä silloin tällöin, perättömiä ilmoituksia jne. pitkällä aikavälillä. Sitten oli lapsi erosta kyseessä ja pyydettiin poliisin apua kun toinen aikuinen mies kiusasi lasta. Poliisin sosiaalityöntekijä päätti sitten tehdä avun pyytäjästä lastensuojeluilmoituksen, jossa epäiltiin sitten avun pyytäjän henkistä tilaa jne. Molemmat miehet kävelivät kuin koira veräjästä ulos ja kaiken lisäksi oikeudessa toinen miehistä haki lapsen huoltoa itselleen vedoten mm. tähän valheellisin perustein avun pyytäjästä tehtyyn lastensuojeluilmoitukseen. Olosuhdeselvitystyöntekijä esiintyi oikeudessa en muista, paperissa lukee, mielestämme isä on lapselle parempi huoltaja kun tapasimme hänet kerran kotona ja muutaman kerran haastattelimme isää ja isän talo on isompi ku äidin, kun taas äidin näyttö 8 vuoden ajalta miten lapsi on erittäin terve, sosiaalinen ja lapsen koulumestys erinomainen ei painannu mitään. Äiti leimattiin suurinpiirtein narsistiseksi persoonaksi ym. Oikeusprosessissa isä ei pystynyt esittämään väitteitään todeksi eikä yhtään todistajaa ollut paikalla jne., mutta kaikki isän rustailemat ilmoitukset sosiaaliviranomaisille tuotiin esiin ja isän 8 vuotta jatkunut kiusanteko ja siitä aiheutuneet ongelmat äidille sivuutettiin täysin pois isän vastuulta ja nyt oikeus katsoi, että äiti saattaa mm. olla liian väsynyt hoitamaan lasta ja lapsi siirrettiin isälle, vaikka isä ei muutamaan vuoteen ollut ottanut lasta kaikkiin tapaamisiin edes eikä muutenkaan ottanu lasta ku juhlapyhinä luokseen. Oikeusprosessissakin isä rikkoi oikeuden määräystä, mutta senkään ei merkinnyt mitään.

2

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuomareista se johtuu aina. Paul Brunto kirjoitti tuomareiden enemmän tai vähemmän orjuuttamasta ihmiskunnasta yli minän viisaudessa 1939.Toisen maailman sodan sytytttyvivät rikolliset saksalaiset tuomarit. Terveydelle ei ole hintaa, vapaudella on hintansa jotkut tekevät rikoksia vapautensa menettämisen hinnallla toiset käyvät sotia vapaudestaan kuten Fidel Castro kuban laillisesta tasavallasta ja kuubalaisten vapaudesta, Cheguevera jäi historiaan vapaus taistelijana hän halusi vapauttaa koko etelä amerikan, kumpikin tunsi perustuslain ja mitä vapaus käytännössä on se on laillisia oikeuslaitoksia eli valtioita virassa olevia lakia noudattavia tuomareita.

    • opus789789

      Brunton oli yhden sortin huuhaa veikko. kuten nämä muutkin taivastelijat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe