Löytyykö ketään, joka hallitsee Proge CADia? Olen käyttänyt sitä muutaman vuoden. En saanut toimimaan sen viivaskaalausta, joka onnistui aiemmin, mutta nyt ei. Sitten äkkiä hävisi yläpalkista rivi, jossa ovat mm. viivatasot, viivatyypit ja värit. Hain ohjelman uudestaan ja avasin tekemäni piirustuksen, mutta tuota palkkia en saa esiin. Osaisiko joku auttaa?
Olen aiemmin käyttänyt paljon AutoCADia ja siellä homma toimi hyvin.
ProgeCad
piirtäjä
2
372
Vastaukset 2
- piirtäjä
Asia selvisi. Vaikka olin poistanut vanhan version, sillä tehty piirros avautui ilmeisesti välimuistista. Toisella kerralla tuli oikea näyttö. Kun vain viivojen skaalaus onnistuisi...
- proge-erkki
Onko kellään tietoa koska pukkaa ProgeCad 2014 versio myyntiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri621686- 931038
- 54905
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45824Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40780Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus283776Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,256699- 54675
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied87626Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l113587