Mitkä olisivat hyvät laskettelusukset ja monot aloittelijalle, ikää 12 vuotta pituus n.150cm ja kengänkoko n.38.
Tarkoitus olisi talvisin n. kerran viikossa tai pari kertaa kuukaudessa käydä kavereitten kanssa rinteessä laskettelemassa, ei mitään suurempia temppuja vielä tee, mutta sitten myöhemmin voisivat samat sukset käydä myös siihen tarkoitukseen jos mahdollista.
Aloittelijan laskettelusukset ja monot
laskettelu123
5
1385
Vastaukset
- lasketteluveikko
top sportista löytyy halvalla lasten suksia eli noin 130-140cm twintip (temmpusuksia) ja monoja päälle satasella
- vööni
voiko ellivuoresta vuokrata twintip suksia
- Ellivuorimies
Voi.Mutta kannattaa ostaa itte. ite oon 12 v poika ja on 145 cm twinit ja monot kokoa 25 eli noin 38-39. Sukset on capricio Fat Rider 145cm twintipit ja monot Atomic hawx JR 4 ja pituutta on 156. Iha tarpeeks hyvä setti mulle
- vööni
ok
- manaattimies
moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262073
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k941408- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401181The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223932- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779