Miltä Selena-nimi teistä kuulostaa? Minä tykkään, mies ei oikein innsotu. Mies taas tykkäisi ihan erityyppisistä nimistä ( mm. Jenny, Nelly, Taika ja Meri). Plaah, minä en yhtään tykkää, että päättyy y:n tai että nimi tarkoittaa jotain noin selvästi. Ärsyttävä pattitilanne.
Olisiko ehdottaa jotain Selenan kaltaista nimeä. Itsellä alkaa jo lyödä tyhjää kunt untuu ettei päästä ollenkaan yhteisymmärrykseen :(
Selena?
4
150
Vastaukset
- kompromissi
Merika
- Primrose
Minusta ei ole oikein kivaa, että lapselle valitaan perhesovun vuoksi nimi, josta kumpikaan vanhemmista ei erityisemmin pidä. Joudutte selittämään sen lapsellenne!
Voisiko Selena olla toinen nimi - ja ehkä myös kutsumanimi? Esim. Meri Selena olisi merkitykseltään aika upea: Meri ja Kuutar.- ap kiittää :)
Kiitos tästä ajatuksesta:). Sehän itse asiassa on kyllä totta, että jos on kaksi kauneinta nimeä niin miksei sitten valittaisi niistä kumpaakaan, vaan joku kompromissi mistä molemmat tykkää vain vähän. Meri Selena on kyllä kaunis yhdistelmä, ehkäpä se voisi olla siinä ellei nyt jotain ihan ihmeellistä tule vastaan.
- jortikka
kevytkenkäisiä nimiä..!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189302
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266118- 1044986
- 614878
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432721