osa kirjoitajista näemmä nostanut taas kytkintä
hiljasta
21
205
Vastaukset
- +++
Ja mistähän sinä sen näemmä, näet?
Ihmettelen ja kummastelen tätä ikiaikaista kuvittelua.
Eivätkö nämä ainaiset jeremiadit koskaan lopu?- Plops
Tuossa ylhäällä on palstalle sopiva MyHeritage mainos: "Hae kuolintiedot".
Sitähän tämä on ollut kauan, 2-3 naamaa kirjoittelee harvakseltaan. Loput ovat ikään kuin "vierailijoita" muualta.
- llllllllllllllll
L-L ainaskin paikalla
- en ole paikalla :D
joku L-L on muistaakseni muulla palstalla, onko ylemmissä ikäryhmissä tai ihan muualla? saatan sotkea nimen johonkin muuhun koska surfailen ajoittain lukemassa milloin mitäkin. kuten täällä.
- nilkuttajaN
Aaltoliikettä, aina ei ole kaikilla aikaa.
Tämän ikäryhmän ihmiset ovat pääosin vielä työelämässä,
joten ylimääräistä vapaata on rajoitetusti,
pitää priorisoida miten sen käyttää.
Näin sairispäivinä tämä on oivaa ajankulua.
Nilkka venähtäneenä ei paljon voi kotiaskareitakaan tehdä,
eikä teleivisiotakaan jaksa koko päivää tuijottaa.- minähän se olin
Vielä muutama päivä sitten ten tein palstalle kymmenkunta avausta ja uusien viestien määrä kohosi ollen n. 250.
Viimeiset mm, musiikki ketjut poistettiin niiden muututtua ilkeily ketjuiksi.
Muutaman naisen voimalla ei tämäkään palsta pysy elin voimaisena. Voittehan toki alkaa taas kopioida musa videoita.
Toistaiseksi ei tämä palsta turisteja kiinnosta, eikä jatkossakaan jos se muutetaan takaisin kopioidun musiikin palstaksi. - minäminäminä
minähän se olin kirjoitti:
Vielä muutama päivä sitten ten tein palstalle kymmenkunta avausta ja uusien viestien määrä kohosi ollen n. 250.
Muutaman naisen voimalla ei tämäkään palsta pysy elin voimaisena. Voittehan toki alkaa taas kopioida musa videoita.
Toistaiseksi ei tämä palsta turisteja kiinnosta, eikä jatkossakaan jos se muutetaan takaisin kopioidun musiikin palstaksi.Ei palsta kiinnosta ketään, jos se on tätä toisiin palstankäyttäjiin kohdistuvaa valitusvirttä.
Musaketjut mahtuu kyllä mukaan, monipuolistaen omalta osaltaan palstan sisältöä. - Aika hyvä näin
Toistaiseksi ei tämä palsta turisteja kiinnosta, eikä jatkossakaan jos se muutetaan takaisin kopioidun musiikin palstaksi.Miksi kannat niin suurta huolta tämän palstan vilkkaudesta? Onhan tällä foorumilla kymmeniä ellei jopa satoja hiljaisempia. Väkisin väännetyt parin päivän kampanjat karkoittavat pois täältä hitaaseen pitkänlinjan tahtiin kirjoittelevat. Mielestäni palsta on silloin parhaillaan kun keskustellaan asioista, ei kirjoittajista eikä palstasta. Yli viisikympinen ei lähde tyhjään hömppään mukaan, sen aika on taas vasta myöhemmin kun aletaan taas muuttumaan takaisin lapsiksi.
- Kytkin.
minäminäminä kirjoitti:
Ei palsta kiinnosta ketään, jos se on tätä toisiin palstankäyttäjiin kohdistuvaa valitusvirttä.
Musaketjut mahtuu kyllä mukaan, monipuolistaen omalta osaltaan palstan sisältöä.Aloitetaan musa, aiheena keskustelun avaus. http://www.youtube.com/watch?v=ztGkhaPLmLU
- minähän se olin...
minäminäminä kirjoitti:
Ei palsta kiinnosta ketään, jos se on tätä toisiin palstankäyttäjiin kohdistuvaa valitusvirttä.
Musaketjut mahtuu kyllä mukaan, monipuolistaen omalta osaltaan palstan sisältöä.Etusivun viidessä avauksessani on 68 viestiä. Avaukset tein aiheista jotka itseänikin kiinnostaa, ei niinkään päiväkirja luoteisesti.
Musaketju sopii kelle sopii.
Minua ne ei kiinnosta. Eikä näytä kiinnostavan muitakaan kirjoitus ystäviäni. Muusiikkia kuuntelen mieluummin konsertteissa livenä. Tietokone on kehno musiikin toistaja.
Niinpä tällä pastalla pistäytyminen saa taas kertaalleen jäädä tähän... - minähän se olin
Aika hyvä näin kirjoitti:
Miksi kannat niin suurta huolta tämän palstan vilkkaudesta? Onhan tällä foorumilla kymmeniä ellei jopa satoja hiljaisempia. Väkisin väännetyt parin päivän kampanjat karkoittavat pois täältä hitaaseen pitkänlinjan tahtiin kirjoittelevat. Mielestäni palsta on silloin parhaillaan kun keskustellaan asioista, ei kirjoittajista eikä palstasta. Yli viisikympinen ei lähde tyhjään hömppään mukaan, sen aika on taas vasta myöhemmin kun aletaan taas muuttumaan takaisin lapsiksi.
Etusivun viidessä avauksessani on 68 viestiä. Avaukset tein aiheista jotka itseänikin kiinnostaa, ei niinkään päiväkirja luoteisesti.
Minua ne ei kiinnosta. Eikä näytä kiinnostavan muitakaan kirjoitus ystäviäni. Muusiikkia kuuntelen mieluummin konsertteissa livenä. Tietokone on kehno musiikin toistaja.
Niinpä tällä pastalla pistäytyminen saa taas kertaalleen jäädä tähän... - 8+7
Etusivun viidessä avauksessani on 68 viestiä. Avaukset tein aiheista jotka itseänikin kiinnostaa, ei niinkään päiväkirja luoteisesti.
Niinpä tällä pastalla pistäytyminen saa taas kertaalleen jäädä tähän...Joo kukin tyylillään mutta eipä täällä tarviikaan käydä kun joku ilmeisesti poistattaa toisten mieleisiä saadakseen omilleen viestejä. Taitanee olla muutaman harvan omistama tämä nykyään.
Pitäkää hyvänänne. minähän se olin... kirjoitti:
Niinpä tällä pastalla pistäytyminen saa taas kertaalleen jäädä tähän...Mun alottamissa musaketjuissakin on aina ollut tosi paljon viestejä.
Muttei ne vaan kaikille kelpaa, ei kyllä tarviikaan. Riittää täällä musiikin kuuntelijoita.
Tossakin joka vielä näkyy on muutama kymmen,
En ymmärrä miksi mies vm56:den musiikki ketju poistettiin. Miksi ylipäätään tulla valittamaan ketjuun joka ei kiinnosta.
Tulin nyt tänne mutta kun tästä poistun niin en taas vähään aikaan tulekaan.
Jos musaketjut ei sua kiinnosta niin se on VOI VOI, ei se silti tarkoita että ne ei kiinnosta muita.tulisilla kirjoitti:
Mun alottamissa musaketjuissakin on aina ollut tosi paljon viestejä.
Muttei ne vaan kaikille kelpaa, ei kyllä tarviikaan. Riittää täällä musiikin kuuntelijoita.
Tossakin joka vielä näkyy on muutama kymmen,
En ymmärrä miksi mies vm56:den musiikki ketju poistettiin. Miksi ylipäätään tulla valittamaan ketjuun joka ei kiinnosta.
Tulin nyt tänne mutta kun tästä poistun niin en taas vähään aikaan tulekaan.
Jos musaketjut ei sua kiinnosta niin se on VOI VOI, ei se silti tarkoita että ne ei kiinnosta muita.Niin, toisinaan enempi intoa kuunnella musaa, ja makua löytyy joka lähtöön.
Aika useinhan niissä vaihdetaan jotain mielipiteitä myös, ketjuissa.
Ja miks' ei vois olla asiaan liittyvää keskustelun tynkää.. itse tykkään monen muun ohessa useista Queenin kappaleista, kuin myös joistain Elton Johnin hiteistä.. joita hän ei tosin juurikaan esittänyt Porin jazzeilla.. olikohan toissa kesä.
Niin, että voisko jonkun makuun vaikuttaa sex -suuntautuneisuus..Sibone kirjoitti:
Niin, toisinaan enempi intoa kuunnella musaa, ja makua löytyy joka lähtöön.
Aika useinhan niissä vaihdetaan jotain mielipiteitä myös, ketjuissa.
Ja miks' ei vois olla asiaan liittyvää keskustelun tynkää.. itse tykkään monen muun ohessa useista Queenin kappaleista, kuin myös joistain Elton Johnin hiteistä.. joita hän ei tosin juurikaan esittänyt Porin jazzeilla.. olikohan toissa kesä.
Niin, että voisko jonkun makuun vaikuttaa sex -suuntautuneisuus..- Music.
8+7 kirjoitti:
Joo kukin tyylillään mutta eipä täällä tarviikaan käydä kun joku ilmeisesti poistattaa toisten mieleisiä saadakseen omilleen viestejä. Taitanee olla muutaman harvan omistama tämä nykyään.
Pitäkää hyvänänne.Eihän se tietokone musiikkia toistakkaan, vaan siihen kytketyt äänilaitteet.
- Hei kun keikuskelen
Nyt kyllä vois tulla porukkaa koneittensa äärelle. Minä nimittäin voisin muutamat juttelut suorittaa jonkun kanssa.
Viluttaa hirveesti, kylmät väreet pyörivät mun iholla, kuin kutkuttavat sormet.
Typerys olin, kun istuin niin kauan aikaa tuola ulkona. Aurinko nauroi ja tuuli ei osunut. Kävin hakemassa sisältä runokirjan ja ryhdyin vuorosiin hörppimään kahvia ja sitten ahmin runoja. Mukavaa oli, mutta sitten rupes tuntumaan, että mitä-häh-häh-häh, onko mun kylymä. Hokasin, että mulla on kylymä. Tallustin sisälle ja tässä sitä hytistään.
Kivaa, kun on loma. En kattele kelloa, en mene minnekään, ellen sitten mene jonnekin. Mistäs sen vielä tietää. Ne ex-temporet joko tulee tai ei. Kattotaan nyh.
Mietin jopa, josko tekisin aloituksen. Vaan enpä nyt tiedä. Tarttee vähän tuumia ensteks.
Hyvää huomenta teille palstalaisille.
Pätkäsen jonkun runon hetken kuluttua, jos keksin jonkun hyvän ei-itse-tehdyn tarkotan. - oisko Anuksen tappi
Kytkin
Mikä tämmänen Kytkin on. Lienee joku hörhö oka ilmestyy kuin pieru sahasta aina , kun joku yrittää rakentaa keskustelu ketjua.- Niitä on liikaa.
Vajakki torso niinko muillakin palstoilla.
Istuu rullatuolissa ja haisee kuin mädäntynyt hyeena.
Pitäisi myöntää kaatolupia pääsisi eroon joutavuuksista. - 98989
Niitä on liikaa. kirjoitti:
Vajakki torso niinko muillakin palstoilla.
Istuu rullatuolissa ja haisee kuin mädäntynyt hyeena.
Pitäisi myöntää kaatolupia pääsisi eroon joutavuuksista.
Nostan kytkintä ja lähden täst` salsa escueelaan......
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912