Lomamökkien omistajat huomio!

Tämä on puute

Laittakaa mökkeihinne ja huviloihinne suljettavia verhoja.
Mökkejen ikkunanverhottomuus ihmetyttää ja häiritsee.
Etenkin pimeinä vuodenaikoina.
Usein mökit on rakennettu niin vieri viereen, että toiselta mökiltä näkee toiselle.
Iltaisin, etenkin kun sytyttää valot , joskus tosi isojenkin ikkkunoiden takana ulkona on pimeä metsä, tai toinen mökki asukkaineen.
Tällöin ei niukka tai olematon verhottomuus ole yhtään mukavaa.
Ei ole kiva palloilla kelteisillään verhottoman mökin olohuoneessa.
Joku kapeahko koristekappa saattaa olla olohuoneen ikkunoissa ja makuuhuoneessa valoapäästämättömät.Mutta jopa joissakin saunojen pukuhuoneistakin puuttuu verhot.Pitääkö itse aina ottaa lakanoita ja nastoja aina väliaikaisverhoiksi? Laittakaa nyt hyvät mökkien omistajat jonkunlaiset kaihtimet, tai peittävämmät verhot mökkejenne ikkunoihin.Vai onko tällä ikkunanverhottomuudella joku tietty peruste?

2

254

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiaamuvirkkunen

Itse ihmettelin samaa mökkeiltyäni Savossa reilu viikko sitten.

Ikkunassa tosi ohuet verhot.
      En niinkään pelännyt intimiteettini vuoksi,vaan päivänvalon tunkua!
      Mokoma herättää liian aikaisin...

• Marimekon puuvillaa

Lomamökin omistajalle tekisi hyvää lomailla itse silloin tällöin siellä vuokramökissään viikko tai pari, jotta tällaiset kaikki puutteet tajuaisi itse. Mökistä voidaan tehdä sievä, mutta se ei välttämättä toimi.

Itse vuokramökin omistajana olen pari kertaa vuodessa mökilläni lomailemassa (jo huoltojenkin takia) ja näin tulee testattua, että kaikki toimii, astioita on riittävästi, petivaatteet ovat puhtaat, pestään ikkunat, huolletaan kaikki. Kun on sellaista, että itse viihtyy, muutkin viihtyvät. Lisäksi aina luen vieraskirjan palautteet ja jos toiveet vaan on (rahalla) toteutettavissa, ne toteutetaan saman tien.

Kerran vuokrasin Himokselta todella kalliin mökin ja takkapuita oli koko pääsiäiseksi yksi pesällinen - lisää olisi pitänyt ostaa. Tulentekovälineitäkään ei löytynyt koko mökistä ja kun emme ole tupakkamiehiä, piti lähteä ostamaan tulitikkuja.

Itselleni on siitä tullut suorastaan neuroosi, että takkapuut ei mökiltäni lopu. Suomessa puu on niin halpaa, ettei siinä tarvi säästää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      325
      1544
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1259
    3. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      477
      1088
    4. 63
      965
    5. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      73
      952
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      48
      701
    7. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      107
      694
    8. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      75
      692
    9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      466
      636
    10. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      622
    Aihe