Laittakaa mökkeihinne ja huviloihinne suljettavia verhoja.
Mökkejen ikkunanverhottomuus ihmetyttää ja häiritsee.
Etenkin pimeinä vuodenaikoina.
Usein mökit on rakennettu niin vieri viereen, että toiselta mökiltä näkee toiselle.
Iltaisin, etenkin kun sytyttää valot , joskus tosi isojenkin ikkkunoiden takana ulkona on pimeä metsä, tai toinen mökki asukkaineen.
Tällöin ei niukka tai olematon verhottomuus ole yhtään mukavaa.
Ei ole kiva palloilla kelteisillään verhottoman mökin olohuoneessa.
Joku kapeahko koristekappa saattaa olla olohuoneen ikkunoissa ja makuuhuoneessa valoapäästämättömät.Mutta jopa joissakin saunojen pukuhuoneistakin puuttuu verhot.Pitääkö itse aina ottaa lakanoita ja nastoja aina väliaikaisverhoiksi? Laittakaa nyt hyvät mökkien omistajat jonkunlaiset kaihtimet, tai peittävämmät verhot mökkejenne ikkunoihin.Vai onko tällä ikkunanverhottomuudella joku tietty peruste?
Lomamökkien omistajat huomio!
2
181
Vastaukset
- eiaamuvirkkunen
Itse ihmettelin samaa mökkeiltyäni Savossa reilu viikko sitten.
Ikkunassa tosi ohuet verhot.
En niinkään pelännyt intimiteettini vuoksi,vaan päivänvalon tunkua!
Mokoma herättää liian aikaisin... - Marimekon puuvillaa
Lomamökin omistajalle tekisi hyvää lomailla itse silloin tällöin siellä vuokramökissään viikko tai pari, jotta tällaiset kaikki puutteet tajuaisi itse. Mökistä voidaan tehdä sievä, mutta se ei välttämättä toimi.
Itse vuokramökin omistajana olen pari kertaa vuodessa mökilläni lomailemassa (jo huoltojenkin takia) ja näin tulee testattua, että kaikki toimii, astioita on riittävästi, petivaatteet ovat puhtaat, pestään ikkunat, huolletaan kaikki. Kun on sellaista, että itse viihtyy, muutkin viihtyvät. Lisäksi aina luen vieraskirjan palautteet ja jos toiveet vaan on (rahalla) toteutettavissa, ne toteutetaan saman tien.
Kerran vuokrasin Himokselta todella kalliin mökin ja takkapuita oli koko pääsiäiseksi yksi pesällinen - lisää olisi pitänyt ostaa. Tulentekovälineitäkään ei löytynyt koko mökistä ja kun emme ole tupakkamiehiä, piti lähteä ostamaan tulitikkuja.
Itselleni on siitä tullut suorastaan neuroosi, että takkapuut ei mökiltäni lopu. Suomessa puu on niin halpaa, ettei siinä tarvi säästää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003945715- 202364
- 1982201
- 1121584
- 881527
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601053- 741042
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21019Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.133955Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816