Lomamökkien omistajat huomio!

Tämä on puute

Laittakaa mökkeihinne ja huviloihinne suljettavia verhoja.
Mökkejen ikkunanverhottomuus ihmetyttää ja häiritsee.
Etenkin pimeinä vuodenaikoina.
Usein mökit on rakennettu niin vieri viereen, että toiselta mökiltä näkee toiselle.
Iltaisin, etenkin kun sytyttää valot , joskus tosi isojenkin ikkkunoiden takana ulkona on pimeä metsä, tai toinen mökki asukkaineen.
Tällöin ei niukka tai olematon verhottomuus ole yhtään mukavaa.
Ei ole kiva palloilla kelteisillään verhottoman mökin olohuoneessa.
Joku kapeahko koristekappa saattaa olla olohuoneen ikkunoissa ja makuuhuoneessa valoapäästämättömät.Mutta jopa joissakin saunojen pukuhuoneistakin puuttuu verhot.Pitääkö itse aina ottaa lakanoita ja nastoja aina väliaikaisverhoiksi? Laittakaa nyt hyvät mökkien omistajat jonkunlaiset kaihtimet, tai peittävämmät verhot mökkejenne ikkunoihin.Vai onko tällä ikkunanverhottomuudella joku tietty peruste?

2

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiaamuvirkkunen

      Itse ihmettelin samaa mökkeiltyäni Savossa reilu viikko sitten.

      Ikkunassa tosi ohuet verhot.
      En niinkään pelännyt intimiteettini vuoksi,vaan päivänvalon tunkua!
      Mokoma herättää liian aikaisin...

    • Marimekon puuvillaa

      Lomamökin omistajalle tekisi hyvää lomailla itse silloin tällöin siellä vuokramökissään viikko tai pari, jotta tällaiset kaikki puutteet tajuaisi itse. Mökistä voidaan tehdä sievä, mutta se ei välttämättä toimi.

      Itse vuokramökin omistajana olen pari kertaa vuodessa mökilläni lomailemassa (jo huoltojenkin takia) ja näin tulee testattua, että kaikki toimii, astioita on riittävästi, petivaatteet ovat puhtaat, pestään ikkunat, huolletaan kaikki. Kun on sellaista, että itse viihtyy, muutkin viihtyvät. Lisäksi aina luen vieraskirjan palautteet ja jos toiveet vaan on (rahalla) toteutettavissa, ne toteutetaan saman tien.

      Kerran vuokrasin Himokselta todella kalliin mökin ja takkapuita oli koko pääsiäiseksi yksi pesällinen - lisää olisi pitänyt ostaa. Tulentekovälineitäkään ei löytynyt koko mökistä ja kun emme ole tupakkamiehiä, piti lähteä ostamaan tulitikkuja.

      Itselleni on siitä tullut suorastaan neuroosi, että takkapuut ei mökiltäni lopu. Suomessa puu on niin halpaa, ettei siinä tarvi säästää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe