Onko jamal tuttu kellekkään? (james deanissä baarimikkona töissä, toisella kerroksella) en sit todellakaan kaipaa mitää paskaa silmille vaan ihan asiallisia vastauksia. KIITOS
Jamal?
5
1459
Vastaukset
- Helmi
Kirjoitetaanks ne noin, jamal, eikä yamal? Noh, jonkun tollasen tunsin, muttei siitä paljoo iloa ollut sängyssä (oli vähän potenssiongelmia).
- :)!!!
jaah.. no minkä ikänen se sun yamal oli? tää kenest mä puhun on vähä liian nuori potenssiongelmii
- joo
:)!!! kirjoitti:
jaah.. no minkä ikänen se sun yamal oli? tää kenest mä puhun on vähä liian nuori potenssiongelmii
ite 23v ja aina ei ota eteen...eli ei se ikää kato!!
- viakara
:)!!! kirjoitti:
tarvii nuorikin ori vigaraa!!!
- Pettynyt
Ei se osaa hommia. Ei nuole ja aika pian laukes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2192877
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1142056Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171691Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141615Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2851466Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471237- 471176
- 1051014
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan56958- 85905