Joo, eli aloitan nyt uuden keskustelun.
Ostan jomman kumman (eli muita ehdotuksia ei kiitos), mutta kumman, en oikein tiedä:
Samsungin 5400rpm vaiko 7200rpm. Kuulemma tuo 7200 on kovaäänisempi ja kuumenee enemmän. Mut toisaalta taas nopeampi...?
Ja eräs ystäväni sanoi, että tuo 160gb:n kovo ei minulla näy,(tai siitä näkyy vain noin 130gb) koska emolevyni (tai jotai sinneppäi) ei jotenkin "tue" sitä tai jotain. Mun emolevy oli 133 jotain, tiedätte ehkä mitä :D Eli pitääkö mun ostaa 120:nen? tuntuu et mistään ei saa varmaa tietoa, kaikki puhuu eri juttuja =/
Kovalevy
5
700
Vastaukset
- Sagittarius
Tuo nopeampi kannattaa valita eikä kiintolevyn ääni nykyään häiritse läheskään siinä määrin kuin coolerit ja jokainen kiintolevy myös lämpenee melkolailla. Asentaessa vaan täytyy huolehtia sopivan väljästä tilasta eikä pistää kiinni toisiinsa toisen levyn kanssa. Eikä myöskään kannata murehtia tuon levykoon näkymisestä.
- Piru
merkki, niin katsotaan löytyykö siihen bios-päivitystä. Olen 98% varma, että se levy käy koneeseesi.
- Milla-82
Joo, se emolevy on joku "asus A7V133". Saakos siihen sitä...?
- madmax
Milla-82 kirjoitti:
Joo, se emolevy on joku "asus A7V133". Saakos siihen sitä...?
kyllä pitäis tukea emolevyn 160gb kovoakin. Täytyy vain muistaa että sulla pitää olla SP1 XP:ssä asennettuna, että toimii yli 137gb kovot.
- on 133
tai jotain sinne päin????????
kato emolevyn ohjekirjasta kuinka isoa kovoa se tukee. se on asia numero 1 se tärkein.
tai eti emon tarkka nimi ja tierot, ja käy netistä etsimäs kuin isoa kovoa se tukee tai pistä emon tarkat tierot tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2665749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363336Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768