Carrefour

asunto vuokrattu

Osaako kukaan neuvoa miten löytäisin Carrefour kauppaan Sousessa? Menen pidemmäksi ajaksi omatoimilomalle ja tiedän kyseissä kaupassa valikoimien olevan runsaat ja monipuoliset. Entä, onko sieltä helppo saada taksia jolla ostoksineen pääsisi takaisin asunnolle. Tiedän kaupansijaitsevam hieman kauempana. tietenkin Monoprix on ihan hyvä ja suht monipuolinen, muttaa haluaisin tulevalla lomallani kokeilla jotain uutta.

Kiitos asiallisista vastauksista!

P.s en mne miestä etsimään, joten kyseiseen asiaan viittaavat kommentit voitte jättää kirjoittamatta.

3

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sousse carrefour

onkos tullut mieleen kokeilla googlea, sillä löytyy jos ei ole tyhmä tai laiska

• erriadh

no mistä päin soussea on asunto vuokrattu? ja tietty saa takseja lennosta et pääset ostoksien kanssa kotiin. carrefoureja on monta et riippuu vähän siitä missä meinaat asua...

• Ei kestä kiittää

SOUSSE - KHEZEMA
      Immeuble Badr, Route de Tunis GP1 Khezema
      Ouvert de 8h30 à 20h, 7 Jours/7

SOUSSE - VILLE DE SOUSSE
      Avenue 15 Octobre Immeuble Dorra

SOUSSE - ERRIADH
      Rue 5050

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe