Eli kertokaa ekoista kerroistanne, missä tapahtu, minkä ikäsinä ja miten meni. Itellä ei oo viä ollu.
Ekat kerrat
10
1425
Vastaukset
- kjhgfddfvbn
kotibileissä, 15v, säätöö
- Taivaallista
Mä ja mun poikakamu kokeiltiin kerran koulun jälkeen. Olin silloin 16.
Olin kyllä ihan kiimanen ja sai työnnettyä kalun sisääni suhteellisen helposti. Sain monia orkkuja ja hauskaa oli. Eikä hävettäny ollenkaan!
Kannatta kokeilla, se on vaan niin ihana kokemus! HUOM! Vasta yli 15 vuotiaana, muuten on liian nuori:)- troololol
haha aika paska läppä! niiko joo-o, mahto olla kyllä ihana eka kerta jos sait oikee monta orkkua, nii ja eikö ees sattunu?:D:D nyt heei joku raja.. ei se oikeesti oo noi ihanaa, mut saaha sitä aina kuvitella:)
- Faildtrolol
troololol kirjoitti:
haha aika paska läppä! niiko joo-o, mahto olla kyllä ihana eka kerta jos sait oikee monta orkkua, nii ja eikö ees sattunu?:D:D nyt heei joku raja.. ei se oikeesti oo noi ihanaa, mut saaha sitä aina kuvitella:)
Ihan normaali jos se ei satu.
- ...selitä...
Mitkä ekst kerrat? Eka suutelu kerta? Eka ajo kerta?
- aika selvä juttu
No tietty eka kerta ku harrasti seksii!! Jos ymmärrät?
- ...selitä...
Jaa
- Jammu69
Olin 13 kun ensimmäisen kerran harrastin yhdyntää. Olin silloin nuori ja väkevä ja yhdyin ensimmäisen gimmakaverini kanssa rajusti. Laukesin hänen naamalleen. Sitten katsoimme leijonakuningsta. oli iha ok
- hahahahahahha
hahahahhahahahahahha vai että sait ekalla kerralla monta orkkua ei huhhuh
- tämmöttinen tapaus
Olen mies. Olin 20 vuotias kun panin ekaa kertaa 28 vuotiasta naista.
Tulin alle minuutissa, mutta jatkoin nussimista varmaan vartin verran vielä. Oli vähän märkä ja löysä pillu kun ei käytetty kondoomia.
Ei mikään hääppönen eka kerta mutta ihan ookoo loppupeleissä vaikkei eukko mitään orkkuja saanutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450