Onko Taavetin automyynti suljettu siinä Teboilia vastapäätä ,kun ei ole portit auki?
Automyynti+ autoa ostava
5
458
Vastaukset
- Alfisti156
Onhan tuo ollut auki kun mie olen käynyt. Olisisiko sattunut vaan huonoon aikaan. Viimeksi mie siinä tänään kävin
- Kyselikj
Miks sil paikal on semmonen nimi ku Ilta auto? Tai semmonen neon-mainos siinä ainakin on kun 6-tieltä päin katsot? Onko se vaan iltaisin auki se paikka?
- Ihmeporukkaa
Miksi täällä kyselet? Meinaatko että yrityksen nimi jotenkin vaikuttaa aukioloaikoihin?
On täällä ihme porukkaa.. - Merkillinen olet sin
Ihmeporukkaa kirjoitti:
Miksi täällä kyselet? Meinaatko että yrityksen nimi jotenkin vaikuttaa aukioloaikoihin?
On täällä ihme porukkaa..Taas joku sananvapauden rajoittaja. Taidat olla se meijerimies? Siis se kuka haluaa rajoittaa meijeristä puhumista ja käy heti karjumaan ja rähjäämään jos edes sanoo sanan meijeri, ruokakello tai oikeastaan ihan mitä vaan! Ihme tyyppi olet itse! No kai jos yrityksen nimi olisi oikeasti ollu ILTA-auto niin kai sitä voisi olettaa että iltaisin siellä kauppaa käydään :D!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741