Onko Taavetin automyynti suljettu siinä Teboilia vastapäätä ,kun ei ole portit auki?
Automyynti+ autoa ostava
5
438
Vastaukset
- Alfisti156
Onhan tuo ollut auki kun mie olen käynyt. Olisisiko sattunut vaan huonoon aikaan. Viimeksi mie siinä tänään kävin
- Kyselikj
Miks sil paikal on semmonen nimi ku Ilta auto? Tai semmonen neon-mainos siinä ainakin on kun 6-tieltä päin katsot? Onko se vaan iltaisin auki se paikka?
- Ihmeporukkaa
Miksi täällä kyselet? Meinaatko että yrityksen nimi jotenkin vaikuttaa aukioloaikoihin?
On täällä ihme porukkaa.. - Merkillinen olet sin
Ihmeporukkaa kirjoitti:
Miksi täällä kyselet? Meinaatko että yrityksen nimi jotenkin vaikuttaa aukioloaikoihin?
On täällä ihme porukkaa..Taas joku sananvapauden rajoittaja. Taidat olla se meijerimies? Siis se kuka haluaa rajoittaa meijeristä puhumista ja käy heti karjumaan ja rähjäämään jos edes sanoo sanan meijeri, ruokakello tai oikeastaan ihan mitä vaan! Ihme tyyppi olet itse! No kai jos yrityksen nimi olisi oikeasti ollu ILTA-auto niin kai sitä voisi olettaa että iltaisin siellä kauppaa käydään :D!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....848928Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156757Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005960- 1523850
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303241Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.663182- 1682215
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171816- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191256