Jokainen joka on Facebookissa on varmaan nähnyt toisilla turhanpäiväiseltä kuulostavia päivityksiä tyyliin " Tein nyt jauhelihakastiketta ja kohta syön sen " tai jotakin muuta yhtä tyhjänpäiväistä.
Toinen Facessa silmiin pistävä asia on jatkuvat profiilikuva muuttamiset joillakin käyttäjillä, mitähän he silläkin hakevat - huomiota tietenkin.
Mitä mieltä näistä turhanpäiväisistä päivityksistä?
Facebookin " turhat " päivitykset
15
392
Vastaukset
- Ne tulee
ohitettua yhtä sujuvasti kuin turhat aloitukset täällä.
Pitäis väsätä jotain sapuskaa. Kaljaa tekis mieli.
- giäl maisteri
Kun on tuhat facefriendiä, ei kaikkien kotkotuksia ehdi edes seuraamaan, ellei sociaboxista tule viestiä erikseen.
Pidän naamani englanninkielisenä-frendeisäkin on vain noin 10%
suomenkieltä ymmärtäviä ja hekin ymmärtävänevät Suomen teinipissiskielen
Se, kun tulee ulkomaalaistekin näkyviin esim: "Vittu ku tuli karsee skarppi piluun sheivatessa aamulla"-------onneksi automaatti tanslaattoreille ei ole ohjelmoitu vielä teinipississuomenkieltä.............
Eilen tuli ohjelmanpätkä, jossa asiantuntijan pojana suusta oli päässyt
viisikirjaimisia sanoja ja isi kysyi, että tiedätkö edes mitä tuo sana tarkoittaa?
Poika sanoi tietävänsä...............
Illalla saunassa isi näytti , että sana takoittaa tuota, mikä siskollasi on
Siis suomalaiset käyttävät sanoja,,,,,,,,,,,,,,jotka jäkyttävät muunkielisä - ~c~
Kiinnostaisi ylipäätään miksi siellä ollaan. Tuleeko siitä olo että on ajan virrassa mukana vai onko siellä hupaisan hassuja pieniä hillittömiä juttuja joille on kiva kaakattaa yksin kotona.
- fake book
Elä ihmees sinne naamaa laitakkaa, ellei tarvis...........kuva jää nettiin iäksi
jos sitä häppeet............naamaas.
Aviolta 10% ovat pelkkiä feikkejä..........osa harrastaa vain pelejä ajankuluksi
etsimättä romansseja
face toimi myös ilmaisena kommunikointivälineenä, jos on ulkomaalainen
tyyppi mieleen
Minusta on tehty jo neljä feikkiprofiilia oikealla kuvalla...........................?
Hain sapuskat kaupasta. Pistin pari riviä lottoakin epähuomiossa. Ja ostin kaljaa!
Helvetti. Tais tulla uus kauppareissu.
http://ra.fi/bNHY*röyh*
että paskaa. mutta tiiätkö, tänään näin ku joku yläastekossi osti kortsuja! ja tuli siihen vasta ku oli pahin jono menny ja ite vaan olin ostoksia pakkaamassa. hymyilytti mutten kertonu facessa :)
Teema Keskiviikko 27.2.
21:45
Kino: Neljä leijonaa
(Four lions, Iso-Britannia 2010) Sheffieldiin sijoittuva satiiri uskonnollisesta fanatismista. Pääosissa ovat itsemurhaiskuun valmistautuvat jihadistiti. O: Chris Morris.
Menee nauhalle.- deft
Samaa mieltä ko. päivityksistä kuin niiden sisällöstä. Yhdentekeviä.
Olettaen, että profiilikuvien alituinen vaihtaminen viestisi jatkuvasta huomiopulasta, mun 90 frendeistä noin 73,35536% prosenttia eivät ilmeisesti saa huomiota tarpeeksi iiäräl.
Enpä tiedä. Toisten elämä on ehkä mun makuun sen verta harmaata, että mä en en "jauhelihakastike"-päivityksiä edes huomioi. Sen sijaan facebook tuntuu olevan paskanjauhamisen ykkösmesta.
Tai noh...kyllä tää palsta on vieläkin pahempi. Sen verta kovat ruikulituoksut lehahtaa kun "palstalaiset" suuvärkkinsä avaa. Muutama sellainen kaveri on itellä.. ehkä, jotka joskus laittaa tuont tyyppisiä. Ei häiritse ollenkaan, vaikka itse en sellaisia päivitäkään. Joskus, ehkä kaks kertaa olen maininnut jonkun ruuan onnistumisen, minkä olen siis laskenut saavutukseksi eli sen takia. Profiilikuvaa tulee vaihdettua 0-3 krt vuodessa.
Tänne on paljon kivempi laittaa sellaisia ruokin just kanat-päivityksiä ;P Jonnekin nekin täytyy infota :) Kun ei ole väliä,kuinka hölmönä porukka pitää..Tein sinne joskus profiilin kun eräs väitti ettei se onnistu kuin oikealla nimellä.
Eikä ainuttakaan kaveria ja vain yksi päivitys.Fb madaltaa tai poistaa kokonaan itsekriittisyyden fiksuiltakin ihmisiltä. Aina kuitenkin tuntuu löytyvän muutama tykkääjä, jotka rohkaisee jatkamaan samalla linjalla. Perheenemäntäpäivitykset ja treeneillään elvistelevät on naamakirjan anemiaeliittiä.
ne on onneks helppo sivuuttaa,
yhden fb-"kaverin" olen poistanut kun etusivun lähes joka toinen päivitys oli häneltä ja just jotain "kohta syömään" "olipas hyvää ruokaa" "saunaan.com" "just tulin saunasta" jne.. tai sit tän tyypin parisuhdestatuksen vaihtumista, melkein päivittäin..
muutenkin, mikä hitto edes on "vaikeasti selitettävä parisuhde"..?
toisella fb-kaverilla oli se uusi profiilikuva pari kertaa päivässä -vaihe, mut sen mää pistin ihan vaan nuoren iän piikkiin silloin,
kaikkein eniten mua ärsyttää ne oletettavasti kopioidut päivitykset "teen kohta itsarin, tykkää tästä jos estäisit sen" tms.
en ole tykännyt ja hengissä ovat edelleenkin
aika säälittävää,
mur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5502112Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3861709Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211539Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641408JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191116- 561092
- 1181077
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16858Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka12833Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823